Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Като за начало - в моя комплект не пише нищо.... аз нямам комплект?!?! Карам с Халогенни лампи Това дето го пише за акумулатора бих го нарекъл булшит на английски. На трафа колко пише за максимален ток? колкото ти е максималния ток, слагай бушони и релета с още 10 ампера запас, и съответнита дебелина кабели. например ако максималния ток е 15 ампера, слагаш 20 или 30 ампера реле, ако не е много скъпо 30, слагаш него, с 2.5 квадрата кабел и бушон 20 ампера, максимум 25. Проблем от акумулатора - ако е напълно зареден, не трябва да има проблем, независимо дали е 80 или 55 амперчаса. И защо аджеба ако е от акумулатора, го прави само на левия фар, питам аз... и отговор не търся. Това което е написано според мен значи да се провери акумулатора, ако не светнат заедно, ами светнат първо едната , после другата, а не ако едната изобщо не светне.

    Коментар


      #47
      Днес от 9 чеса сам ги почнал , смених местата на лампите и се оказа че същата лампа пак си прави проблемчето. Пуснах още едно реле от 30А за другия фар и ми се стори че има някъде в самия цокъл на лампата слаба връзка или не добре направена споика. Изправих кабелите на лампата и ги омотах с изолирче така че да не могат да се згънат. Резултата запали от раз при всички проби с изчакване от моя страна да истинат добре лампите. Сега прибрах колата в гаража и утре на студеното ще видим кво че стане. P.S. Мислех че си сложил ксенон и ти, с такова впечетление останах.P.S. Още един въпрос : Лампите 9005 / 9006 с какво са по различни от Н4 , виждам че цокалъ им е еднакъв или греша.
      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

      Коментар


        #48
        влез в каталог.муосрам.цом , там има технически характеристики на разните лампи, има размери на цокуъла, форма, снимки.... Спрециално за х4 може би разликата е в това че нямат ограничителче за късите. Американските къси светлини светят петно малко наклонено надолу, а не се режат както са европейските фарове.

        Коментар


          #49
          Ето едно клипче с моя ксенон http://www.youtube.com/watch?v=SM6jXDFQaHc , а по-късно ще сложа и снимки !!!
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

          Коментар


            #50
            кола осветление

            внимавайте с поставянето слагайте големи кабели и реле на някой коли AUDI Мерцедес правят проблем на ECU
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #51
              JO_666, така свети китайския ксенон на фар с лупа на твоята кола, така ли? Не си откраднал някакви други снимки и да ги слагаш тука, нали? Ако да, просто млъквам и no comment!!!

              Коментар


                #52
                Да, така свети качесвен(има си марка и доста сериозен сайт на фирмата) китайски ксенон на измити фарове с лупа. По същия начин светят и на фарове без лупа. Ако някои се съмнява в достоверността на снимките/клипчето моля да заповяда да се увери сам.

                Коментар


                  #53
                  ogi28b написа:
                  JO_666, така свети китайския ксенон на фар с лупа на твоята кола, така ли? Не си откраднал някакви други снимки и да ги слагаш тука, нали? Ако да, просто млъквам и no comment!!!
                  Моя ксенон си е ........... моя, и колатае моя :D :D :D :D
                  Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                  Коментар


                    #54
                    Специално за ОГИ, снимките не станаха много добри. под всяка ще напипа за какво растояние става въпрос. Сянката която очакваш да видиш е много по малка от колкото когато беше с халогена. Мисля че фаровете ми са високо и тези дни ще ходя на стенд. Надявам се да ти харесат снимките.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                    Коментар


                      #55
                      и още 2
                      Прикачени файлове
                      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                      Коментар


                        #56
                        BMW E90 320D
                        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                        Коментар


                          #57
                          Емо стига де ти изби рибата вече с тези снимки.Надявам се и аз скоро да кача някоя снимчица на ксеноня.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            Вярно ли е или мит,че ксенонови крушки не светят добре на стандартните рефлектори, според слуха- светят по- зле от качествени силни халогенни крушки?! :D
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #59
                              Колега какво разбираш под "Качествени и силни халогенни крушки" ? Защото много хора пишат, че се слагали "качествени " крушки и ефекта не голям спрямо обикновеннта халогенна крушка, а тук мисля че не е мястото за "митове". Ако искаш да пуснем една тема "МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ", според теб как една халогенна крушка излъчва светлинен поток не-повече от 1000 лумена ще свети повече от крушка която излъчва 3000 лумена, задай си го на себе си този въпрос
                              Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                              Коментар


                                #60
                                Слуха е че обикновения рефлектор е изчислен за разсейване на стандартна халогенна крушка, докато ксеноновите е най- добре да се монтират и на специални фарове- ксенон рефлектори, защото:Мит- а е следния: Ако на къси е добро светенето, както се чува- на дълги прекомерната осветеност, както и специфичнатаформа на балона(издължена) им ги правят неефективни и по- скоро снопа се разсейва, а не е групиран исе осветяват повече совите в небето и очите на тези от насрещното движение.
                                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                                Коментар

                                Working...
                                X