Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон и преправяне на инсталацията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ксенон и преправяне на инсталацията

    Да се похваля, вече съм с ксенон 5000К :D , но и веднага се появи и проблем (Комплекта е с реле, бушон и всичко друго) !!! При превключване от къси на дълги, ксенона гасне за 1-2сек. първо го бях вързал без релето и мислех, че проблема идва от там, но не, защото и след свързването на релето проблема си остана, инересно е че като дръпна лоста назад за присвяткане с дългите този проблем го няма всичко е ОК !! Няакъкви идеи от къде може да идва проблема ????
    Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

    #2
    Ксенона не трябва да спира да свети.Подаването на ток на късите и на дългите при крушки тип H1 и H4 е независимо. Което ще рече да си огледаш начина на свързваме или да си видиш волтажа при пускане на дългите - единствения възможен проблем според мен е ако имаш сериозен пад на напрежението.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Аз си мислех да го проверя напрежението, но на мен ми си струва че има проблем с контакта на лосчето(Възможно ли е ????) при превключване на дългите, като го блъснеш плавно лосчето което в реални условия при превключване е малко възможно, късите непрекъсват !!!
      Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

      Коментар


        #4
        Като си само на къси ток се взима от ключа за фаровете на волана. Като превкючиш на дълги се затваря едно реле и тока на късите вече идва от акумулатора, а дългите взимат ток от ключа на волана. В момента, когато щраква релето ксенона премигва. С обикновена крушка това не си го усещал, защото тя пали бързо. Така, че не се шашкай нормално е.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Като си само на къси ток се взима от ключа за фаровете на волана. Като превкючиш на дълги се затваря едно реле и тока на късите вече идва от акумулатора, а дългите взимат ток от ключа на волана. В момента, когато щраква релето ксенона премигва. С обикновена крушка това не си го усещал, защото тя пали бързо. Така, че не се шашкай нормално е.
          Да ама на мен ксенона се захранва направо от акумулатора (+/- са вързани на акумулатора от там влизат в релето и от релето отива в баластите)!!!!
          Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

          Коментар


            #6
            Няма значение бе пич, в това реле дето си сложил нали влизат две кабелчета от късите. Тока по тея кабелчета, които са ПРЕДИ твоето реле като прекъсне за малко докато вкючваш на дълги ти щраква и новото реле и ти премигва ксенона!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Няма значение бе пич, в това реле дето си сложил нали влизат две кабелчета от късите. Тока по тея кабелчета, които са ПРЕДИ твоето реле като прекъсне за малко докато вкючваш на дълги ти щраква и новото реле и ти премигва ксенона!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              Да така де аз се заблудих, но имам друг въпрос, като дръпнеш лосчето към теб дългите свеатват без да премигват късите ????
              Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

              Коментар


                #8
                JO_666 написа:
                Да ама на мен ксенона се захранва направо от акумулатора (+/- са вързани на акумулатора от там влизат в релето и от релето отива в баластите)!!!!
                По некадърен монтажист не можа ли да намериш ??? Така ли се свързва ксонон бе момче... Изоб6то не се зима нищо от акумолатора но щом при теб е так прати много поздрави на монтажиста ...

                Коментар


                  #9
                  Sparco_Racing написа:
                  JO_666 написа:
                  Да ама на мен ксенона се захранва направо от акумулатора (+/- са вързани на акумулатора от там влизат в релето и от релето отива в баластите)!!!!
                  По некадърен монтажист не можа ли да намериш ??? Така ли се свързва ксонон бе момче... Изоб6то не се зима нищо от акумолатора но щом при теб е так прати много поздрави на монтажиста ...
                  Колега комплекта ксенон, е с реле, бушон, което е в един сноп и преставлява +/- които влизат в релето, на плюса има бушон от релето излизат двата кабела дето захранват баластите + двата кабела за управлението. Къде да се върже +/- според теб, в къщи в контакта ли ?????
                  Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                  Коментар


                    #10
                    @Sparco_Racing: И ти монтираш ксенони? Ти ксенон кит с реле виждал ли си изобщо?! И си говорим за некадърни монтажисти тука...@JO_666: За дългите не съм забелязал, при теб какво става като не си пуснал фаровете и дръпнеш лостчето?
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      И моя ксенон е свързан директно към акумулатора

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        @Sparco_Racing: И ти монтираш ксенони? Ти ксенон кит с реле виждал ли си изобщо?! И си говорим за некадърни монтажисти тука...@JO_666: За дългите не съм забелязал, при теб какво става като не си пуснал фаровете и дръпнеш лостчето?
                        Мисля че се изказа много не подготвен колегата Sparco_Racing, по мое скромно мнение !!! Като не съм ги пуснал и дръпна лосчето светват и ксеноните и дългите !!!
                        Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                        Коментар


                          #13
                          Сега гледах схемата, точно така трябва да е.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            spark написа:
                            Сега гледах схемата, точно така трябва да е.
                            От акумолатора ли ???

                            Коментар


                              #15
                              Sparco_Racing написа:
                              spark написа:
                              Сега гледах схемата, точно така трябва да е.
                              От акумолатора ли ???
                              Прочети първо за какво става дума и тогава коментираи, и моляте не продължаваи да се исказваш неподготвен !!! И не се излагай защото ако съм решл да си монтирам ксенони и ти прочета постовете никога не бих си дал колата на теб !!!
                              Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                              Коментар

                              Working...
                              X