Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на Хenon - Мареа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    1115 написа:
    Едно време се занимавах с "улично осветление" и ми се налагаше постоянно да работя при включено напрежение (няма как да се сменят крушки, дросели и пускови у-ва по-друг начин) та имам тренинг.
    То и аз имам доста тренинг "on the fly", доста ме е бил тока (от правия ток по-лошо няма - като след 2 магистралки си после), ама при тия коли тъпкани с електроника човек трябва да е много внимателен.Повече ще ме заболи ако прехвърли високото по инсталацията на колата, отколкото към мен
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #32
      има баласти с имитация на 55 вата консуматор. виж комплектите на WELL DONE те са с такава имитация.

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        има баласти с имитация на 55 вата консуматор. виж комплектите на WELL DONE те са с такава имитация.
        Това е много грубо и просташко изпълнение - мое мнение.Нали идеята е хем да свети повече, хем да има по-малка консумация.Къде отива КПД-то? Е, клиента верно доволен - на таблото крушка не свети.Който е измислил подобно решение направо е за: Ето ТАКА се прави.При мен също свети лампата, същото ми предстои като се затопли времето ама поялник да не барна повече ако направя някъде такова текезесарско изпълнение с товарни резистори
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #34
          Браво колега - много добра работа! Само малко излишна е била гимнастиката с пускането на нови жици, бушони и т.н. Оригиналната инсталация е перфектна за целта. Допуснал си и една малка грешка с десния баласт - куплунгът му е добре да е надолу, не както при теб - нагоре. Колкото и да е добро уплътнението му, предпоставката за навлизане на вода е налице. Показаното на снимката е по-доброто решение. Бих добавил, че е напълно излишно отстраняването на фаровете, но това не е толкова трудно, а улеснението е голямо, спор няма. Все пак - моите поздравления.
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #35
            Ами да ти кажа има логика в думите ти за баласта. Той е на шейна както при теб и може лесно да се обърне надолу .Фарът го махнах защото мислех да монтирам крушката без да разпробивам капачката, но след някой тестове се отказах.Също така ако не го махна има голям шанс да счупя крушката при монтажа, защото (поне при мен) се налага да се махне скобата за задържането и, а това е доста трудно при монтиран такъв.Това за новата инсталация го реших след като видях няколко проблемни коли. Май се повтарям, но на един приятел при палене на ксенона му играе цялото табло, а и вчера говорих с него и се оказа че и "клюкарката" (така викат на модула с електроника за чека в ланчата) му е извън строя и показва произволни грешки. Смяната и с нова не е оправила нещата. Без ксенон си работи. На друга кола пак работи. Та за това заложих на по-сигурния и труден естествено вариант.п.п.Като гледам май колите ни са еднакви

            Коментар


              #36
              ogi28b написа:
              sev, в баласта няма ли стабилизатор на напрежението, който да не се влияе от такива неща като перка, стопове, мигачи и други? Би трябвало поне това да не са спестили.
              не че разбирам от тези работиможе би нямаа защо ФИАТ не са направили фабрично нещо таково, защото и нормалните крушки се товарят такапросто при ксенона си личи
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                има баласти с имитация на 55 вата консуматор. виж комплектите на WELL DONE те са с такава имитация.
                Аз такова нещо не съм видял ето и техническите параметри на моите баласти: http://www.well-done.net.cn/products...ortid=242&pid= , ако ти е удобно прати линка да го видя и аз това, а WELL DONE произвеждат ксенон с по-висока мощност 50W 12V, да не си се заблудил !!!
                Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                Коментар


                  #38
                  Махането на фара при моя двигател е абсолютно задължително защото няма къде да се монтира баласта. Най удобното място е точно зад фара на гредата точно както колегата 1115 го е направил. Сега се замислям за ксенон на халогените и просто не знам каде да лепна баластите така че да са на сравнително сухо място.
                  Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
                  2000г.
                  Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

                  Коментар


                    #39
                    Ами някъде видях два баласта в общ корпус - аз поне така мисля да си реша проблема.

                    Коментар


                      #40
                      1115 написа:
                      Ами някъде видях два баласта в общ корпус - аз поне така мисля да си реша проблема.
                      има и по-компактни баластиобаче са по-скъпички
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #41
                        може и да бъркам за марката, просто наизуст го написах и си спомням че имаха някаква марка тези с имитацията на консуматор..ред.: не съм се объркал - не помня ти ли ми даде този сайт или някой друг, ТОВА НЕ Е РЕКЛАМА!, та там в "специални" има такива баласти с имитация, с логото на Well Done. Та затова съм останал с такова впечатление.
                        Kомпактен баласт. Приблизително с размера на слим кутия цигари. С вграден филтър и имитатор на консумацията на халогенна крушка.
                        Аз така го разбирам - 35 вата с имитация на 55

                        Коментар


                          #42
                          1115 написа:
                          ...Също така ако не го махна има голям шанс да счупя крушката при монтажа, защото (поне при мен) се налага да се махне скобата за задържането и, а това е доста трудно при монтиран такъв....
                          Е, колко ядове брах с тая скоба - и при моите се налага да се свали, свалянето лесно, но поставянето...прав си, риск за счупване на ксенона има точно в този момент - при закачане на скобата.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #43
                            не че нещо ама ...тва си е жива хамалогия а да те питам ако ти изгори едната китайска крушка и нямаш 70 лв за нова ко прайш - актове от мвр или същото упражнение в обратен ред тия китове са направени така че за 5 минути да го монтираш а ти режеш жици надиш релета и прочие простотии .иначе евала за майсторлъка ама дет са вика от муха си направил слон
                            fiat coupe 1.8 16v

                            Коментар


                              #44
                              vlalov написа:
                              не че нещо ама ...тва си е жива хамалогия а да те питам ако ти изгори едната китайска крушка и нямаш 70 лв за нова ко прайш - актове от мвр или същото упражнение в обратен ред тия китове са направени така че за 5 минути да го монтираш а ти режеш жици надиш релета и прочие простотии .иначе евала за майсторлъка ама дет са вика от муха си направил слон
                              Нещо не четем ми се струва...Подмяната на ксенонова крушка с обикновена става за толкова време, колкото отнема смяната на всяка една крушка!
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар


                                #45
                                Esper написа:
                                vlalov написа:
                                не че нещо ама ...тва си е жива хамалогия а да те питам ако ти изгори едната китайска крушка и нямаш 70 лв за нова ко прайш - актове от мвр или същото упражнение в обратен ред тия китове са направени така че за 5 минути да го монтираш а ти режеш жици надиш релета и прочие простотии .иначе евала за майсторлъка ама дет са вика от муха си направил слон
                                Нещо не четем ми се струва...Подмяната на ксенонова крушка с обикновена става за толкова време, колкото отнема смяната на всяка една крушка!
                                ама ти чете ли процедурата в тая тема или чешеш - щото аз същия ксенон го слагам (с баласти и крушки ) и махам за пет мин . а тука
                                fiat coupe 1.8 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X