Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на Хenon - Мареа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    я кажете, тъй като електрото не ми е силна част...тъй като първата степен на перката не ми бачка, а се пуска директно вторатаи конкумацията идва висока и фаровете премигватако сложа реле пак ли ще е така?или не
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      chaki написа:
      Според мен това си е чисто съсипване на кита. Хората са си го направили да можеш да си го монтираш елементарно. Но по БЪЛГАРСКИ тертип всичко трябва да се променя. Ето след подобни монтажи започват проблемите, това не ми свети онова ми премигва....
      Има нещо вярно в думите ти, но все пак аз прецених, че модването е по-разумния вариант.Причините са, че преди това проучих как седи въпроса с фабричните ксенони и там този китайския вариант е неприемлив. Освен това на моя баласт пише, че в пиков момент "дърпа" 20А. Сега сметни това за две крушки и как ще се отрази на уредите евентуално. Друго което ми направи впечатление, е че жиците в самия фар са много тънки и едната беше нагоряла. Това последното предопредели начина на вързване. Не на последно място и така направената инсталация може да се ползва за 55W ксенон, който мисля да сложа след време, а и за захранване на дългите. И да си го направя както е редно ми достави огромно удоволствие.
      spark написа:
      Не се вижда на баласта колко пише за I(max), но ако е до към 6 е нямало нужда от цялата хамалогия с релетата. Халогенната крушка черпи постоянно около 4.8А. На моите баласти пише I(max) 5.6A. Тествах с два уреда - цифров и аналогов, при палене на ксенона тока достигна макс до 5.2А и за около 10сек падна до 3.5А. И аз се бях засилил да слагам релета и бушони, но като видях че при пускане тока е само с 0.4А повече от тоя на халогенната крушка и релетата се обезсмислиха.
      Ами макс 20А пише и при премерването пиково дава 15А - това разбира се не е голям проблем за инсталацията.

      Коментар


        #18
        1115 Когато човек знае какво прави (както е при теб съдейки от грамотно направената тема ) всичко е ОК. Колата си е твоя и си преценил че така трябва. Но има хора които четат темите и виждат че някой е сложил реле друг не и започват да се чудят какво става. Моето лично мнение е че каквото е необходимо то го има в комплекта или най малкото ще пише че трябва да се сложи едикакво си.
        Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
        2000г.
        Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

        Коментар


          #19
          Изобщо не е безсмислено поставянето на реле и предпазител,напротив даже.Браво,великолепен монтаж и снимки!
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #20
            При ксеноновите лампи, проблема не е в големият ток на консумация. Не забравяйте, че ксеноните излъчват много смущения в захранващите кабели. От тази гледна точка, захранването директно от акумулатора (с реле) е добра идея - смущенията няма да попадат по жиците в купето и да смущават електрониката вътре. А и самият акумулатор действа като филтър, заради ниското си съпротивление.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #21
              добре, защо по всички реклами на ксенон пише "елементарен монтаж, не повече от 20 минути монтаж, всичко е на букси, няма проблем да се върне старата инсталация...." А в тази тема не видях нито едно от тези неща - монтажът изобщо не ми изглежда да е толкова елементарен, и като гледам отнема поне по 1/2 час на фар, има някакво рязане на жици, някакви кабелни обувки, релета, бушони.... А връщането към старата инсталация ми се струва невъзможно предвид това хищническо пробиване на капачката. Кажете ми къде е истината в крайна сметка? Искам да видя ксенон на рефлектор на живо в тъмно иначе няма начин да стана от вашата ксенон-бригада. sev, в баласта няма ли стабилизатор на напрежението, който да не се влияе от такива неща като перка, стопове, мигачи и други? Би трябвало поне това да не са спестили. Някой знае ли защо на един комплект му е нужен по-малко от 6 ампера ток, а на друг - близо 20?

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                добре, защо по всички реклами на ксенон пише "елементарен монтаж, не повече от 20 минути монтаж, всичко е на букси, няма проблем да се върне старата инсталация...." А в тази тема не видях нито едно от тези неща - монтажът изобщо не ми изглежда да е толкова елементарен, и като гледам отнема поне по 1/2 час на фар, има някакво рязане на жици, някакви кабелни обувки, релета, бушони.... А връщането към старата инсталация ми се струва невъзможно предвид това хищническо пробиване на капачката. Кажете ми къде е истината в крайна сметка? Искам да видя ксенон на рефлектор на живо в тъмно иначе няма начин да стана от вашата ксенон-бригада. sev, в баласта няма ли стабилизатор на напрежението, който да не се влияе от такива неща като перка, стопове, мигачи и други? Би трябвало поне това да не са спестили. Някой знае ли защо на един комплект му е нужен по-малко от 6 ампера ток, а на друг - близо 20?
                Ами защото монтажа може да се направи по много начини.Това са универсални комплекти, не са предвидени специални места за монтаж, не са предвидени и отвори за закрепване.Ако всичко се крепи на свински опашки, оголване и замотаване на жици би станало много бързо.Ако се стремиш да закрепиш всичко с болтове, да му намериш подходящото място изобщо правиш го като за себе си, става значително по-бавно.Освен това вземи предвид и факта, че обикновено го вършиш за 1 път и ето то отговора.Дупченето на капачките или корпуса на фара няма как да се избегне.Ясно ти е че напрежението е високо и не може да се ползва оригиналния куплунг.Когато ксенона е фабричен, то баласта е в корпуса на фара и там такъв проблем няма - навън излизат само ниски напрежения.Връщането към старата инсталация не би следвало да е проблем - към старите кабели на фара просто се запоява 1 кабел, който цъка релето - нищо повече.Ако във фара има място да остане стария куплунг на крушката, просто се изолира и се остава настрана.Какъв ти е проблема ако трябва да боцнеш обикновена крушка?Вадиш релето за баласта (на куплунг са), откачаш ксеноновата (пак виси вътре в фара), слагаш халогенната крушка и бодваш куплунга. Тва е.Освен това на мястото на дупката, може да се постави някаква гумена тапа.Естествено всичко зависи от монтажа. Суичването може да бъде и лесно и трудно Като говорим за смущения, баласта се явява като генератор на такива.Нищо няма да му пречи на него, по-скоро той би могъл на пречи на радиото например.Нямаше ли такава тема наскоро?Имаше
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  добре, защо по всички реклами на ксенон пише "елементарен монтаж, не повече от 20 минути монтаж, всичко е на букси, няма проблем да се върне старата инсталация...." ...?
                  Монтажът е лесен ако не се прави допълнителна инсталация, но дупчене на капачката няма как да се избегни. Аз лично ще се оборудвам със стари капачки от счупен фар.
                  ogi28b написа:
                  Някой знае ли защо на един комплект му е нужен по-малко от 6 ампера ток, а на друг - близо 20.?
                  Ами това са импулсни баласти, които са със силно индуктивен характер - ако мога така да се изразя. Освен това тези 6...20А са стартов ток, после си работи на около 3А постоянен товар. Значи при тези които аз ползвам стартовият ток е 15А, макар на капака да пише 20А.
                  Esper написа:
                  ...Дупченето на капачките или корпуса на фара няма как да се избегне.Ясно ти е че напрежението е високо и не може да се ползва оригиналния куплунг.:
                  Да пробвах да използвам оригиналния куплунг, но той е на място което се мокри и след като го полях с вода високото проби. Естествено крушката не запали.
                  Esper написа:
                  ...Връщането към старата инсталация не би следвало да е проблем - към старите кабели на фара просто се запоява 1 кабел, който цъка релето - нищо повече.Ако във фара има място да остане стария куплунг на крушката, просто се изолира и се остава настрана.Какъв ти е проблема ако трябва да боцнеш обикновена крушка?Вадиш релето за баласта (на куплунг са), откачаш ксеноновата (пак виси вътре в фара), слагаш халогенната крушка и бодваш куплунга. Тва е.:
                  Абсолютно вярно и точно.

                  Коментар


                    #24
                    1115 написа:
                    Да пробвах да използвам оригиналния куплунг, но той е на място което се мокри и след като го полях с вода високото проби. Естествено крушката не запали.
                    Вярно?!? Недей така бе човек, ще те убие тока за единия експеримент :D Материала на куплунга изобщо не е предвиждан за напрежения от порядъка на 20kV...То ако се загледаш ще видиш, че и кабелите са специални, високоволтови.То дето са казали хората:"Престараранието си е емало бабата на старанието"
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #25
                      Ето го и моя баласт, сигурно имат различно КПД иначе защо тая голяма разлика в стартовия ток не знам.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #26
                        Esper написа:
                        ...Вярно?!? Недей така бе човек, ще те убие тока за единия експеримент :D Материала на куплунга изобщо не е предвиждан за напрежения от порядъка на 20kV...То ако се загледаш ще видиш, че и кабелите са специални, високоволтови.То дето са казали хората:"Престараранието си е емало бабата на старанието"
                        Едно време се занимавах с "улично осветление" и ми се налагаше постоянно да работя при включено напрежение (няма как да се сменят крушки, дросели и пускови у-ва по-друг начин) та имам тренинг.За кабелите - да знам че са с по-добра изолация - аз пробвах на един счупен фар с кабел останал от едно време, на него пише 35кv . Та мислех ако стане да си ги модна така точно.

                        Коментар


                          #27
                          ясно за бързия и лесен монтаж. Благодаря Esper и 1115 за точните отговори. Иначе и на мен ми е неясно точно това - защо един баласт има пик 6 ампера, а друг - 12, а трети 20, а четвърти няколко си... Спрете да ги хвалите тия ксенони, защото сериозно почнах да се замислям.... а накладките ми всеки момент ще сдадат багажа, особено след такива преживявания след които трябва и спиране.... ("Истории" -Да прелетиш... -> най-новото)

                          Коментар


                            #28
                            Със сигурност този монтаж е доста по добър от стандартния. Недейте да се предоверявате на китаиците!!! А иначе аз искам да питам след като се сложи ксенона не светят ли лампите на таблото за изгоряла крушка на фаровете?
                            KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                            Land Rover Discovery 2.5TD '94
                            EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                            EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                            EX: Fiat Regata 1.7D '84

                            Коментар


                              #29
                              Scorpion_BV написа:
                              Със сигурност този монтаж е доста по добър от стандартния. Недейте да се предоверявате на китаиците!!! А иначе аз искам да питам след като се сложи ксенона не светят ли лампите на таблото за изгоряла крушка на фаровете?
                              Ами системата не проверява фаровете на тази кола. Тестват се само предни габарити, задни габарити, стопове, осветление на номера и задна светлина за мъгла.

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                ясно за бързия и лесен монтаж. Благодаря Esper и 1115 за точните отговори. Иначе и на мен ми е неясно точно това - защо един баласт има пик 6 ампера, а друг - 12, а трети 20, а четвърти няколко си... Спрете да ги хвалите тия ксенони, защото сериозно почнах да се замислям.... а накладките ми всеки момент ще сдадат багажа, особено след такива преживявания след които трябва и спиране.... ("Истории" -Да прелетиш... -> най-новото)
                                Мани, не ти требе ксеноня.... Купувай запинячките...
                                BMW E90 320D
                                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                                Коментар

                                Working...
                                X