Ето с халогенна лампа, нека да сравняваме. За моите снимки:- камера - 2.0 СЕ К750- Нощен режим- Баланс на бялото - автоматично- Автофокус- Разстояние около 12-13 метра- Не е фронтално! Колата е под ъгъл около 30, до 35 градуса спрямо гаража- Колата е под наклон - Десните гуми са по-високо от левите; синята черта представлява нивото на колата, затова и десния изглежда че свети доста по-високо. - Фаровете са мръсни и с натрупал малко сняг по тях. Затова тъмно-светлото не е толкова рязко, иначе е малко по-добре изразено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенонов кит от [url]www.pc-link.biz[/url] + подарък = 58 $
Collapse
X
-
колега, моля ти се, абе посочи с една стрелка поне къде ти свети центъра на фара, щото аз колкото и да си кривя душата, само левия си го представям долу там където е яркото, а десния..... на левия и граница му виждам, и с малко повече усилия - 15-градусовата чупка си я представям, но десния все едно не е там... иначе с какво снима ти, щото на мойта снимка има страшно много.. шум, мисля че се нарича
Коментар
-
Светлината идва от тази елипса дето се пада в средата нали? дето изглежда като балонче?На мен ли ми се струва или наистина това балонче е по-близо до основата на лампата, отколкото е жичката на лампа H1? Което значи че не е във фокуса, затова дава и такава размазана форма на светлинния сноп и няма рязка граница? Поправете ме ако греша?
Коментар
-
ogi28b написа:Светлината идва от тази елипса дето се пада в средата нали? дето изглежда като балонче?На мен ли ми се струва или наистина това балонче е по-близо до основата на лампата, отколкото е жичката на лампа H1? Което значи че не е във фокуса, затова дава и такава размазана форма на светлинния сноп и няма рязка граница? Поправете ме ако греша?
Коментар
-
Колега, това което си посочил че се е счупило е изолатора на горния електрод. Той едва ли влияе по някакъв начин на светенето.От снимките ясно се вижда че източника на светлина при двете крушки е на различно място. Но според мен това едва ли е фатално - все пак това не е прожектор който трябва да изкара остронасочен лъч ...А както се вижда от долната снимка различните модели имат различно фокусно разстояние. Явно при избора трябва да се внимава повече ...Никъде не видях как се дешифрира това означение 9004, 9005, 9006, 9007 и какъв е смисълът като крушките Н1 са еднакви ?
Коментар
-
Rigel написа:ogi28b написа:Светлината идва от тази елипса дето се пада в средата нали? дето изглежда като балонче?На мен ли ми се струва или наистина това балонче е по-близо до основата на лампата, отколкото е жичката на лампа H1? Което значи че не е във фокуса, затова дава и такава размазана форма на светлинния сноп и няма рязка граница? Поправете ме ако греша?
Коментар
-
Ето едно клипче с моя ксенон http://www.youtube.com/watch?v=SM6jXDFQaHc , а по-късно ще сложа и снимки, и срещу екран!!!П.П. Довечера ще побиколя квартала за да намеря по-хубаво място за снимане с/у екран, тук колате на около 3м. и под наклон !!!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Абре как ги снимате тея клипчета да ви се чуди човек на акъла, на някои сега ще му стане много ясно как светят!!! Първа грешка , халогените не трябваше да светят от тях се меши светлината, 2ра грешка няма никъв смисъл да се снима срещу фаровете нито цвета които дава камерата е реален нито на някои е потребен този кадър. Ксенон се снима по един единствен начин. от шофиорското място напред за да се види колко и как се осветява пътя, имали тъмни и неосветени участъци(макар че това за всеки комплект си е различно) Аиде имате възможност да се поправите за да видим аджеба как и колко светят фаровете ти!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Абре как ги снимате тея клипчета да ви се чуди човек на акъла, на някои сега ще му стане много ясно как светят!!! Първа грешка , халогените не трябваше да светят от тях се меши светлината, 2ра грешка няма никъв смисъл да се снима срещу фаровете нито цвета които дава камерата е реален нито на някои е потребен този кадър. Ксенон се снима по един единствен начин. от шофиорското място напред за да се види колко и как се осветява пътя, имали тъмни и неосветени участъци(макар че това за всеки комплект си е различно) Аиде имате възможност да се поправите за да видим аджеба как и колко светят фаровете ти!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
ogi28b написа:Светлината идва от тази елипса дето се пада в средата нали? дето изглежда като балонче?На мен ли ми се струва или наистина това балонче е по-близо до основата на лампата, отколкото е жичката на лампа H1? Което значи че не е във фокуса, затова дава и такава размазана форма на светлинния сноп и няма рязка граница? Поправете ме ако греша?BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
JO_666 написа:Slavi_Lancia написа:Абре как ги снимате тея клипчета да ви се чуди човек на акъла, на някои сега ще му стане много ясно как светят!!! Първа грешка , халогените не трябваше да светят от тях се меши светлината, 2ра грешка няма никъв смисъл да се снима срещу фаровете нито цвета които дава камерата е реален нито на някои е потребен този кадър. Ксенон се снима по един единствен начин. от шофиорското място напред за да се види колко и как се осветява пътя, имали тъмни и неосветени участъци(макар че това за всеки комплект си е различно) Аиде имате възможност да се поправите за да видим аджеба как и колко светят фаровете ти!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар