Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с инжекцията на Темпра 1.8 SW

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с инжекцията на Темпра 1.8 SW

    Здравейте колеги! Нов съм във форума, но си имам надявам се познат на някой проблем с ижекционната система.Проблемът е в преходния режим на двигателя т.е. при рязко подаване и пускане на газта без значение дали е натоварен или е на празен ход, също дали е студен/топъл двигателя не може да се "изфорсира" . Иначе при плавно подаване на газта няма проблеми има си мощност и т.н.Надявам се някой да може да ми помогне,Благодаря предварително на всички отзовали се на моя "вик за помощ" !

    #2
    колега на дедрата е същото: напъваш педала до ламарината, но го няма изфорсирането, много по-плавно става качването на обороти. все едно ускоряваш рязко но не на първа, ами на втора примерно. не помня дали тук, или в ланчия форума ставаше въпрос веднъж точно за това - SW нарочно са направени така, за да е по-комфортно и да няма твърде резки маневри с газта. На дедрата освен че много по-плавно вдига оборотите, също и ги сваля много по-плавно. Преди да сменят стъпковото моторче обаче, като че ли падането на оборотите беше по-бързо и по-рязко.

    Коментар


      #3
      Вероятно некоректна работа на ел.магнитния вентил за празен ход.При нас той е вместо прословутия стъпков двигател.А сутрин на студено какви обороти държи?Иначе при мен няма проблем с изфорсирането,стига да не е много студено.
      Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

      Коментар


        #4
        Не мисля, че е нормално да е така. Все пак при необходимост от изпреварване е наложително рязко да се подаде газ и колата да дръпне, иначе ще се налага да почваш изправерването от преди 50 м. При мен имаше такъв проблем но се оказа от натрупани грешки в компютъра /предимно от ламбда сондата/. След изчистването им се оправи. Опитай да откачиш акумолатора за половин час и пробвай пак
        Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
        двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

        Коментар


          #5
          Благодаря Ви колеги, но проблема не е в натрупани грешки в компютъра, или че кобитата са умишлено направени така за по-голям комфорт.относно оборотите сутрин не са нормални като за студен двигател и са не повече от 1000, а би трябвало да са около 1200.Има и друг проблем сутрин при паленето, палиш двигателя стига 800-900 оборота, работи 2-3 секунди в зависимост колко е студено и оборотите падат дотолкова че изгасва. ако се опиташ да подадеш газ плавно в тези 2-3 сек. също изгасва все едно че не и стига гориво. иначе ако я запалиш втори(рядко трети) път без газ разбира се си държи 800-900 об. и като я оставиш да поработи няколко минути зависи от студа, вече можеш да подадеш газ(плавно).Когато на празен ход и подадеш/пуснеш газта става все едно че не и стига гориво и оборотите не се вдигат повече от 1400, но ако и подаваш плавно газта си няма проблеми. Това се получава и когато е на скорост, вместо да ти "залепне" гърба за седалката тя забива "муцуната".Надявам се тези подробности да са Ви от полза.

          Коментар


            #6
            А колко е налягането на шината?Да не би да си за помпа?
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #7
              Не знам какво е налягането на рейката, понеже нямам нито с какво да го измеря нито в момента имам време за това. Като споменахме за налягането, в един оторизиран сервиз на фиат, където ми сменяха ремъците ме увериха, че ще го измерят ако има нужда, но не бяха го направили. Отговора им на това защо е така беше, че "инжекцията била мудна?!", това няма нужда от коментар, на елкона още в началото ми казаха, че си е нормано и нищо и няма и т.н. Весела КОЛЕДА!

              Коментар


                #8
                Щом пали- значи помпата е ОК.Проблема с форсиране и обороти идва от датчиците, които командват компютъра.Диагносттика на лаптоп и ще си покаже диагнозата.
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Диагностиката ще каже, че всичко е добре 100% съм сигурен проблема е отстраним, аз в моя сервиз се борих доста, Докато го открия в случая проблемите са два и могат да се отстранят
                  FIAT BARCHETA 1.8 16V 2003G.CHRYSLER 300C 2008G.

                  Коментар


                    #10
                    за много години колегикато чета горния пост май и мойто типо нещо не се "изфорсира" като за 105 коня мотор обаче на диагностиката излезе цитирам майстора" ламбда собдата почти не работи- по добре я откачи и карай така докато я смениш"така и направих ама и откачена пак е същото положениедали само тя е проблема ?
                    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                    Коментар


                      #11
                      ЛАМБДА СОНДАТА ОКАЗВА ВЛИАНИЕ САМО НА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД !!!ПРИ РЕЖИМ УСКОРЯВАНЕ РАБОТНАТА КАРТА НА КОМПА НЕ ВЗЕМА ПОД ВНИМАНИЕ КОЛКО Е БОГАТА ИЛИ БЕДНА СМЕСТА.НЕ КАЗВАМ КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО НА МЕН МИ КОСТВА 3 МЕСЕЦА МЕРЕНЕ И МИСЛЕНЕ А ТУК НИАКОИ КОЛЕГИ ЗА 2 СЕДМИЦИ И ЕТО СТАНАХМЕ МАЙСТОРИ :D ДЕФАКТО РЕМОНТА ТРАЕ 15.МИН УСПЕХ :D :D :D
                      FIAT BARCHETA 1.8 16V 2003G.CHRYSLER 300C 2008G.

                      Коментар


                        #12
                        Genov,стига си си правил реклами във всички раздели,има си място за това.Ако можеш,помогни на колегата,този форум е затова,а не само за хвалби.
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          логично ми се вижда ламбда сондата да не оказва влияние при ускорявне ама като не знам как е с работеща сонда обаче за разхода явно оказва щото сега при 0 до -10 градуса ми дава 13 /100 в градаобаче на колегата Zdravo бих казал че като си смених свещите от триполюсни на обикновенни еднополюсни и се промени вървенето към по злеособенно се усеща извън града като се опташ да настъпиш нагоре в баира ...сега съм си харесал Beru триполюсни и като ги сменя ще пиша как еп.с. с тия свещи сега ми държи 600-650 оборота на празен ход на загрял двигател
                          Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                          Коментар

                          Working...
                          X