бляк .. благодаря :D сори за ... алчната ми мисъл и желания :D все пак какво излезе .. ако поръчам какво да очаквам ? на какво да се надявам повече на дефектни или на здрави ксенони защото май има некви отзиви за дефектирали а ?
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Е да ама едно е да вържеш 2 лампи за по 12 волта последователно и да им пуснеш 12 волта , така се разпределят на двете по 6 волта, преминаващия ток пада наполовина, а съвсем друго е да вържеш 3 лампи (диоди) за по 3.6 волта и да им пуснеш 12 волта. Ама я им пусни 3.6 волта, да видим какво ще стане Значи връзването на 3 диода последователно, + резистор, и пускането на 12 волта, е равносилно на това да ги вържеш успоредно, и да им пуснеш 3.6 волта без резистор. Та остава в сила грешката на електричаря, ако го е казал точно така - че при последователно харчат по-малко отколкото при успоредно. Да, може да харчат по-малко, но и светят по-малко.
Прав е еликтртичаря.Защо:1. всеки светодиод свети нормално ако му подадеш напрежение, колкото пише в характеристиките му. Пак в характеристики те му е указано какъв ток минава през светодиода. Т.е. всеки светодиод когато свети нормално консумира точно определена мощност.2. Ако свържеш трите светодиода паралелно, баластните резистор/и ще трябва да разсейват по-голяма мощност. Естествено че при паралното свързаване на 3 светодиода ще има консумация 3 пъти повече откокото при един. За по-ясно пример:Имаме светодиоди, които са с номинални напрежение 3 волта и ток 0.1 Ампер. Значи ще консумира 3V*0.1A=0.3 вата.Баластния резистор трябва да е (14V-3V)/0.1A=110 ома. Консумацията ще е 3V*0.1A + 11V*0.1A=1.4 вата, от които 0.3 вата консумира светодиода и 1.1 вата за резистора.Три сетодиода, вкл. баластните резистори, ще консумират 4.2 вата при паралелно свързване... Ако свържем 3 диода последователно, за да светят нормално ще трябва да им подадеш 9 волта. Значи върху баластния резистор трябва да има 14-9=5 волта. Тъй като тока е един и същ при послователното свързване, значи мощноста върху него ще е 5V*0.1A=0.5 вата. Стойността на резистора трябва да е 5V/0.1 А = 50 омаКонсумираната мощност при последователно свързване на 3 диода ще е 1.4 вата - 3 диода по 0.3 вата = 0.9 вата ... плюс 0.5 вата върху резистора.Това горе са примерни данни за светодиода ... за по лесни сметки в примера.Зле съм с обясняването ... но иначе всичко е вярно.
Пристигна поредния втори комплект H1 поради заминали баласти.Инфото от половинката на сестра ми е ,че баластите са с нова схема и по-голям пусков ток около 20 ампера.Между другото има вероятност да има за продан 3 бр.кушки H1 ако има мераклии да свиркат.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Пристигна поредния втори комплект H1 поради заминали баласти.Инфото от половинката на сестра ми е ,че баластите са с нова схема и по-голям пусков ток около 20 ампера.Между другото има вероятност да има за продан 3 бр.кушки H1 ако има мераклии да свиркат.
то за тези крушки и иска балисти иначе няма да светнат нали колкодо до комплекта още ли е на 75лв ако е така дали ще ти се занимава да ми поръчаш едно комплектче и за мен пък аз като се пребера след кам 50 дена ще оправим сметките ако не тие проблем де
ееее, това с 20 А пусковия ток уби всичко детско в мен. въпроса е и с що за уред са го измерили,все пак масовите са до 10Аа мойте (от старите) не докарваха и до 10 А .. а сега МНОГО БЕ !!!Добре би било да се провери. както казваше един бивш министър без висшо убразоание
ееее, това с 20 А пусковия ток уби всвичко детско в мен. въпроса е и с що за уред са го измерили,все пак масовите са до 10А ...
Ами 50W ксенон кит си дойде комплектован с:- предпазител - 20А- реле - 40АНяма смущения в радио, компютър ...Сега пръчах и за жената (Брава JTD) с няакъв друг, уж по-интелигентен баласт, пак 50W, 9-32V, без релета ... ще видим как е, но поне е по-евтин ... То като четеш - всичко китайско е по-по-най ... (според итайците де) ...
Пристигна поредния втори комплект H1 поради заминали баласти.Инфото от половинката на сестра ми е ,че баластите са с нова схема и по-голям пусков ток около 20 ампера.Между другото има вероятност да има за продан 3 бр.кушки H1 ако има мераклии да свиркат.
Ако случайно имаш път към СФ може да взема 1 крушка за резерва.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Пристигна поредния втори комплект H1 поради заминали баласти.Инфото от половинката на сестра ми е ,че баластите са с нова схема и по-голям пусков ток около 20 ампера.Между другото има вероятност да има за продан 3 бр.кушки H1 ако има мераклии да свиркат.
Тц-тц-тц. на 01.09 поръчах две резервни - за всеки случай.
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
ееее, това с 20 А пусковия ток уби всичко детско в мен. въпроса е и с що за уред са го измерили,все пак масовите са до 10Аа мойте (от старите) не докарваха и до 10 А .. а сега МНОГО БЕ !!!Добре би било да се провери. както казваше един бивш министър без висшо убразоание
Ето доказателството. В тази опаковка пристига ксенона в момента.
Прикачени файлове
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
ееее, това с 20 А пусковия ток уби всичко детско в мен. въпроса е и с що за уред са го измерили,все пак масовите са до 10Аа мойте (от старите) не докарваха и до 10 А .. а сега МНОГО БЕ !!!Добре би било да се провери. както казваше един бивш министър без висшо убразоание
Ето доказателството. В тази опаковка пристига ксенона в момента.
Изпробва ли го вече? Дай някакви впечатления, че искам да поръчам един комплект.Ако е като предишния, го взимам без да му мисля
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар