Като за начало - в моя комплект не пише нищо.... аз нямам комплект?!?! Карам с Халогенни лампи Това дето го пише за акумулатора бих го нарекъл булшит на английски. На трафа колко пише за максимален ток? колкото ти е максималния ток, слагай бушони и релета с още 10 ампера запас, и съответнита дебелина кабели. например ако максималния ток е 15 ампера, слагаш 20 или 30 ампера реле, ако не е много скъпо 30, слагаш него, с 2.5 квадрата кабел и бушон 20 ампера, максимум 25. Проблем от акумулатора - ако е напълно зареден, не трябва да има проблем, независимо дали е 80 или 55 амперчаса. И защо аджеба ако е от акумулатора, го прави само на левия фар, питам аз... и отговор не търся. Това което е написано според мен значи да се провери акумулатора, ако не светнат заедно, ами светнат първо едната , после другата, а не ако едната изобщо не светне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон
Collapse
X
-
Днес от 9 чеса сам ги почнал , смених местата на лампите и се оказа че същата лампа пак си прави проблемчето. Пуснах още едно реле от 30А за другия фар и ми се стори че има някъде в самия цокъл на лампата слаба връзка или не добре направена споика. Изправих кабелите на лампата и ги омотах с изолирче така че да не могат да се згънат. Резултата запали от раз при всички проби с изчакване от моя страна да истинат добре лампите. Сега прибрах колата в гаража и утре на студеното ще видим кво че стане. P.S. Мислех че си сложил ксенон и ти, с такова впечетление останах.P.S. Още един въпрос : Лампите 9005 / 9006 с какво са по различни от Н4 , виждам че цокалъ им е еднакъв или греша.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
влез в каталог.муосрам.цом , там има технически характеристики на разните лампи, има размери на цокуъла, форма, снимки.... Спрециално за х4 може би разликата е в това че нямат ограничителче за късите. Американските къси светлини светят петно малко наклонено надолу, а не се режат както са европейските фарове.
Коментар
-
Ето едно клипче с моя ксенон http://www.youtube.com/watch?v=SM6jXDFQaHc , а по-късно ще сложа и снимки !!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Колега какво разбираш под "Качествени и силни халогенни крушки" ? Защото много хора пишат, че се слагали "качествени " крушки и ефекта не голям спрямо обикновеннта халогенна крушка, а тук мисля че не е мястото за "митове". Ако искаш да пуснем една тема "МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ", според теб как една халогенна крушка излъчва светлинен поток не-повече от 1000 лумена ще свети повече от крушка която излъчва 3000 лумена, задай си го на себе си този въпросFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Слуха е че обикновения рефлектор е изчислен за разсейване на стандартна халогенна крушка, докато ксеноновите е най- добре да се монтират и на специални фарове- ксенон рефлектори, защото:Мит- а е следния: Ако на къси е добро светенето, както се чува- на дълги прекомерната осветеност, както и специфичнатаформа на балона(издължена) им ги правят неефективни и по- скоро снопа се разсейва, а не е групиран исе осветяват повече совите в небето и очите на тези от насрещното движение.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар