Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Tornado написа:
    Емо стига де ти изби рибата вече с тези снимки.Надявам се и аз скоро да кача някоя снимчица на ксеноня.
    Ники, като го монтираш и при теб ще стане ден
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #62
      За Kimi: Онзи ден видях Брава с ксенон на рефлектор - нямаше никава следа от специфичната линия светло-тъмно. Просто стояха ужасно! А снимката на blagun от предната страница - просто без коментар. Да замълчим и да се насладим!!! НА лупите тези ксенони са ненормално добри и мога да се закълна че са фабрични!

      Коментар


        #63
        Ето и снимка на ксенон/рефлектор !!! Това е на Ситроен Саксо с голямия фар !!!!
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

        Коментар


          #64
          ако извадиш и снимка как е било с халогенна, цена няма да имаш.... мисълта ми е има ли рразлика в очертанията м/у халоген и ксенон, или както е било с халоген, така ще бъде и с ксенон? ако е така, няма да си слагам, щото очертанието от моите рефлектори и без тва не ме кефи чак толкова.

          Коментар


            #65
            Фаровете без ксенон светеха доста слабо и мъгляво. Очертанията определено бяха по-неясни или бих казал, че въобще ги нямаше. За съжалени нямам снимка с обикновена крушка. А замяната с такава е сравнително сложна,защото е би-ксенон и се разглобява крушката и не ми се играе да го правя

            Коментар


              #66
              Добре че вече не ми се налага да пътувам както преди на фарове. То до преди година рядко срещах някой с ксенони да го благословя щото ми вади очите а сега като гледам какво става то и лади дето и без това неса със слаби фарове си сложили ксенони.
              Обичам си работата.

              Коментар


                #67
                Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #68
                  ксенон

                  това е превантивна мярка и мисля задължителна на нашите коли особено за по новите по добре с реле отколкото да се случват някакви такива не предвидени случки може и CODE да светне ако е по стар акумулатор или не се зарежда както трябва не е чак толкова сложно -поставянето на релето така че като се слага ксенон с РЕЛЕ
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #69
                    Tornado написа:
                    Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?
                    Аз нямам дневн километрж, но съм съглсен с твойто мнение, че се получава заради голямата първоначална консумация. То и в упътването на ксенона пише да се стартират само след запалване на ДВГ защото е възможно да стане някъкъв проблем !!!! Моите ксенони са през реле и захранени направо от акумулатора !!!
                    Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                    Коментар


                      #70
                      моите все още не са през релепускал съм ги без да е включен двигателя - не ми се е случвало да се нулира
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #71
                        Какво беше релето ,че да търся утре ,че не си спомням как се казваше дайте нещо линк.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #72
                          Tornado написа:
                          Какво беше релето ,че да търся утре ,че не си спомням как се казваше дайте нещо линк.
                          Обикновенно реле 40А с 5 крачета и бушон 15-20А. ако искаш и схема кажи.
                          Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                          ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                          Коментар


                            #73
                            много внимателно провери номерата на крачетата! Има разлика в краче 87 и 87А ! Иначе ако ще слагаш по едно реле на всеки фар, може и с 4 крачета, нормално отворен контакт, но ако е с 5, внимавай за това да не свържеш краче 87А, то е нормално затворен контакт с 30. Само не знам дали 40 ампера не е твърде голяма презастраховка, но ако разликата в цените е стотинки, взимай 40 А и си свиркай, иначе е достатъчно реле което може да поеме 5-10 ампера повече от пика на баласта. И предпазителя да е поне 5 ампера по-слаб от релето, даже 10, но пък и да е поне 5 по-силен от пика на баласта. Кабелите пък да са поне като за 5-10 ампера повече от релето и нямаш грижи.

                            Коментар


                              #74
                              ogi28b написа:
                              много внимателно провери номерата на крачетата! Има разлика в краче 87 и 87А ! Иначе ако ще слагаш по едно реле на всеки фар, може и с 4 крачета, нормално отворен контакт, но ако е с 5, внимавай за това да не свържеш краче 87А, то е нормално затворен контакт с 30. Само не знам дали 40 ампера не е твърде голяма презастраховка, но ако разликата в цените е стотинки, взимай 40 А и си свиркай, иначе е достатъчно реле което може да поеме 5-10 ампера повече от пика на баласта. И предпазителя да е поне 5 ампера по-слаб от релето, даже 10, но пък и да е поне 5 по-силен от пика на баласта. Кабелите пък да са поне като за 5-10 ампера повече от релето и нямаш грижи.
                              Това да е онова да не е както и да е всичко е готово вече.За релето е вярно това ,че няма смисъл от 5 крачета ,но пък цената е една и съща.При релето с 5 крачета Руското това в средата т.е 88 не се използва.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #75
                                Относно нулирането на километража, направих си експеримент с моята кола. Никакъв проблем. После ми хрумна друго - смених акумулатора с този на един приятел (акумулатора е в лошо състояние - едвам завърта); резултатът: дневния километраж моментално се нулира при запалване на ксенона (преди това зорлем запалих и навъртях 200-300метра). Имах, преди години, подобна ситуация с акумулатора на Типо-то, при ниски температури, в момент на запалване, все ми нулираше километража, че даже и радиото си губеше паметта. С две думи - провери си и евентуално зареди акумулатора.
                                Fiat Marea 1.8i 16V
                                Fiat Tipo 1.4i 8V
                                Fiat Punto 1.6i 8V
                                www.italauto-bg.net/forum/

                                Коментар

                                Working...
                                X