Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зареждането на капсулован акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    infineon написа:
    maxuel82 написа:
    Проблемът е че неможе да се отвори ! Иначе е ясно ! Това капаче което се отваря (на снимките) при мен е отлято и изобщо не се отваря ! точно необслужваем си е направен акумулатора !Ще опитам да изрежа капака или ще пробия с бормашината по една дупка върху всеки сектор от клетки иначе няма начин !
    А не се занимавай с глупости. Ако беше с течен електролит щеше да може да се отвори.Явно си с истински необслужваем (гелов) акумулатор.
    Не съм сигурен. Моят акумулатор е Варта Силвър Динамик и няма никакъв начин да се отвори без счупване, но е с електролит. Просто ги запечатват добре, за да си гарантират, че няма да се изпарява електролита.

    Коментар


      #17
      моя пък си е обслужваем варта, нарочно търсих такъв. е, година и половина ми е на колата и не е мръднал електоролита, въпреки че си има отдушник. Май всичко е пунта мара с тези необслужваеми плътно затворени акумулатори. За геловите не го твърдя, нямам опит с тях.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Понятието ,,гелов,,стартерен акумолатор е почти като бял негър.Идеята е при стартиране да отдадат максимум ток-т.е.онези мънички гадини да се движат с максимална скорост и то един срещу друг-справка игра ,,делфин,,в казармата който е ходил.А сега да охладим гела на минус 10-15-20 градуса-при това условие едва ли ще се промъкнат толкова много гадинки-електрони-че да тръгнеш навреме на работа.Може и да успееш но с електрокар или количка за голф където се и използват най-вече. Нискообслужваемите батерии са с решетки отляти от низкоантимонова сплав и точно тя намалява кипенето на електролита-значи не доливаме-не обслужваме.Поради горното се повишава и напрежението на интензивно газоотделяна от 2,35 волта на клетка на 2,65 волта без да и вреди особено.
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          моя пък си е обслужваем варта, нарочно търсих такъв. е, година и половина ми е на колата и не е мръднал електоролита, въпреки че си има отдушник. Май всичко е пунта мара с тези необслужваеми плътно затворени акумулатори. За геловите не го твърдя, нямам опит с тях.
          Пунта мара е с пунта мара марките.

          Коментар


            #20
            кроко61 написа:
            Понятието ,,гелов,,стартерен акумолатор е почти като бял негър.Идеята е при стартиране да отдадат максимум ток-т.е.онези мънички гадини да се движат с максимална скорост и то един срещу друг-справка игра ,,делфин,,в казармата който е ходил.А сега да охладим гела на минус 10-15-20 градуса-при това условие едва ли ще се промъкнат толкова много гадинки-електрони-че да тръгнеш навреме на работа.Може и да успееш но с електрокар или количка за голф където се и използват най-вече. Нискообслужваемите батерии са с решетки отляти от низкоантимонова сплав и точно тя намалява кипенето на електролита-значи не доливаме-не обслужваме.Поради горното се повишава и напрежението на интензивно газоотделяна от 2,35 волта на клетка на 2,65 волта без да и вреди особено.
            Абсолютно вярно. Руснаците одавна са го доказали.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              Просто ги запечатват добре, за да си гарантират, че няма да се изпарява електролита.
              Електролита не се изпарява. Изпарява се водата от електролита.Абсолютно всички акумулатори са обслужваеми. Няма значение какво пише на тях. Геловият не е нищо повече от обикновен акумулатор, само че течният електролит е напоен в една специална хартия - и ето ти гелов. Дрън, дрън. Единственото предимство, е че можеш да го разположиш, както си искаш.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Тъй като неможах да го отворя с бургия ф6 пробих една дупка на една от капачките !клетките бяха останали сухи отгоре а най-интересното е че си има и белег докъде да е електролита както при всички акумулатори !защо е сложен този белег след като не се долива незнам ! със спринцовка почнах да вкарвам детилирана вода и точно с 100мл. клетката си дойде до белега ! Така продължих и с останалита 5 клетки !Акумулатора събра 0.900л. вода ! включих го да се зарежда и го оставих !Сека като си ида в неделя ще видя дали ще има подобрение !Иначе всички клетки си "завряха" защото доколкото знам че ако има пробила клетка при зареждане не "завира"!
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #23
                  maxuel82 написа:
                  Тъй като неможах да го отворя с бургия ф6 пробих една дупка на една от капачките !клетките бяха останали сухи отгоре а най-интересното е че си има и белег докъде да е електролита както при всички акумулатори !защо е сложен този белег след като не се долива незнам ! със спринцовка почнах да вкарвам детилирана вода и точно с 100мл. клетката си дойде до белега ! Така продължих и с останалита 5 клетки !Акумулатора събра 0.900л. вода ! включих го да се зарежда и го оставих !Сека като си ида в неделя ще видя дали ще има подобрение !Иначе всички клетки си "завряха" защото доколкото знам че ако има пробила клетка при зареждане не "завира"!
                  А сега как ще затвориш дупката? Да ври не е хубаво.

                  Коментар


                    #24
                    Долях вода до белезите и заредих акумулатора но не държи ток !Когато е на колата и почна да въртя на стартер напрежението му пада до 7 волта и после пак стига 12.5 В ! Поиграх си малко и сега динамото на Ладата зарежда добре ! На 900 оборота на двигателя 14.5 Волта а като дам газ на 3000об. 15 В. и не качва повече ! И след като тези параметри са наред извода е че се е скапал акумулатора и трябва да купувам нов ! Какъв акумулатор да купя на дядото важното е да е евтин че пенсията е малка :D В Метро имаше "Магнет Марели" за 115лв 62ah. Някой ползвал ли е такъв акумулатор ? Препоръчайте ми от къде да купя ефтин акумулатор в Пловдив ?
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #25
                      Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.

                      Коментар


                        #26
                        unchev написа:
                        Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
                        Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулатор
                        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                        Коментар


                          #27
                          maxuel82 написа:
                          unchev написа:
                          Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
                          Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулатор
                          взееми си Ексайд exide или български, КОЙТО НЕ Е МОНБАТ

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            maxuel82 написа:
                            unchev написа:
                            Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
                            Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулатор
                            взееми си Ексайд exide или български, КОЙТО НЕ Е МОНБАТ
                            Защо не Монбат ? Аз карам JTD с монбат 74Ah вече трета зима и нямам проблеми. Да се надявам и за в бъдеще.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #29
                              vgeorgiev написа:
                              u_bo написа:
                              maxuel82 написа:
                              unchev написа:
                              Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
                              Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулатор
                              взееми си Ексайд exide или български, КОЙТО НЕ Е МОНБАТ
                              Защо не Монбат ? Аз карам JTD с монбат 74Ah вече трета зима и нямам проблеми. Да се надявам и за в бъдеще.
                              много хора се надяваха, ама не би

                              Коментар


                                #30
                                Не си вземай Exide Excell. Инвестирай в българската икономика - купи си Искра. Няма по- и най-добър - всичко е относително - колко караш, как караш, как се зарежда, цялостната култура по поддръжка на акумулатор има значение. Може Монбат-а да ти изкара 8 години, може и Ексайд-а - 20 месеца.

                                Коментар

                                Working...
                                X