Казано честно доста си поиграх тези два дена и в кратките палзи между задачите ми си сложих едни ксенончета.За сега не съм кой знае колко впечатлен, но утре мисля да изкарам мареата на дълго та да видя що за чудо е това.Постарах се да си го направя както е редно и да прекарам нужните жици, релета и бушони.Иначе направих малко снимки и може да са полезни при монтаж.1. Комплекта.2. Крушката с измислените си жици за монтаж в фара. Стори ми се безумие да използвам старата инсталация, която най - вероятно не е пресметната за подобно нещо. На един приятел така му бяха монтирали нещата, че когато запалеха крушките и всичко по таблото полудяваше. За това реших да ползвам реле - директно захранено от акумулатора.3. Отстраняване на излишните жици и клеми с помощта на клещи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на Хenon - Мареа.
Collapse
X
-
4. Щифтове за запушване на дупките от жиците. Чудех се с какво да ги запуша, но накрая реших да ползвам едни бакелитени пинизчета.5. Вече запушените дупки. Щифтовете ги намазах с черен силикон за гарнитури. Стори ми се, че е топло и масло устойчив пък и залепва добре.6. Подготовка за разпробиване на капачката. Много ми беше жал за оригиналната капачка с надпис Valeo, но не си намерих резервни.
-
7. Грубо разпробиване със свредло ф4. Чудех се после как да го оправя - пластмасата се оказа мека и с един шабър го финосах за нула време.8. Окончателен вид. Отвора е точно колкото трябва за да уплатни качествено. Чудя се все пак дали тези дни да не мацна малко силикон на гумата.9. Вече монтирана крушка в капачката. Наложи се при монтажа да се свали металната скоба, която застопорява крушката към рефлектора. Става лесно с помоща на клещи.
Коментар
-
13. Фарът свети !!!!!! Дългоучаквания момент на проба.14. Кабелите които ще се използват. Купих си 1,5мм2 за към баластите и 2,5мм2 кабел за общото им захранване. Както и един 1мм2 по който ще се управлява релето. 15. Готова обувка на главния предпазител. Реших да има главен предпазител и по един за всеки баласт.
Коментар
-
Най-отговорната и важна част - културното прекарване на жиците.19. Захранващата жица на първият баласт е прекарана през лайсната.20. шумоизолиращата кора и горивопроводите са откачени за да мине жицата. Оказа се, че става много лесни и зад ватата има място за много кабели. 21. Вече е прекарана успешно. Стана по-добре отколкото очаквах. С малко свински опашки ги фиксирах към оригиналния сноп кабели.
Коментар
-
22. Остава да мине през последната лайсна заедно с жицата от главния предпазител.23. Вече всички жици си имат клеми и накрайници. Използвах поялник за да съм сигурен в контакта и да няма нагар после. Добре че имах и термошлаух та мисля стана доста добре.24. Блока с релето и предпазителите за отделните баласти. Много хитро се закрепват едно към друго - нещо като лего .
Коментар
-
25. Релето и предпазителите са вече в кутията до акумулатора. Мястото е доста подходящо, защото има свободни прорези за монтаж на реле. На болтовете държащи тази кутия се монтира лесно и единия баласт.26. Главния предпазител е сложен при другите . Мястото е много удобно - има уши за монтаж на още гнезда и болт, на който директно се падава "+" от акумулатора. Капака отгоре го закрива от прах и вода.
Коментар
-
Според мен това си е чисто съсипване на кита. Хората са си го направили да можеш да си го монтираш елементарно. Но по БЪЛГАРСКИ тертип всичко трябва да се променя. Ето след подобни монтажи започват проблемите, това не ми свети онова ми премигва....Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
2000г.
Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/
Коментар
-
Явор Митев
chaki написа:Според мен това си е чисто съсипване на кита. Хората са си го направили да можеш да си го монтираш елементарно. Но по БЪЛГАРСКИ тертип всичко трябва да се променя. Ето след подобни монтажи започват проблемите, това не ми свети онова ми премигва....
Коментар
-
Не се вижда на баласта колко пише за I(max), но ако е до към 6 е нямало нужда от цялата хамалогия с релетата. Халогенната крушка черпи постоянно около 4.8А. На моите баласти пише I(max) 5.6A. Тествах с два уреда - цифров и аналогов, при палене на ксенона тока достигна макс до 5.2А и за около 10сек падна до 3.5А. И аз се бях засилил да слагам релета и бушони, но като видях че при пускане тока е само с 0.4А повече от тоя на халогенната крушка и релетата се обезсмислиха.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар