Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес... На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ... ( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е .... Някакви предположения и съвети ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво - губи ток
Collapse
X
-
Re: Фиат Браво - губи ток
Rigel написа:Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес... На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ... ( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е .... Някакви предположения и съвети ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Фиат Браво - губи ток
BO написа:Rigel написа:Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес... На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ... ( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е .... Някакви предположения и съвети ...BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Аз пък си мисля че може да е от реле-регулатора, след като не му свети лампата на таблото.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Днес почти цял ден си чудих какво може да е, а сложните проблеми обикновенно имат елементарни решения.... :D Единственото логично заключение е че акумулатора по-бързо се разрежда от колкото се зарежда при 900 оборота и включени всички ел. консуматори в колата ....Утре ще я оставя на празен ход (ще симулирам задръстване ) , ще пусна всички светлини по колата, вентилацията на макс, нагревателя на задното стъкло, музиката... и каквото още се сетя и ще я оставя за около час така да видя какво ще стане .... Приемам залози до 7ам на 21.11.2007 П.П. Дано да е това....
Коментар
-
Rigel написа:Днес почти цял ден си чудих какво може да е, а сложните проблеми обикновенно имат елементарни решения.... :D Единственото логично заключение е че акумулатора по-бързо се разрежда от колкото се зарежда при 900 оборота и включени всички ел. консуматори в колата ....Утре ще я оставя на празен ход (ще симулирам задръстване ) , ще пусна всички светлини по колата, вентилацията на макс, нагревателя на задното стъкло, музиката... и каквото още се сетя и ще я оставя за около час така да видя какво ще стане .... Приемам залози до 7ам на 21.11.2007 П.П. Дано да е това....Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
Коментар
-
u_bo
syscop написа:Като премериш, какво напрежението на акумулатора няма да има нужда да чакаш цял час :D
Коментар
-
Rigel написа:За сега работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нямам никакво време да замеря напрежението на акумулатора ...Като разбера какво е било ще пиша...Благодаря на всичкиFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Grancharov написа:Да, много време трябва за едно замерване напреженето на акумулатора при работещ мотор!Grancharov написа:Колегите загубиха много по-вече време да се опитат да помогнат.Rokambol написа:.... частично късо .....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар