Да се похваля, вече съм с ксенон 5000К :D , но и веднага се появи и проблем (Комплекта е с реле, бушон и всичко друго) !!! При превключване от къси на дълги, ксенона гасне за 1-2сек. първо го бях вързал без релето и мислех, че проблема идва от там, но не, защото и след свързването на релето проблема си остана, инересно е че като дръпна лоста назад за присвяткане с дългите този проблем го няма всичко е ОК !! Няакъкви идеи от къде може да идва проблема ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон и преправяне на инсталацията
Collapse
X
-
Ксенона не трябва да спира да свети.Подаването на ток на късите и на дългите при крушки тип H1 и H4 е независимо. Което ще рече да си огледаш начина на свързваме или да си видиш волтажа при пускане на дългите - единствения възможен проблем според мен е ако имаш сериозен пад на напрежението.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Аз си мислех да го проверя напрежението, но на мен ми си струва че има проблем с контакта на лосчето(Възможно ли е ????) при превключване на дългите, като го блъснеш плавно лосчето което в реални условия при превключване е малко възможно, късите непрекъсват !!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Като си само на къси ток се взима от ключа за фаровете на волана. Като превкючиш на дълги се затваря едно реле и тока на късите вече идва от акумулатора, а дългите взимат ток от ключа на волана. В момента, когато щраква релето ксенона премигва. С обикновена крушка това не си го усещал, защото тя пали бързо. Така, че не се шашкай нормално е.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Като си само на къси ток се взима от ключа за фаровете на волана. Като превкючиш на дълги се затваря едно реле и тока на късите вече идва от акумулатора, а дългите взимат ток от ключа на волана. В момента, когато щраква релето ксенона премигва. С обикновена крушка това не си го усещал, защото тя пали бързо. Така, че не се шашкай нормално е.Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Няма значение бе пич, в това реле дето си сложил нали влизат две кабелчета от късите. Тока по тея кабелчета, които са ПРЕДИ твоето реле като прекъсне за малко докато вкючваш на дълги ти щраква и новото реле и ти премигва ксенона!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Няма значение бе пич, в това реле дето си сложил нали влизат две кабелчета от късите. Тока по тея кабелчета, които са ПРЕДИ твоето реле като прекъсне за малко докато вкючваш на дълги ти щраква и новото реле и ти премигва ксенона!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
JO_666 написа:Да ама на мен ксенона се захранва направо от акумулатора (+/- са вързани на акумулатора от там влизат в релето и от релето отива в баластите)!!!!
Коментар
-
Sparco_Racing написа:JO_666 написа:Да ама на мен ксенона се захранва направо от акумулатора (+/- са вързани на акумулатора от там влизат в релето и от релето отива в баластите)!!!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
spark написа:@Sparco_Racing: И ти монтираш ксенони? Ти ксенон кит с реле виждал ли си изобщо?! И си говорим за некадърни монтажисти тука...@JO_666: За дългите не съм забелязал, при теб какво става като не си пуснал фаровете и дръпнеш лостчето?Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Sparco_Racing написа:spark написа:Сега гледах схемата, точно така трябва да е.Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар