Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенонов кит от [url]www.pc-link.biz[/url] + подарък = 58 $

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Rokambol написа:
    Много мерси. Предполагах, че е нормално, но потвърждението е друга работа Ако все пак забележиш прекъсване при включване на дълги, прати едно ЛС. Има много лесно решение на проблема.
    Колега, аз имам този проблем с прекъсването. Ако може да споделиш лесното решение Направи ми впечатление, че като карах на сняг, светлината постепенно намаляваше интензивността си. Като рестартирам късите светлината се засилва след, което постепенно за 10-тина мин. пак намалява. И вечер при нормални условия се случва, но не винаги. Та някои друг с такова явление? Предположения от какво може да е? Ксенонът е монтиран с релета и бушони.
    Fiat Bravo 80 16V

    Коментар


      #17
      Напълно е изключено да има такова регулиране на светлината.
      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

      Коментар


        #18
        kondov написа:
        ...Колега, аз имам този проблем с прекъсването. Ако може да споделиш лесното решение ....
        Ето схемната промяна. Целта е късите светлини да са непрекъснато захранени през реле, както и избягването на неприятното премигване при включване на дълги. Това премигване скъсява живота на ксеноновата крушка. Трябва да отбележа, че при така реализираната схема се прескача изгасването на фаровете, ако са включени, в момента на запалване на двигателя. И за това има решение, но при положение, че е противопоказно за живота на ксенона да е включен при палене на мотора, не е задължително. Аз паля винаги на изгасени светлини. Съветвам ви, ако монтирате такава система да се придържате към това правило. Самия производител го посочва изрично.
        Прикачени файлове
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Благодаря колега!
          Fiat Bravo 80 16V

          Коментар


            #20
            dudulia написа:
            Малко извън темата,за да не пускам нова,но някой знае ли доколко се нагряват крушките и прегарят ли рефлекторите?Също доколкото ми е известно при ксенона има датчик,който регулира интензитета на светлината според осветеноста,т.е. ако идва отсреща друг автомобил с включени фарове намаля интензитета,за да не заслепява,та точи комплект има ли такова регулиране?Колко е живота на крушки ментаци?
            Крушките греят много малко в сравнение с халогенните. Даже до колкото разбрах в някои страни има като изискване ако имаш ксенони задължително да имаш или пръскалки или чистачки на фаровете за да не се заледяват. Което говори че не топлят достатъчно за да топят снега което ги прави напълно безопасни за рефлекторите. Колкото до живота ,предполагам че едва ли някой може да ти каже. Аз не знам за изгоряла крушка до сега + това комплект крушки за смяна са към 35$
            Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
            2000г.
            Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

            Коментар


              #21
              Rokambol, мисля че беше коректно да посочиш името на Detron за идеята за преработка на схемата, която е 100% негова, а не да я споделяш на ЛС с колегата kondov, така изглежда че едва ли не си платил патент за нея и си я измислил сам и никой няма право да я ползва, а вероятно и моето име, защото такава преработка беше изпълнена първо в моят автомобил и не беше сигурно дали ще проработи както е на теория; както и това че при палене фаровете не гаснат първо аз го забелязах, или поне първи писах за него - и двете неща в темата за "профилактика на фарове". както и да е. Нямам нищо против това че не споменаваш имена, но мисля че в този форум сме за да си помагаме , а не да споделяме добрите идеи на ЛС. знам че си разумен човек и ще приемеш критиката позитивно. беше обещал да постнеш снимки на DRL + Xenon, или все още не сте готови?HID лампите консумират 35 вата , като много по-голяма част от тях отиват за светлина, отколкото за нагряване, в сравнение с халогенната лампа, 55 вата. Ако имате енергоспестяващи крушки 220 волта - същите са - много по-малко топлина , много повече светлина.sev , 2 консултативни въпроса: коя година е произведен твоят автомобил? При присветване със светлинния клаксон целият фар ли светва, или само "дългата" част, при иначе изгасени къси светлини?

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                sev , 2 консултативни въпроса: коя година е произведен твоят автомобил? При присветване със светлинния клаксон целият фар ли светва, или само "дългата" част, при иначе изгасени къси светлини?
                1996 годинапреди да сложа ксенона светеха само дългите , ако не се лъжасега не знам - утре ще ти кажа
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Rokambol, мисля че беше коректно да посочиш името на Detron за идеята за преработка на схемата, която е 100% негова, а не да я споделяш на ЛС с колегата kondov, така изглежда че едва ли не си платил патент за нея и си я измислил сам и никой няма право да я ползва, а вероятно и моето име, защото такава преработка беше изпълнена първо в моят автомобил и не беше сигурно дали ще проработи както е на теория; както и това че при палене фаровете не гаснат първо аз го забелязах, или поне първи писах за него - и двете неща в темата за "профилактика на фарове". както и да е. Нямам нищо против това че не споменаваш имена, но мисля че в този форум сме за да си помагаме , а не да споделяме добрите идеи на ЛС. знам че си разумен човек и ще приемеш критиката позитивно. беше обещал да постнеш снимки на DRL + Xenon, или все още не сте готови?HID лампите консумират 35 вата , като много по-голяма част от тях отиват за светлина, отколкото за нагряване, в сравнение с халогенната лампа, 55 вата. Ако имате енергоспестяващи крушки 220 волта - същите са - много по-малко топлина , много повече светлина.sev , 2 консултативни въпроса: коя година е произведен твоят автомобил? При присветване със светлинния клаксон целият фар ли светва, или само "дългата" част, при иначе изгасени къси светлини?
                  Много малко колеги споделят добрите си идеи, аз съм благодарен на теб и колегата Detron за добрата идея А колкото до колегата Rokambol които е пуснал схемата за преработка не уточнил някои неща( "Вече е налице и първият проблем при "обновяването" на схемата: при свързване към втората жица на конектор C, тя се оказала с жълто-син цвят, а този цвят е постоянно захранен при контакт, което е довело до светене на късите на позиция 0" ) но аз не искам да се повтарям, защото дори и в тази тема съм пуснал линак с възможните проблеми при инсалирането на ксенона, но виждам че колегите не използват "търсачката" а задават вече дъвкани въпроси ако бяха прочели темата която ти пусна "ogi28b" за профилактиката на фаровете( http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20526 ) нямаше да се задават отново и отново едни и същи въпроси Аз мисля че така доста се обезмисля труда на някои хора които се стараят да напишат нещо полезно, да ме извинява някои ако съм го засегнал !!!!!!!
                  Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                  Коментар


                    #24
                    Колеги,събрали сме се тук да си помагаме.Ако някой е направил нещо и го е предоставил за ползване от всички можем само да му благодарим.Моля, уреждайте на ЛС взаимоотношенията си. Няколко поста са на път да развалят хубвата тема ...

                    Коментар


                      #25
                      Колеги,малко офтопик,който повечето предпоалгам няма да ги интересува,но сега се натъкнах на някои интересни за мен факти.Според законодателството на ФРГ,колите преоборудвали светлините си с ХИД нямат право да се движат,ако не са минали техническа инспекция,която изисква да има автоматично регулиране на осветеноста на фаровете и пръкалки(чистачки) на фаровете.Дали подобно нешо няма да се приеме и в БГ,като страна от ЕС?Според прочетеното стигам до извода,че все пак тези светлини,ако нямат такова регулиране явно доста заслепяват.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #26
                        нормално е да заслепяватвсе пак "светят" около 2-3 пъти по-интензивнои ако не са настроени представи си как пречат на другите водачитова за миенето също е вярноима няколко причинидве от тях са че фаровете не се загряват и при валеж снега не се топи; и това че ако фарът не е чист светлината се разсейва (и може би заслепява, което в някаква степен важи и нармалните светлини)това обаче да се приеме в БГ няма да стане скороа и да стане, нали знаеш къде живеем и как стават нещата тук...
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          Rokambol, мисля че беше коректно да посочиш името на Detron за идеята за преработка на схемата, която е 100% негова, а не да я споделяш на ЛС с колегата kondov, така изглежда че едва ли не си платил патент за нея и си я измислил сам и никой няма право да я ползва, а вероятно и моето име, защото такава преработка беше изпълнена първо в моят автомобил и не беше сигурно дали ще проработи както е на теория; както и това че при палене фаровете не гаснат първо аз го забелязах, или поне първи писах за него - и двете неща в темата за "профилактика на фарове". както и да е. Нямам нищо против това че не споменаваш имена, но мисля че в този форум сме за да си помагаме , а не да споделяме добрите идеи на ЛС. знам че си разумен човек и ще приемеш критиката позитивно. беше обещал да постнеш снимки на DRL + Xenon, или все още не сте готови?HID лампите консумират 35 вата , като много по-голяма част от тях отиват за светлина, отколкото за нагряване, в сравнение с халогенната лампа, 55 вата. Ако имате енергоспестяващи крушки 220 волта - същите са - много по-малко топлина , много повече светлина.sev , 2 консултативни въпроса: коя година е произведен твоят автомобил? При присветване със светлинния клаксон целият фар ли светва, или само "дългата" част, при иначе изгасени къси светлини?
                          1. Не съм пращал ЛС на никой, само предложих.2. Схемата е разработена от Detron, с който имаме особени отношения и мога ВИНАГИ и навсякъде да я ползвам, както намеря за добре.3. Това, че първо е реализирана в твоята кола, не означава че няма да работи и едва ли не, някой трябва да се жертва и да я тества. Много по-опасни неща сме тествали на личните си автомобили именно с Detron.4. Гасненето на фаровете няма нужда да се "забелязва", достатъчно е да можеш да четеш схеми. Не случайно, в една от темите споменах, че и аз го умея този спорт.ogi28b, моите уважения към упоритостта и желанието ти да помогнеш със схеми, идеи и практическа реализация. Detron е най-добрия жив електронен експерт, който познавам, както и уникален човек и приятел, така че моля, не се намесвай във взаимоотношенията ни. Достатъчно голям е, за да защити "творенията" си сам JO_666 има разлика в схемната реализация при някой модели. За това се получава така. Грешката ми е , че не уточних точната версия на модела, както и годината на производство, за което се извинявам. Това е схема на Мареа, ELX, Sedan, 1.8 16V, 1998г.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #28
                            Rokambol написа:
                            JO_666 има разлика в схемната реализация при някой модели. За това се получава така. Грешката ми е , че не уточних точната версия на модела, както и годината на производство, за което се извинявам. Това е схема на Мареа, ELX, Sedan, 1.8 16V, 1998г.
                            Точно заради тази разлика в схемите не е много удачно да се използва, затова аз предлагам на всеки който е решил да преправя инсталацията да се въоражи с измервателен уред и трябва да знае цветовете на кабелите които ще преправя(поне те мисля че са еднакви за моделите на Браво/а, Марея)
                            Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                            Коментар


                              #29
                              с уважение към колегите трудили си да преправят схемата - похвално ено темата не беше за това
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #30
                                sev написа:
                                с уважение към колегите трудили си да преправят схемата - похвално ено темата не беше за това
                                Така е прав си, извинявам се че и аз си позволих да пиша в темеата, но явно някои колеги не знаят как се използва "търсачката" :!
                                Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                                Коментар

                                Working...
                                X