Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зареждането на капсулован акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ogi28b написа:
    Не си вземай Exide Excell. Инвестирай в българската икономика - купи си Искра. Няма по- и най-добър - всичко е относително - колко караш, как караш, как се зарежда, цялостната култура по поддръжка на акумулатор има значение. Може Монбат-а да ти изкара 8 години, може и Ексайд-а - 20 месеца.
    Не е точно така.Никой акумулатор няма да издържи повече от 2 години с 10 старта примерно и повече на ден.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Ако искаш може да се хванем на бас, че може да издържи. В бачкането мотокарите се палат мин. по 30-40 пъти. На година се сменя стартер + венец евентуално, но не и акумулатор.

      Коментар


        #33
        Tornado написа:
        ogi28b написа:
        Не си вземай Exide Excell. Инвестирай в българската икономика - купи си Искра. Няма по- и най-добър - всичко е относително - колко караш, как караш, как се зарежда, цялостната култура по поддръжка на акумулатор има значение. Може Монбат-а да ти изкара 8 години, може и Ексайд-а - 20 месеца.
        Не е точно така.Никой акумулатор няма да издържи повече от 2 години с 10 старта примерно и повече на ден.
        Моето каране е средно с 3 паления на ден, като предимно паля два пъти. За съжаление обаче - карането ми е в рамките на 5 км. Изключително градско, и обикновено стигам там, накъдето отивам за по-малко от 30 мин. Но ей го - 3 години, и показва признаци на дълбока старост. Тази сутрин при -13 беше доста критичен старт - напрежението падна толкова, че километражът на таблото се рестартира, в комплект с всички други лампи и системи. Обаче си запали от раз, с нормален брой завъртания, както винаги.

        Коментар


          #34
          Еее това за 10-те паления ми се струва малко неверно Днес специално преброих колко пъти запалих колата - резултата беше 28 паления ! Това е всеки ден с изключение на неделята когато паленията са не почвече от 5 :D акумулатора ми е някаква "куча" марка " FIAAM" - гепих го от една автокъща в Германия още през 2007 а на акумулатора има перфорация с дата 8.2006 мисля че тогава е купен ! Та от 2006г до сега никакви проблеми !"окото" си свети зелено и паля без проблеми и в големите студове ! Само веднъш съм му доливал дестилирана вода около 100 гр за да дойде до белезите и това е !
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #35
            Някой ползва ли акумулатор "Магнет марели" сега са на промоция и 62ah струва само 115лв !
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #36
              Колега вземи му Старт това е МОНБАТ но с друг етикет и по ниска цена .44 Аh около 98-100 лв. 60Ah 116-120 лв.Зареждане на 15волта е опасно може да гръмне акумулатора. Повече от 14.6 волта е презаряд и унищожава батерията.Този бош го изпрати в музея на производителя, толкова години експлоатация не е за вярване.Повечето производители ги произвеждат с ресурс около 3 години.В нормалните държави акумулатора е консуматив.

              Коментар


                #37
                Акумулатора наистина е на 12години и досега си работеше безотказно !Нямаше да е лошо да изкара още 12 години ама неможа :D За музея незнам ама знам че отива във вторични суровини :D Абе от много места чух че акумулаторите на монбат не били много качествени и обикновенно карали по 3 години ! Ако купя на дядото акумулатор и му се скапе след 3 години ще ме убие като знае тоя Бош колко години му служи вярно ! :D
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #38
                  Някой знае ли електролитната течност за какво се слага в акумулатора и кога......

                  Коментар


                    #39
                    miroslav_cholich написа:
                    Някой знае ли електролитната течност за какво се слага в акумулатора и кога......
                    Електролитна течност се налива еднократно - при производството или ако си купиш акумулатора сух (5Ah за моторетки примерно). Долива се САМО дестилирана вода. Единствено водата се изпарява от акумулатора, заради електролизата. Киселината не се изпарява. Това е от мен.
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар

                    Working...
                    X