Има ли проблем със зареждането на капсулован акумолатор .Ако е прекалено късно, какъв ще ми препоръчате за fiat brava 1.4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зареждането на капсулован акумулатор
Collapse
X
-
ogi28b написа:задължително му долей преди това дестилирана вода колкото е необходимо, иначе нищо не правиш в общи линииAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Sandeto написа:ogi28b написа:задължително му долей преди това дестилирана вода колкото е необходимо, иначе нищо не правиш в общи линииFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
И аз съм с такъв необслужваем, Магнет Марели, но отгоре като му махнах лепенката под нея си има капаче като на всички други акумулатори, вади се и си гледаш дали са покрити клетките с електролит. Напълно обслужваем си е така да се каже.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Sandeto, необслужваемите са си съвсем обслужваеми, само че се води че това е по-рядко. имат си капаче, което се маха и се долива вода, има си също вентилационни отвори за да се проветрява гърмящия газ. колегата ilko-gd е обяснил за какво става въпрос вече, аз също съм с необслужваем Exide, окото му е зелено, но след нова година ще го отворя да го проверя и ако се налага да долея вода.
Коментар
-
Темата е малко старичка но да не пускам нова тема ще попитам тукСитуацията е следната : дядото има необслужваем акумулатор БОШ силвър и го ползва вече 10-та година ! Акумулатора го донесох от Германия 2001г.а иначе е произведен 1999г.Кара ЛАДАТА само веднъж в месеца но акумулатора "сдаде багажа"Заредих го на зарядно обаче след 2-3 паления пак остава без ток ! Иначе динамото на колата зарежда добре около 13.5 V ! Разлепих лепенките отгоре но няма капачета които да се развият за да му долея вода ! Има ли някакъв друг начин да му бъде долята вода и изобщо да бъде спасен акумулатора или вече "си е изпял песента" и да купувам нов
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:Колега, ти от акумулатор на 11 години какво искаш повече? За поп е.
Коментар
-
Проблемът е че неможе да се отвори ! Иначе е ясно ! Това капаче което се отваря (на снимките) при мен е отлято и изобщо не се отваря ! точно необслужваем си е направен акумулатора !Ще опитам да изрежа капака или ще пробия с бормашината по една дупка върху всеки сектор от клетки иначе няма начин !LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Оги твоя акумулатор се води нискообслужваем, нищо че пише необслужваем. Демек обикновен акумулатор направен така че да се изпарява по малко и да не се долива често.А относно питането- ако става дума за истински необслужваем гелов акумулатор нищо не му наливай че ще го съсипеш.Също трябва да внимаваш да не превишиш зарядното напрежение- не му подава повече от 14.5 волта - това е важно при тях, при обикновените не е толкова фатално.Също гледай да не замръзне докато е разреден че ще го хвърлиш.Кажи марка и модел все пак за да стане ясно какъв е.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ладичката ако е с механично реле го отвори и ще видиш една пружина, като я разтегнеш ще повдигнеш напрежението, направи го около 14V. Отварянето на релето трябва да става при загасен двигател и върнат контакт защото ако допреш капака някъде ще направиш късо....... Затворено и отворено реле дава разлика в напрежението, затова трябва да видиш когато е затворено колко дава и след отварянето колко ще даде, виждаш разликата и тогава го настройваш какво да е напрежението.Преди обаче да дупчиш..................... си прецени дали изгарянията по тялото ти и дрехите си струват колкото един акумулатор. Ако все пак си решил да отваряш си сложи очила.
Коментар
-
maxuel82 написа:Проблемът е че неможе да се отвори ! Иначе е ясно ! Това капаче което се отваря (на снимките) при мен е отлято и изобщо не се отваря ! точно необслужваем си е направен акумулатора !Ще опитам да изрежа капака или ще пробия с бормашината по една дупка върху всеки сектор от клетки иначе няма начин !http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар