Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зареждането на капсулован акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зареждането на капсулован акумулатор

    Има ли проблем със зареждането на капсулован акумолатор .Ако е прекалено късно, какъв ще ми препоръчате за fiat brava 1.4

    #2
    задължително му долей преди това дестилирана вода колкото е необходимо, иначе нищо не правиш в общи линии

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      задължително му долей преди това дестилирана вода колкото е необходимо, иначе нищо не правиш в общи линии
      Мисля, че колегата пита именно за така наречените НЕобслужваеми акумулатори... дето няма къде да доливаш. Но като цяло не знам дали е безопасно да слагаш такъв акумулатор на зарядно... щото все пак обикновенните акумулатори ако ги слагаш да се зареждат задължително се прави с отвити тапи за да кипи на спокойствие... а пък капсулованите дали няма да кажат бум?
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        Sandeto написа:
        ogi28b написа:
        задължително му долей преди това дестилирана вода колкото е необходимо, иначе нищо не правиш в общи линии
        Мисля, че колегата пита именно за така наречените НЕобслужваеми акумулатори... дето няма къде да доливаш. Но като цяло не знам дали е безопасно да слагаш такъв акумулатор на зарядно... щото все пак обикновенните акумулатори ако ги слагаш да се зареждат задължително се прави с отвити тапи за да кипи на спокойствие... а пък капсулованите дали няма да кажат бум?
        Няма да кажат бум, нали и те се зареждат от генератора, така че какъв е проблема от къде ще се зарежда няма да му стане нищо, слагай и зареждай.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          И аз съм с такъв необслужваем, Магнет Марели, но отгоре като му махнах лепенката под нея си има капаче като на всички други акумулатори, вади се и си гледаш дали са покрити клетките с електролит. Напълно обслужваем си е така да се каже.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Sandeto, необслужваемите са си съвсем обслужваеми, само че се води че това е по-рядко. имат си капаче, което се маха и се долива вода, има си също вентилационни отвори за да се проветрява гърмящия газ. колегата ilko-gd е обяснил за какво става въпрос вече, аз също съм с необслужваем Exide, окото му е зелено, но след нова година ще го отворя да го проверя и ако се налага да долея вода.

            Коментар


              #7
              Темата е малко старичка но да не пускам нова тема ще попитам тук Ситуацията е следната : дядото има необслужваем акумулатор БОШ силвър и го ползва вече 10-та година ! Акумулатора го донесох от Германия 2001г.а иначе е произведен 1999г.Кара ЛАДАТА само веднъж в месеца но акумулатора "сдаде багажа"Заредих го на зарядно обаче след 2-3 паления пак остава без ток ! Иначе динамото на колата зарежда добре около 13.5 V ! Разлепих лепенките отгоре но няма капачета които да се развият за да му долея вода ! Има ли някакъв друг начин да му бъде долята вода и изобщо да бъде спасен акумулатора или вече "си е изпял песента" и да купувам нов
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                Колега, ти от акумулатор на 11 години какво искаш повече? За поп е.

                Коментар


                  #9
                  ThE_PuNiSHeR написа:
                  Колега, ти от акумулатор на 11 години какво искаш повече? За поп е.
                  Все пак преди попа - нека колегата направи всичко възможно, ако може да не дава пари сега, ами да е по-нататък. Но да го има предвид. Ето как направих аз: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=6716313.5 В изобщо не е добро зареждане.

                  Коментар


                    #10
                    Проблемът е че неможе да се отвори ! Иначе е ясно ! Това капаче което се отваря (на снимките) при мен е отлято и изобщо не се отваря ! точно необслужваем си е направен акумулатора !Ще опитам да изрежа капака или ще пробия с бормашината по една дупка върху всеки сектор от клетки иначе няма начин !
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      Не е отлято, но е залепено при Бошовските. И аз съм се мъчил и не съм успял да го отворя - чупи се
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Оги твоя акумулатор се води нискообслужваем, нищо че пише необслужваем. Демек обикновен акумулатор направен така че да се изпарява по малко и да не се долива често.А относно питането- ако става дума за истински необслужваем гелов акумулатор нищо не му наливай че ще го съсипеш.Също трябва да внимаваш да не превишиш зарядното напрежение- не му подава повече от 14.5 волта - това е важно при тях, при обикновените не е толкова фатално.Също гледай да не замръзне докато е разреден че ще го хвърлиш.Кажи марка и модел все пак за да стане ясно какъв е.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Ааа, моя си е точно "ниско..", дори и аз го казвам. Пише си Low Maintenance", което в превод е "ниско обслужване".

                          Коментар


                            #14
                            Ладичката ако е с механично реле го отвори и ще видиш една пружина, като я разтегнеш ще повдигнеш напрежението, направи го около 14V. Отварянето на релето трябва да става при загасен двигател и върнат контакт защото ако допреш капака някъде ще направиш късо....... Затворено и отворено реле дава разлика в напрежението, затова трябва да видиш когато е затворено колко дава и след отварянето колко ще даде, виждаш разликата и тогава го настройваш какво да е напрежението.Преди обаче да дупчиш..................... си прецени дали изгарянията по тялото ти и дрехите си струват колкото един акумулатор. Ако все пак си решил да отваряш си сложи очила.

                            Коментар


                              #15
                              maxuel82 написа:
                              Проблемът е че неможе да се отвори ! Иначе е ясно ! Това капаче което се отваря (на снимките) при мен е отлято и изобщо не се отваря ! точно необслужваем си е направен акумулатора !Ще опитам да изрежа капака или ще пробия с бормашината по една дупка върху всеки сектор от клетки иначе няма начин !
                              А не се занимавай с глупости. Ако беше с течен електролит щеше да може да се отвори.Явно си с истински необслужваем (гелов) акумулатор.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X