Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво - губи ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    намери ли къде е частичното късо? аз имам същият проблем, и сега умувам от къде може да бъде в събота започвам от алтернатора - нарочих го за виновник!
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Synthy написа:
      намери ли къде е частичното късо? аз имам същият проблем, и сега умувам от къде може да бъде в събота започвам от алтернатора - нарочих го за виновник!
      Не знам къде може да е проблема при теб, но при мен беше в зле ремонтирания алтернатор, колко проблеми имах с тия пишман майстори идея си нямаш...

      Коментар


        #18
        мда, и това ми е достатъчно като отговор. Благодаря
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Май колегата"blagun" уцели десятката .Поздрави.
          www.webasto.snimka.bg www.duratorq.snimka.bg

          Коментар


            #20
            Пиши поне къде си го "ремонтирал",че да не се излъже някой да отиде там.
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #21
              perfekt написа:
              Май колегата"blagun" уцели десятката .Поздрави.
              тоз благунчо всеки път познава, все едно има кристална топка
              lu40 написа:
              Пиши поне къде си го "ремонтирал",че да не се излъже някой да отиде там.
              сервиза в който аз отидох се намира в надежда на ломско шосе срещу автогарата

              Коментар


                #22
                Значи:- слагате нагоряла клема хлабава - на акомулатора, завъртате клемата, защото е толкова износена, че не може да стегне с корозиралото заоблено болтче- завъртате я докато "затегне" и затваряте капака.Сега вече се ядосах:АБЕ, КАК ИЗВЕДНЪЖ ЩЕ ПРОПАДНАТ ВСИЧКИ ТОКОВЕ И КОЛАТА ЩЕ УГАСНЕ, ЗАЩОТО НЯМА ТОКОВЕ ОТ ДИНАМОТО- МИ БЕЗ ДИНАМО ЩЕ КАРАМ ОТ СОФИЯ ДО БУРГАС, АКО НЕ ВКЛЮЧВАМ ФАРОВЕ.ДА!ДА, АМА НЕ!- никой после не се интересува, че минусовата клема се отхлабва от вибрацийте при движение, освен това от незатегнатата връзка се образува допълнителен нагар и последствията от това са:- лошо(бавно) въртене на стартер,- внезапно губене на токовете при излизане на клемата и т.н.От там се тръгва при диагностика на изгубени токове, иначе за проблеми от клеми за 2-3 лева на година се харчат милиони левове за "ремонти" :D на стартери и генератори... :D
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #23
                  Rigel написа:
                  perfekt написа:
                  Май колегата"blagun" уцели десятката .Поздрави.
                  тоз благунчо всеки път познава, все едно има кристална топка
                  Имам тамън 2 ... Радвам се, че мога да помогна
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #24
                    Я малко да съживя темата с полуумрялата ми (вече ) кола. От вчера ми свети индикацията с акумолатор на таблото, при изключен двигател . А днес по време на ход, започна една цветомузика по таблото - светваха еърбеци, абс-и и кво ли още не. Включително и стрелките на скоростомера и оборотомера си играеха както дойде. Съответно след бърза справка с мултицета, установих, че алтернатора е предал богу дух. Та въпроса ми е: На някой да му се е случвало да му свети индикацията (акумолатор) при изключен двигател и ако да, къде е бил проблема?Защото при включване на контакт и при запалване на двигателя, индикацията изгасва, независимо, че алтернатора е на оня свят.Edit: Вече не свети не свети никаква индикация..... Освен алтернатора, умря и акумолатора......Егати късмета!
                    Настоящата - Ford Focus ST
                    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                    Франкенщайн - R.I.P.
                    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                    Коментар

                    Working...
                    X