Колеги , миналия четвъртък си купих чисто нов акумулатор. Сложих го и всичко си бе наред.Надругия ден слизам и не може да светне и таблото.Викнах един майстор електричар, замери го и каза,че е идеален, оказаха се кофти клеми.След като ги почисти свърза акумулатора и колата си запали от раз.Премерихме за утечки и регистрира минимално потребление при загасена кола.Каза,че е напълно нормално.Днес се наложи пак да изляза с колата и...отново няма никой.Дори алармата не се изключи ..Какво става? Лампата в багажника не свети постоянно- това го проверих още тогава.Уж няма утечка а както изглежда акумулатора е паднал.Нямах време да се занимавам сега с нея, затова утре ще меря и струвам, но си мисля,че не е нормално чисто нов акумулатор да падне така..баси..114 лв за акъюумулатор, а сега и пари за майстори ..до гуша ми дойде от тая кола ..дайте някакви идеи, ако някой се е парил по същия начин.п.п. колата не е карана от както оправихме клемите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чисто нов акумулатор.
Collapse
X
-
колега, абсолютно същото , само с разликата че ми даваше контакт, а на големия ток при палене изключваше тотално. след което никакви признаци! а клемите уж здрави, уж сичко точно...лечението - на първо време изчистих колкото можах окислението с чукане, изстъргване, изводите - също. и запали нормално. Няколко дни по-късно почистих хубаво с шкурка, не оставих грам окисление, пръснах с контакт-спрей, стегнах много готино клемите, и заспа, а и електро-работата на автомобила се подобри значително.Най-препоръчително е след като изчистиш хубаво, да омажеш много яко клемите с грес, стягаш ги като за последно, внимаваш да не изкъртиш изводите, греста ще ти "изхвърли". с "изхвърлилото" омазваш клемите отввсякъде, максимално и забравяш че някога си имал такива проблеми!! ако беше използвал търсачката, щеше това да го прочетеш и в други теми успех!
-
Ами. не е от клемите..нее утечка..знам ли какво е.Днес съм оставил ключовете на майстора да я види, но все пак искам да имам идея какво може да е. Преди време имах лек сблъсък в предната част, слд който открух,че има някакъв кабел, висящ отпред вдясно.Идва отдолу под акумулатора. Ето снимка на буксата накрая. Имате ли идея откъде е?Bravo 1.6 16V
Коментар
-
клемите след като бяха омазани с грес, пак ти направи проблема , така ли? ми хващаш един мултицет в ръка и почваш да мериш къде спира тока. местата не са много - клеми, силово табло, контактен ключ... Ако има ток освен на полюса, и на клемата както е стегната, виж дали имаш в силовото табло , тия масивните предпазители по 60, 80 ампера дето са
Коментар
-
mixifixi написа:Ами. не е от клемите..нее утечка..знам ли какво е.Днес съм оставил ключовете на майстора да я види, но все пак искам да имам идея какво може да е. Преди време имах лек сблъсък в предната част, слд който открух,че има някакъв кабел, висящ отпред вдясно.Идва отдолу под акумулатора. Ето снимка на буксата накрая. Имате ли идея откъде е?
Коментар
-
ogi28b написа:клемите след като бяха омазани с грес, пак ти направи проблема , така ли? ми хващаш един мултицет в ръка и почваш да мериш къде спира тока. местата не са много - клеми, силово табло, контактен ключ... Ако има ток освен на полюса, и на клемата както е стегната, виж дали имаш в силовото табло , тия масивните предпазители по 60, 80 ампера дето са
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар