Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон
Collapse
X
-
За Kimi: Онзи ден видях Брава с ксенон на рефлектор - нямаше никава следа от специфичната линия светло-тъмно. Просто стояха ужасно! А снимката на blagun от предната страница - просто без коментар. Да замълчим и да се насладим!!! НА лупите тези ксенони са ненормално добри и мога да се закълна че са фабрични!
Коментар
-
Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ксенон
това е превантивна мярка и мисля задължителна на нашите коли особено за по новите по добре с реле отколкото да се случват някакви такива не предвидени случки може и CODE да светне ако е по стар акумулатор или не се зарежда както трябва не е чак толкова сложно -поставянето на релето така че като се слага ксенон с РЕЛЕ
Коментар
-
Tornado написа:Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Tornado написа:Какво беше релето ,че да търся утре ,че не си спомням как се казваше дайте нещо линк.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
много внимателно провери номерата на крачетата! Има разлика в краче 87 и 87А ! Иначе ако ще слагаш по едно реле на всеки фар, може и с 4 крачета, нормално отворен контакт, но ако е с 5, внимавай за това да не свържеш краче 87А, то е нормално затворен контакт с 30. Само не знам дали 40 ампера не е твърде голяма презастраховка, но ако разликата в цените е стотинки, взимай 40 А и си свиркай, иначе е достатъчно реле което може да поеме 5-10 ампера повече от пика на баласта. И предпазителя да е поне 5 ампера по-слаб от релето, даже 10, но пък и да е поне 5 по-силен от пика на баласта. Кабелите пък да са поне като за 5-10 ампера повече от релето и нямаш грижи.
Коментар
-
ogi28b написа:много внимателно провери номерата на крачетата! Има разлика в краче 87 и 87А ! Иначе ако ще слагаш по едно реле на всеки фар, може и с 4 крачета, нормално отворен контакт, но ако е с 5, внимавай за това да не свържеш краче 87А, то е нормално затворен контакт с 30. Само не знам дали 40 ампера не е твърде голяма презастраховка, но ако разликата в цените е стотинки, взимай 40 А и си свиркай, иначе е достатъчно реле което може да поеме 5-10 ампера повече от пика на баласта. И предпазителя да е поне 5 ампера по-слаб от релето, даже 10, но пък и да е поне 5 по-силен от пика на баласта. Кабелите пък да са поне като за 5-10 ампера повече от релето и нямаш грижи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Относно нулирането на километража, направих си експеримент с моята кола. Никакъв проблем. После ми хрумна друго - смених акумулатора с този на един приятел (акумулатора е в лошо състояние - едвам завърта); резултатът: дневния километраж моментално се нулира при запалване на ксенона (преди това зорлем запалих и навъртях 200-300метра). Имах, преди години, подобна ситуация с акумулатора на Типо-то, при ниски температури, в момент на запалване, все ми нулираше километража, че даже и радиото си губеше паметта. С две думи - провери си и евентуално зареди акумулатора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар