Айде, като го направиш казвай какво си използвал, за да може и други колеги да си го направят, ако имат проблеми, а такива ще има и темата ще се повтаря 100 пъти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон и преправяне на инсталацията
Collapse
X
-
Моя ксенон го монтирах без релета без нищо и работи чудесно. Не знам защо се мъчите следкато то си е направено да си включиш кабелите от фара в баласта. Каквото трябва да има то си е вътре. Единствения ми проблем беше с това да намеря място за баласта. В края на краищата ги монтирах на едни гредички зад фаровете и заспа.Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
2000г.
Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/
Коментар
-
Решението срещу премигването може да е много лесно. До преди малко умувахме с Detron и решихме, че лека промяна на инсталацията ще реши всички проблеми наведнъж. Идеята е хем да не товарим лоста за фаровете, хем да ползваме оригиналното реле, хем да елиминираме премигването, хем да не бъде баласта винаги под напрежение - с един куршум, четири заека На теория всичко е ОК, в неделя ще го реализираме и на практика, ако има заинтересувани, ще ги помоля да почакат до тогава. Мисля, че ще се справим. Ако някой мисли да монтира сам ксенон, ще му бъде от голяма полза. Ако стане, де
Коментар
-
ами ако направите това което аз направих за да си монтирам DRL-а? в смисъл да вържете една жица от таблото с бушони към конекторите във волана? така при включване на къси, те се захранват винаги през релето, и при превключване на дълги се елиминира момента с примигването, което с халогенни лампи е трудно забележимо, но го има. Също и ще избегнете момента в който със светлинния клаксон (светкавицата) присветвате на някого, и ксенона ви се включва за части от секундата, което може би намалява животът му? Помислете, ако е така, това не е добре. Вижте кво съм писал в темата за профилактиката на фаровете, там съм описал проблема. С три думи - инсталацията на фаровете се ъпдейтва към фабрично-вгражданата на модели Brava/Bravo от и след 2000 година. Лесно е! Успех.Ето линкове: ТУК и ТУК
Коментар
-
не е добре това за което става въпрос в предното изречение - дали се намалява живота на ксенона при включване за части от секундата. ако за един ден присветнеш 10 пъти , вероятно е по-лошо отколкото да свети през целия ден. Иначе със сигурност с Detron ще го направите както трябва! Все пак същата идея която използвах за ДРЛ-а е негова! И е чудесна! И я препоръчвам дори и да не е за ксенон или ДРЛ , пак е добре да се преработи схемата. Rokambol, задължително да снимате резултатите
Коментар
-
Rokambol написа:Нещо подобно, но без рязане на жици.
Коментар
-
Отказах се да слагам кондензатор, защото така щеше да отпадне само единя проблем(премигването от къси на дълги), а проблема със "светлиния" клаксон си остава!!! Балгодаря на колегата ogi28b който ми даде идеята : " Има и друг вариант - жицата излизаща от F4 на таблото с бушони, код-цвят LR, синьо-червено, се реже от там и се свързва към C2 на волана, код на цвета HL, сиво-синьо, така получавате "фабрична" инсталация тип "2000 UPDATE" . Тествано и изпробвано в моята Брава. Работи безпроблемно и според предвиденото! " И аз го направих точно така и всичко стана ОК, сега като преминвам от къси на дълги прекъсването изчезна и когато са изгасени фаровете и решиш да използваш "светлиния" клаксон се включват само дългите без къси !!!! Вече и при мен работи !!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар