надявам се някой да постне хубави снимки на тези Plug-And-Play китове, снимано срещу екран. Rokambol също трябва да постне снимки на ксенона в скоро време. Ако колегата JO_666 има снимки, нека ги качи, и ако може да снима с/у екран, той е с ксенонови фарове доколкото знам. линка даден от ilkor ме отведе на сайт в който се продава 9004 комплект, той е различен от H1 май?
Различен е. Колкото до снимките, те са в Detron, но в момента е обсебен от "Ангелските очи" и кръстосва града с кьоравата си Алфа До няколко дни ще са налице.P.S. Няколко "бързи" снимки:
Тези ксенонови комплекти H1 стават ли на Мареа с лупи (в смисъл разстоянието вътре във фара достатъчно ли е за ксенонова крушка, която ми се струва по-дълга от обикновена H1 крушка)?
Тези ксенонови комплекти H1 стават ли на Мареа с лупи (в смисъл разстоянието вътре във фара достатъчно ли е за ксенонова крушка, която ми се струва по-дълга от обикновена H1 крушка)?
Да колега, аз съм с лупи и ксенон !!! Няма проблем :D :D
Тези ксенонови комплекти H1 стават ли на Мареа с лупи (в смисъл разстоянието вътре във фара достатъчно ли е за ксенонова крушка, която ми се струва по-дълга от обикновена H1 крушка)?
Да колега, аз съм с лупи и ксенон !!! Няма проблем :D :D
Мерси за бързия отговор. А слагал ли си релета преди ксеноновите лампи (ако не се лъжа, в някои комплекти има и 2 релета)?
релетата са евентуално са преди баластите, защото има някои дето черпят повече от 10 А, а връзката м/у баласта и лампата е директна. ама може и да те лъжа.
Аз също съм със лупи и ксенон и наистина няма проблеми.Ако си намерил подходящо място за баласта монтажа не отнема повече от 20 минути. Аз разскачих целия фар за да имам достъп до пространството отзад и ми беше много лесно да сложа крушките. Пробиват се само по един елипсовиден отвор в капачките зад крушките. Моя КИТ нямаше релета и не съм слагал нищо допълнително а всичко работи перфектно. По принцип за ксенон е най добре да си с лупи. Всички фабрични са така. Ако имаш въпроси питай.
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
2000г.
Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/
Я накратко само да попиткам дали си мисля правилно:1.пробивам дупка на капачето 2.през нея прокарвам единия кабел от баласта на които има две куплунгчета, едното отива в буксата на късите другото му се закача новата крушка и влиза в цокъла3.закрепяме баластан на някоя ъвейлъбъл скоба ..а втория кабел от баласта къде отива???
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
кабелите са повече3 от тях си имат букси с гумени уплътнения и влизат в баластана капака се прави дупка, както ти каза и оттам минават всички кабелипоследата на снопа си има гумено уплътнение и всичко става културнои другите два остават да се свържат - черен и червенчервения се вързва за кабела, влизащ в халогенната крушка (която вече я няма)а черният е масамасата е вързана на фасунгатано тъй като вече няма да е нужна се дърпа и се закача на този черен кабел
Добре да се изолират кабелните обувки, защото преди с халогенните крушки масата и + са на фасунката и няма как да се допрат, но сега са на кабели и да не стане БАФ
Моите ксенони вече са ми на бюрото. Довечера, ако намеря някое закътано местенце (някой гараж или пък може в някой МОЛ да отида за 20-30 мин.) ще ги монтирам.Специални благодарности на колегата SEV
Моите фарове светят супер и имам колебания какво да правя.Мамка му, ей сега и аз ще си поръчам.Добри, за колко дни от поръчката ти пристигнаха.Някой има ли наблюдения дали му се смущава радиото от тях?
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар