Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменят крушки на Темпра?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменят крушки на Темпра?

    Здравейте колеги.Изгоряха ми две крушки-едната на запалката,а другата за осветлението на вентилатора на парното.Запалката не можах да я извадя и се отказах.След като махна пепелника има 3 видии след развиването им декоративната пластмаса не ще да излезе.При Типото е много лесно но Темпрата като че ли е на друг принцип.Ако някой се е сблъсквал с проблема нека пише.Благодаря Ви предварително.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    И на мен не ми светят- ще чакаме ако някой пусне схема за сваляне на пепелника- къде са му винтчетата- ще я сменям, ако не излиза лесно- няма да пуша в тъмното! :D
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Колеги сменял съм лампите и на пепелника и на врътките за парното, но нямам снимков материал Значи за парното е много лесно: първо отваряш пепелника, даже за по-лесно го сваляш целия; след това има три малки винтчета точно над пепелника, които трябва да отвъртиш; след това сваляш врътките на парното(всичките три, свалят се с дърпане, лесно е) и под двете крайни също има винтчета, отвърташ и тях и с малко нагласяне и дърпане излиза цялата конзола с врътките. Но трябва да внимаваш много при дърпането, защото конзолата се държи на няколко щипки и може да се счупят. До сега съм я свалял 5-6 пъти и не съм счупил нищо с мойте леви ръце, ама все пак е хубаво да внимаваш. А след като свалиш тая конзола крушките се виждат къде са и се сменят много лесно. Даже аз си ги смених със сини и червени светодиоди, но не ми остава време да ги доизкосуря. А за лампичката на запалката вече не си спомням как точно беше, но си спомням че беше доста трудно или поне за мен. Обещавам тея дни да сложа и снимки, за да покажа как изглежда с диоди, може да ви хареса като идея
      "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

      Fiat Tempra 1.9 TDs
      Subaru Legacy 2.0i

      Коментар


        #4
        Абе колега врътките не се махат сигурно се махат след свалянето на пластмасата.Ще ги счупя но не излизат.Не вярвам двете копчета на климата да пречат.С нетърпение чакам снимки.
        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

        Коментар


          #5
          kimirai написа:
          Абе колега врътките не се махат сигурно се махат след свалянето на пластмасата.Ще ги счупя но не излизат.Не вярвам двете копчета на климата да пречат.С нетърпение чакам снимки.
          Е за клима не знам, мойта е без клима. Има само три врътки-за вентилатора, за топло-студено и за от къде точно да духа. Можеш ли да дадеш снимка на твойта темпра да видя какво е по различното? Че аз в момента на мойта не мога да кача, защото не намирам блутуут, а кабела за фотоапарата ми е в София.П.С.: И при мен първия път врътките излезнаха трудно, ама вече ги дърпам смело като ги махам.
          "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

          Fiat Tempra 1.9 TDs
          Subaru Legacy 2.0i

          Коментар


            #6
            на запалката лампичката е голяма врътка да се смени - трябва да махнеш половината централна конзола (лампичката е вътре, до куплунга за захранването). Ако не ти е голям проблем, не си играй, много занимавка е и е досадно (поне за мен).
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Е за клима не знам, мойта е без клима. Има само три врътки-за вентилатора, за топло-студено и за от къде точно да духа. Можеш ли да дадеш снимка на твойта темпра да видя какво е по различното? Че аз в момента на мойта не мога да кача, защото не намирам блутуут, а кабела за фотоапарата ми е в София.П.С.: И при мен първия път врътките излезнаха трудно, ама вече ги дърпам смело като ги махам.[/quote] Вечер е тъмно а с GSM-а ще станат гадни снимки.Двете копчета не пречат но врътките като че ли са по широки от отвора.По-късно ще се опитам да снимам.Tова е от мобилето но съм отбелязъл къде са копчетата на климатика.
              Прикачени файлове
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #8
                Да като се замисля копчетата не трябва да пречат, те си вървят заедно с цялата конзола. А врътките се свалят, едва ли при теб с климатик ще е по различно. Защото точно зад тях се намират още две винтчета, без който не може да се свали конзолата.
                "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                Fiat Tempra 1.9 TDs
                Subaru Legacy 2.0i

                Коментар


                  #9
                  Blade SG написа:
                  Да като се замисля копчетата не трябва да пречат, те си вървят заедно с цялата конзола. А врътките се свалят, едва ли при теб с климатик ще е по различно. Защото точно зад тях се намират още две винтчета, без който не може да се свали конзолата.
                  Утре ще пробвам отново и ще пиша.А защо таблото ми изглежда сякаш е покрито с нещо меко.Ако го одера леко иси личи стои като омекнало.Гледах и друга Темпра и тя е така;при вас как е.
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Същото е и при мене, има някакво покритие, което супер много ме дразни. На тая конзола с врътките дори го свалих това покритие, че от много сваляне и го надрах цялото и стоеше зле. Иначе доста лесно се сваля със спирт и парцалче.
                    "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                    Fiat Tempra 1.9 TDs
                    Subaru Legacy 2.0i

                    Коментар


                      #11
                      Ето и обещаните снимки. На първата се вижда как изглежда като се свали врътката и кое винтче се сваля. А на другата как изглежда с диоди вместо крушки.
                      Прикачени файлове
                      "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                      Fiat Tempra 1.9 TDs
                      Subaru Legacy 2.0i

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря колега Blade SG смених крушката всичко беше както го описа.Снимката е лоша но така изглежда с климатик;светлините на климата бяха с диоди.Остана крушката на запалката.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          Моята е с климатроник- вместо врътки има само бутончета- мани- мани наведох се да видя каква е хавата, не видях никакви винтчета и реших да не барам- да не изплющи нещо и после да не мога да го оправя. :D
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            Аз съм ги сменял тези крушки...един ден на цялото тъбло изпосмених всичко.Самите копчета се махат с клещи и дърпане, те са като котлоните на старите печки, с пластина. Няма какво да се смупи. Отдолу ще видиш едни малки болтчета - под всяко копче. Като махнеш пепелника, в ъглите му има по един болт. Мисля че нямаше нужда да се махат обаче. Само с малките болтчета мисля че ставаше. Или не, при мен копчетата за климата и халогените са над врътките, като махнеш цялата лайс на на която са бутоните, мисля че под нея имаше нещо.
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              kimirai радвам се че помогнах. А за пепелника да се смени крушката не е нужно да се развиват каквито и да е болтове. Първо сваляш целия пепелник(не само вътре където се събира боклука), после махаш самата запалка и огледай от къде как се дърпа. Не си спомням точно как се махаше вече гнездото на запалката, но не помня да се откачаше нещо преди това, освен пепелника.Ако имам време тея дни ще видя дали мога да си спомня как точно ставаше.
                              "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                              Fiat Tempra 1.9 TDs
                              Subaru Legacy 2.0i

                              Коментар

                              Working...
                              X