Здравейте колеги! Нов съм във форума, но си имам надявам се познат на някой проблем с ижекционната система.Проблемът е в преходния режим на двигателя т.е. при рязко подаване и пускане на газта без значение дали е натоварен или е на празен ход, също дали е студен/топъл двигателя не може да се "изфорсира" . Иначе при плавно подаване на газта няма проблеми има си мощност и т.н.Надявам се някой да може да ми помогне,Благодаря предварително на всички отзовали се на моя "вик за помощ" !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инжекцията на Темпра 1.8 SW
Collapse
X
-
колега на дедрата е същото: напъваш педала до ламарината, но го няма изфорсирането, много по-плавно става качването на обороти. все едно ускоряваш рязко но не на първа, ами на втора примерно. не помня дали тук, или в ланчия форума ставаше въпрос веднъж точно за това - SW нарочно са направени така, за да е по-комфортно и да няма твърде резки маневри с газта. На дедрата освен че много по-плавно вдига оборотите, също и ги сваля много по-плавно. Преди да сменят стъпковото моторче обаче, като че ли падането на оборотите беше по-бързо и по-рязко.
-
Не мисля, че е нормално да е така. Все пак при необходимост от изпреварване е наложително рязко да се подаде газ и колата да дръпне, иначе ще се налага да почваш изправерването от преди 50 м. При мен имаше такъв проблем но се оказа от натрупани грешки в компютъра /предимно от ламбда сондата/. След изчистването им се оправи. Опитай да откачиш акумолатора за половин час и пробвай пакTempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Благодаря Ви колеги, но проблема не е в натрупани грешки в компютъра, или че кобитата са умишлено направени така за по-голям комфорт.относно оборотите сутрин не са нормални като за студен двигател и са не повече от 1000, а би трябвало да са около 1200.Има и друг проблем сутрин при паленето, палиш двигателя стига 800-900 оборота, работи 2-3 секунди в зависимост колко е студено и оборотите падат дотолкова че изгасва. ако се опиташ да подадеш газ плавно в тези 2-3 сек. също изгасва все едно че не и стига гориво. иначе ако я запалиш втори(рядко трети) път без газ разбира се си държи 800-900 об. и като я оставиш да поработи няколко минути зависи от студа, вече можеш да подадеш газ(плавно).Когато на празен ход и подадеш/пуснеш газта става все едно че не и стига гориво и оборотите не се вдигат повече от 1400, но ако и подаваш плавно газта си няма проблеми. Това се получава и когато е на скорост, вместо да ти "залепне" гърба за седалката тя забива "муцуната".Надявам се тези подробности да са Ви от полза.
Коментар
-
Не знам какво е налягането на рейката, понеже нямам нито с какво да го измеря нито в момента имам време за това. Като споменахме за налягането, в един оторизиран сервиз на фиат, където ми сменяха ремъците ме увериха, че ще го измерят ако има нужда, но не бяха го направили. Отговора им на това защо е така беше, че "инжекцията била мудна?!", това няма нужда от коментар, на елкона още в началото ми казаха, че си е нормано и нищо и няма и т.н. Весела КОЛЕДА!
Коментар
-
за много години колегикато чета горния пост май и мойто типо нещо не се "изфорсира" като за 105 коня мотор обаче на диагностиката излезе цитирам майстора" ламбда собдата почти не работи- по добре я откачи и карай така докато я смениш"така и направих ама и откачена пак е същото положениедали само тя е проблема ?Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
-
ЛАМБДА СОНДАТА ОКАЗВА ВЛИАНИЕ САМО НА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД !!!ПРИ РЕЖИМ УСКОРЯВАНЕ РАБОТНАТА КАРТА НА КОМПА НЕ ВЗЕМА ПОД ВНИМАНИЕ КОЛКО Е БОГАТА ИЛИ БЕДНА СМЕСТА.НЕ КАЗВАМ КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО НА МЕН МИ КОСТВА 3 МЕСЕЦА МЕРЕНЕ И МИСЛЕНЕ А ТУК НИАКОИ КОЛЕГИ ЗА 2 СЕДМИЦИ И ЕТО СТАНАХМЕ МАЙСТОРИ :D ДЕФАКТО РЕМОНТА ТРАЕ 15.МИН УСПЕХ :D :D :DFIAT BARCHETA 1.8 16V 2003G.CHRYSLER 300C 2008G.
Коментар
-
логично ми се вижда ламбда сондата да не оказва влияние при ускорявне ама като не знам как е с работеща сонда обаче за разхода явно оказва щото сега при 0 до -10 градуса ми дава 13 /100 в градаобаче на колегата Zdravo бих казал че като си смених свещите от триполюсни на обикновенни еднополюсни и се промени вървенето към по злеособенно се усеща извън града като се опташ да настъпиш нагоре в баира ...сега съм си харесал Beru триполюсни и като ги сменя ще пиша как еп.с. с тия свещи сега ми държи 600-650 оборота на празен ход на загрял двигателFiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар