Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов акумулатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с чисто нов акумулатор.

    Колеги , миналия четвъртък си купих чисто нов акумулатор. Сложих го и всичко си бе наред.Надругия ден слизам и не може да светне и таблото.Викнах един майстор електричар, замери го и каза,че е идеален, оказаха се кофти клеми.След като ги почисти свърза акумулатора и колата си запали от раз.Премерихме за утечки и регистрира минимално потребление при загасена кола.Каза,че е напълно нормално.Днес се наложи пак да изляза с колата и...отново няма никой.Дори алармата не се изключи ..Какво става? Лампата в багажника не свети постоянно- това го проверих още тогава.Уж няма утечка а както изглежда акумулатора е паднал.Нямах време да се занимавам сега с нея, затова утре ще меря и струвам, но си мисля,че не е нормално чисто нов акумулатор да падне така..баси..114 лв за акъюумулатор, а сега и пари за майстори ..до гуша ми дойде от тая кола ..дайте някакви идеи, ако някой се е парил по същия начин.п.п. колата не е карана от както оправихме клемите.
    Bravo 1.6 16V

    #2
    колега, абсолютно същото , само с разликата че ми даваше контакт, а на големия ток при палене изключваше тотално. след което никакви признаци! а клемите уж здрави, уж сичко точно...лечението - на първо време изчистих колкото можах окислението с чукане, изстъргване, изводите - също. и запали нормално. Няколко дни по-късно почистих хубаво с шкурка, не оставих грам окисление, пръснах с контакт-спрей, стегнах много готино клемите, и заспа, а и електро-работата на автомобила се подобри значително.Най-препоръчително е след като изчистиш хубаво, да омажеш много яко клемите с грес, стягаш ги като за последно, внимаваш да не изкъртиш изводите, греста ще ти "изхвърли". с "изхвърлилото" омазваш клемите отввсякъде, максимално и забравяш че някога си имал такива проблеми!! ако беше използвал търсачката, щеше това да го прочетеш и в други теми успех!

    Коментар


      #3
      Благодаря колега ,но това както съм написал вече е направено. Точно от една тема тук прочетох как. Въпросът е,че след няколко дни..пак няма никой, дори лампата в купето не иска да светне..
      Bravo 1.6 16V

      Коментар


        #4
        Ако мислиш, че с клемите всичко е наред, защо не помолиш някой приятел да си смените акумулаторите за 2-3 дни? Поне може да разбереш дали ел. инсталацията не ти прави мизерии.
        Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

        Коментар


          #5
          Ами. не е от клемите..нее утечка..знам ли какво е.Днес съм оставил ключовете на майстора да я види, но все пак искам да имам идея какво може да е. Преди време имах лек сблъсък в предната част, слд който открух,че има някакъв кабел, висящ отпред вдясно.Идва отдолу под акумулатора. Ето снимка на буксата накрая. Имате ли идея откъде е?
          Прикачени файлове
          Bravo 1.6 16V

          Коментар


            #6
            Мисля, че е диагностичния куплунг за алармата, ако имаш оригинална.
            МАРЕЯ 1.8 16V HLX 98
            БРАВА 1.8 16V ELX 96

            Коментар


              #7
              Смени клемите!
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                клемите след като бяха омазани с грес, пак ти направи проблема , така ли? ми хващаш един мултицет в ръка и почваш да мериш къде спира тока. местата не са много - клеми, силово табло, контактен ключ... Ако има ток освен на полюса, и на клемата както е стегната, виж дали имаш в силовото табло , тия масивните предпазители по 60, 80 ампера дето са

                Коментар


                  #9
                  mixifixi написа:
                  Ами. не е от клемите..нее утечка..знам ли какво е.Днес съм оставил ключовете на майстора да я види, но все пак искам да имам идея какво може да е. Преди време имах лек сблъсък в предната част, слд който открух,че има някакъв кабел, висящ отпред вдясно.Идва отдолу под акумулатора. Ето снимка на буксата накрая. Имате ли идея откъде е?
                  Прилича ми на кабела за допълнителните халогени.Ако не си с фабрично монтирани такива е захванат по долната страна на бронята да не се мандахерца.Имаше доста писано по въпроса.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    клемите след като бяха омазани с грес, пак ти направи проблема , така ли? ми хващаш един мултицет в ръка и почваш да мериш къде спира тока. местата не са много - клеми, силово табло, контактен ключ... Ако има ток освен на полюса, и на клемата както е стегната, виж дали имаш в силовото табло , тия масивните предпазители по 60, 80 ампера дето са
                    Колега, къде се намира това силово табло?

                    Коментар


                      #11
                      Намира се в двигателния отсек в задната лява част при Bravo/a JTD, и при други сигурно. Има един пластмасов капак, на него пише FUSE. Отдолу са предпазителите.

                      Коментар


                        #12
                        Мерси, разбрах къде е.

                        Коментар

                        Working...
                        X