Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самоволно стартиране на чистачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Самоволно стартиране на чистачките

    Здравейте, Колеги.Имам марея 1.9 jtd купих я август от дупница доволен съм за сега, но имам един малък проблем, като измия мотора и след това като дам на контакт или стартирам мотора чистачките почват да работят самоволно, лоста е в позиция изключено явно нещо се мокри и замърсява.Моля кажете откъде взимат захранване чистачките? данеби от една кутия до акумолатора където влизат много кабели.

    #2
    акумулатор -> кутията за която говориш -> контактен ключ -> лост на волана -> моторче

    Коментар


      #3
      Да миеш двг. с инжекция е същото като да си измиеш dvd-то по душа. Шансът нещо да се е прецакало е горе-долу еднакъв. Забрави миенето на двг. освен в мноооо наложителна ситуация.

      Коментар


        #4
        колега, не мисля че проблема е в голямата кутия, но все пак ако се мокри, не е добре. Имах предвид че не стане ли контакт в лоста, принципно чистачките няма причина да заработят. По-скоро виж при моторчето - вероятно трам се мокри и окъсява някъде. Ако успееш да хванеш някаква логика на включването, няма да е лошо, например раздрусване на колата, или пък само при дъжд, или пък като е загряла.... нещо такова.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          колега, не мисля че проблема е в голямата кутия, но все пак ако се мокри, не е добре. Имах предвид че не стане ли контакт в лоста, принципно чистачките няма причина да заработят. По-скоро виж при моторчето - вероятно трам се мокри и окъсява някъде. Ако успееш да хванеш някаква логика на включването, няма да е лошо, например раздрусване на колата, или пък само при дъжд, или пък като е загряла.... нещо такова.
          значи проблема е само като полея с вода отгоре мотора нито при дъжд нито при друсане става нещо но имам питане може ли от слаб акумолатор да даде грешка..... това няма връзка с чистачките

          Коментар


            #6
            слаб акумулатор ще го усетиш по друг начин - примигване на фаровете, по-мъчно стартиране, особено сутрин, примигване при работа на мигач, и др.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              слаб акумулатор ще го усетиш по друг начин - примигване на фаровете, по-мъчно стартиране, особено сутрин, примигване при работа на мигач, и др.
              тази черна кутия от която взимат захранване чистачките FUSE ли пише отгоре да знам дали правилно съм се ориентирал

              Коментар


                #8
                Колега тази черна кутя е за бушоните !!! Ето виж на снимката !!!
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                Коментар


                  #9
                  колега, в първия си пост по темата казах как върви тока. моторчето няма откъде да вземе ток, освен от лоста на волана. Който пък взима ток от контактния ключ през едно реле, а контактния ключ взима ток от кутията за която говориш, която пък е захранена директно от акумулатора. Друг е въпроса ако моторчето плува в локва, окъсява отнякъде, и може би е от черната кутия на която пише FUSE (бушони), която колегата преди мен е дал със снимков материал. Почисти хубаво дренажните отвори, има писано по този въпрос.

                  Коментар


                    #10
                    Ако крайния изключвател в моторчето не изключва, може също да се пускат сами чистачките. При мен е обратното - не дава добър контакт - като държа лоста работят ОК, ако го пусна, започват да прекъсват. Освен това ако измиеш ДВД с вода не мисля че ще има проблем, ако е изкл. от контакта и след това изсушено, така че сравнението не е много удачно. Аз така си мия платките.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      Един път не искаха да се включат изобщо ,а на втория път тръгнаха сами от тогава не са ми правили проблем, но се получава много яко като си бачкат сами и ги вдигнеш и на всеки казват здравей.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар

                      Working...
                      X