JO_666 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон и преправяне на инсталацията
Collapse
X
-
Ето една инструкция за инсталация на ксенон H1, H4 ...... и за всички други модели !!! Инструкцията е в PDF формат и се намира тук www.piaacanada.com/HIDSingle.pdfFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Спарко, ше ме накараш да слезна долу и да си снимам инсталацията на колата, за да видиш, че нищо странно няма в това, а даже е и задължително, предвид модела на системата Човека, който монтира моя ксенон, дава гаранция, при условие, че монтажа е извършен от него - дали ги монтира правилно, според теб, щом си залага главата с гаранционна карта, фактура и прочие Ако целта ти е само да се правиш на интересен - кажи, да ти подминаваме постовете в бъдеще Ако пък имаш нещо смислено за казване - казвай
Коментар
-
Е па и аз не виждам по добро и сигурно място да хванеш ток освен от акумулатора. Производителя на ксенона така го е препоръчал като наи-сигурен начин, а Спарко решава че тва не е правилно. Аи мани кво казва производителя ама и логиката е същата, по хубаво място за хващане на ток за баласта от акумулатора няма. Да не би усилвателя за стереото в багажника да го шващаш от плафона Така всяко натоварване на веригата на която е вързан ксенона се избягва. Тъи че всеки монтажник които посмее да ми върже ксенон другаде не от акумулатора ще изяде майните. А за премигването на колегата, лично аз не съм обърнал внимание до сега но аз от как имам ксенон на дълги не включвам то си няма смисъл от тях. Наистина скоро имаше тема в която се коментираше че при смяна от къси на дълги късите премигват заради тва превключване през релето, но на обикновената крушка не можеш да го забележиш (освен ако не се вгледаш внимателно в фара) защото "реотанчето" и гасне по бавно от ксенона и не е толкова осезателен ефекта. Не съм сигурен но мисля че можеш да си решиш проблема с един кондензатор на релето което си сложил за управление на ксенона така тои ще обере тоя момент на загуба на ток и не би трябвало да ти прекъсват ксеноните при смяна на къси дълги, само нека някои по знаещ да каже какъв кондензатор с кви параметри ще свърши работа.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
@Slavi_Lancia: Аз ксенона го монтирах без реле. Просто измерих тока при запалване и не качи повече от 5.2А (и след 5-10сек пада на 3.5А). На самия баласт пише Imax 5.6A.Мерих го и с цифров и с аналогов уред (със стрелка и шунт). Мерих и на обикновената крушка - 4.8А. Явно зависи и от модела на баласта, някои може и да качват до 10А при включване. За някакви си 0.4А реших, че няма да има проблем да го монтирам и без реле.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Не виждам къде е проблема при монтажа, при положение, че ксенона (баласта му)се монтира през реле, което да се управлява от лоста на фаровете, а товарната му верига да си взима + от акумулатора. Нещо повече, не знам на кой ще си дадете колите и на кой не, но аз не бих оставил директно захранен модул в колата ми, когато не е на контакт и ме няма, освен предвидените от производителя консуматори и евентуално радио. Точно така и ще монтирам моя ксенон - релето ще се управлява от лоста, няма контакт-няма работа за релето-няма консумация. Друг е въпроса, че така си решавам проблема с превключвателя и няма да се чудя ще издържи ли, няма ли...С две релета (2-3лв) решавам всичко.
Коментар
-
Точно четири дни, след като взех колата, ходих да го монтират :P Все още никой не е отварял капака в АутоИталия, а и не мисля да го отварят скоро, защото с мойто темпо, евентуално, след около година може и да отида за смяна на масло Иначе не съм питал, какво ще стане с гаранцията, а и не ме интересува много, много, защото смятам да си претендирам до дупка, при положение, че случи ли се нещо сериозно - откачам ксенона, слагам халогенните крушки и отивам за ремонт (да не дава Господ)
Коментар
-
Добре ще е някой от знаещите колеги да сметне какъв кондензатор трябв да се добави на релето (предполагам ще е паралелно на захранването на самото реле), за да се избегне това примигване - аз също смятам да се мяткам на ксенон и ако примигва определено ще ме дразни!Ама в най-лошия случай ще експериментирам - предполагам всеки по як кондензатор на 15волта щ свърши работа - имаше едни руски големи колкото запалка...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
" Slavi_Lancia..... Не съм сигурен но мисля че можеш да си решиш проблема с един кондензатор на релето което си сложил за управление на ксенона така тои ще обере тоя момент на загуба на ток и не би трябвало да ти прекъсват ксеноните при смяна на къси дълги, само нека някои по знаещ да каже какъв кондензатор с кви параметри ще свърши работа. "Аз смятам да сложа кондензатор не релето което управлява къси/дълги а не на релето което управлява ксенона, пък ще видим какво ще стане !!!! Сега само трябва да изчисля къкъв кондензатор ми трвбва(приемам помщ :D ) !!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Да, с кондензатор свързан паралелно на намотката на релето можеш да елиминираш това примигване. Той ще захранва релето в момента в който става превключването. Освен че е досадно, то е е и вредно за крушките.Но не слагай прекалено голяма стойност защото при включване ще протича голям заряден ток който може да повреди ключа. Мисля че стойност от няколко стотин микрофарада ще е достатъчна.Добре е и да се сложи защитен диод включен обратно на намотката за предпазване на кондензатора.
Коментар
-
ilkor написа:Да, с кондензатор свързан паралелно на намотката на релето можеш да елиминираш това примигване. Освен че е досадно, то е е и вредно за крушките.Но не слагай прекалено голяма стойност защото при включване ще протича голям заряден ток който може да повреди ключа. Мисля че стойност от няколко стотин микрофарада ще е достатъчна.Добре е и да се сложи защитен диод включен обратно на намотката за предпазване на кондензатора.Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар