За Kimi: Онзи ден видях Брава с ксенон на рефлектор - нямаше никава следа от специфичната линия светло-тъмно. Просто стояха ужасно! А снимката на blagun от предната страница - просто без коментар. Да замълчим и да се насладим!!! НА лупите тези ксенони са ненормално добри и мога да се закълна че са фабрични!
ако извадиш и снимка как е било с халогенна, цена няма да имаш.... мисълта ми е има ли рразлика в очертанията м/у халоген и ксенон, или както е било с халоген, така ще бъде и с ксенон? ако е така, няма да си слагам, щото очертанието от моите рефлектори и без тва не ме кефи чак толкова.
Фаровете без ксенон светеха доста слабо и мъгляво. Очертанията определено бяха по-неясни или бих казал, че въобще ги нямаше. За съжалени нямам снимка с обикновена крушка. А замяната с такава е сравнително сложна,защото е би-ксенон и се разглобява крушката и не ми се играе да го правя
Добре че вече не ми се налага да пътувам както преди на фарове. То до преди година рядко срещах някой с ксенони да го благословя щото ми вади очите а сега като гледам какво става то и лади дето и без това неса със слаби фарове си сложили ксенони.
Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
това е превантивна мярка и мисля задължителна на нашите коли особено за по новите по добре с реле отколкото да се случват някакви такива не предвидени случки може и CODE да светне ако е по стар акумулатор или не се зарежда както трябва не е чак толкова сложно -поставянето на релето така че като се слага ксенон с РЕЛЕ
Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?
Аз нямам дневн километрж, но съм съглсен с твойто мнение, че се получава заради голямата първоначална консумация. То и в упътването на ксенона пише да се стартират само след запалване на ДВГ защото е възможно да стане някъкъв проблем !!!! Моите ксенони са през реле и захранени направо от акумулатора !!!
много внимателно провери номерата на крачетата! Има разлика в краче 87 и 87А ! Иначе ако ще слагаш по едно реле на всеки фар, може и с 4 крачета, нормално отворен контакт, но ако е с 5, внимавай за това да не свържеш краче 87А, то е нормално затворен контакт с 30. Само не знам дали 40 ампера не е твърде голяма презастраховка, но ако разликата в цените е стотинки, взимай 40 А и си свиркай, иначе е достатъчно реле което може да поеме 5-10 ампера повече от пика на баласта. И предпазителя да е поне 5 ампера по-слаб от релето, даже 10, но пък и да е поне 5 по-силен от пика на баласта. Кабелите пък да са поне като за 5-10 ампера повече от релето и нямаш грижи.
много внимателно провери номерата на крачетата! Има разлика в краче 87 и 87А ! Иначе ако ще слагаш по едно реле на всеки фар, може и с 4 крачета, нормално отворен контакт, но ако е с 5, внимавай за това да не свържеш краче 87А, то е нормално затворен контакт с 30. Само не знам дали 40 ампера не е твърде голяма презастраховка, но ако разликата в цените е стотинки, взимай 40 А и си свиркай, иначе е достатъчно реле което може да поеме 5-10 ампера повече от пика на баласта. И предпазителя да е поне 5 ампера по-слаб от релето, даже 10, но пък и да е поне 5 по-силен от пика на баласта. Кабелите пък да са поне като за 5-10 ампера повече от релето и нямаш грижи.
Това да е онова да не е както и да е всичко е готово вече.За релето е вярно това ,че няма смисъл от 5 крачета ,но пък цената е една и съща.При релето с 5 крачета Руското това в средата т.е 88 не се използва.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Относно нулирането на километража, направих си експеримент с моята кола. Никакъв проблем. После ми хрумна друго - смених акумулатора с този на един приятел (акумулатора е в лошо състояние - едвам завърта); резултатът: дневния километраж моментално се нулира при запалване на ксенона (преди това зорлем запалих и навъртях 200-300метра). Имах, преди години, подобна ситуация с акумулатора на Типо-то, при ниски температури, в момент на запалване, все ми нулираше километража, че даже и радиото си губеше паметта. С две думи - провери си и евентуално зареди акумулатора.
Коментар