Единствено което може да се промени и спред мен няма да е трудно е да се удължи времето на Home Light -а за времето което е в момента докато сваля панела на касетофона и взема нещо от колата фаровете вече почват да гаснат за следващата си кола ако има възможност ще го искам с поне 30 сек време за гаснене.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на DRL-модул - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО!
Collapse
X
-
stenli написа:Единствено което може да се промени и спред мен няма да е трудно е да се удължи времето на Home Light -а за времето което е в момента докато сваля панела на касетофона и взема нещо от колата фаровете вече почват да гаснат за следващата си кола ако има възможност ще го искам с поне 30 сек време за гаснене.
Коментар
-
stenli написа:... да се удължи времето на Home Light -а ... ако има възможност ще го искам с поне 30 сек време за гаснене.Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97
Коментар
-
а може ли първо да докарам свързването докрай? ако позволите? сега мисля в/у преработка на фабричната схема, предложена от Detron, с която ще спестим 2 релета , а именно това което отваря масата на фабричното, и другото което го турих на мястото на диода.ред.2: добре, ще стане: жицата излизаща от F4 я режем там където излиза, и я връзваме към C2 на волана. така управлението на бобината на реле 5/317 чрез дългите се премахва, отпадат допълнителните релета които щях да слагам, и преминава към управление през C2, както е в най-новите инсталации. това важи както за инсталации с реле 5, така и за такива с реле 317. Тази преработка ще доведе до подобряване на работата на чистите къси светлини, тъй като те винаги ще получават директно захранване от акумулатора, съответно и максимално напрежение, защото загубите ще са елиминирани.ред.3: Да, определено това ще е най-доброто решение. Чудесна идея на Detron! Връзката може да стане и в шината 286. Едновременно ще постигнем: 1. Подобряване работата на късите и 2. улесняване със свързването на ДРЛ.ред. 4: ето го и на живо: жицата с червените чертички я прекъсваме от F4, не я режем изцяло, и я връзваме на C2, на картинката това е черно-светло-синята връзка. Така всеки път когато врътката е в позиция светлини, си подава ток едновременно към бобината на 317. и към бобината на релето на задните светлини за мъгла. Съответно релето 317 си затваря директната верига акумулатор-къси. Жицата HR (оградена в червено кръгче) вече не играе. по нея пак ще има ток, но той ще спира в релето , което вече е прекъснало веригата по тази жица. АБСОЛЮТНО СЪЩОТО е и ако релето е 5, а не 317, прави се същата връзка, и се постига същият ефект!
Коментар
-
колега, грешиш използва се и то доста стабилно. от там минават мигачите. сега ще видя в схемите какво точно даваха за конекторите на волана, защото се появи едно съмнение снощи: този извод C2 кога е захранен: дали когато врътката е в положение габарити, или когато е в положение светлини? защото от него принципно си излиза една жица, която отива в обща спойка, от която пък тръгват сигнали насам-натам. в старите инсталации вместо спойката е наличен елемент 286. Шинаред.: съмнението вече го няма, врътката подава ток към C2 когато е в положение светлини, а самия C2 е означен като "Rear fog lamps enablement" - най-общо към бобината на релето им тече ток, остава да се нтисне копчето на конзолата и да даде маса. Веднага след като влезе в конзолата, жицата идваща от C2 минава през диод, което значи че смело преди нея може да направим преработката F4 --> C2, и да не се притесняваме че късите може да светнат случайно. Това е теоретично!Колега L&R, когато прочетеш това, обърни внимание на конектор B: там имаме 2 извода Northern Europe Legislation. Единият е B1 който искам да използвам като "+12 при контакт" и на него да вържа червената захранваща на ДРЛ. Другият е B2 който има същата функция, но вече паралелно с него са захранени и габаритите. Като цяло врътката на лоста прехвърля тока така: B1 -> B2 -> B3 , съответно за позициите "0" , "габарити" , "светлини". долу е цялостното свързване на лостовете. Имам предвид че можем да го вържем и така, че габаритите да светят с дневните. Разбира се, от твоето устройство това може да се управлява, докато ако свържем към B2, става фиксирано: винаги има, или никога няма
Коментар
-
Нещо сравнително важно, което видях току-що. При инсталация от този тип (2000 UPDATE), не виждам да има връзка м/у захранването на дългите светлини и захранването на късите светлини - минават си по 2 отделни вериги. Това означава че присветване със светкавицата задейства само дългите, докато в старите инсталации задейства и късите. Ако е инсталиран ДРЛ модул, това значи че дългите светейки през ДРЛ, няма да се различават чувствително много при присветване! В старите инсталации светва целия фар, т.е. светва допълнителната секция на фара. За да остане така - при ДРЛ и светкавица да светнат късите, като отделна секция, трябва да се върнем към старата схема на свързване с релета. Това цялото нещо е компенсирано с функцията Easy Strobe, която присветва няколко пъти, което увеличава значително шанса насрещният водач да разбере за присветването, а не да се чуди дали е било подскачане на колата в дупка, или за миг да се е разсеял и да не е видял. крайно време е да взема да преработа темата и в нея да остане само съществената информация, щото много оплетено вече стана.....
Коментар
-
ogi28b написа:Нещо сравнително важно, което видях току-що. При инсталация от този тип (2000 UPDATE), не виждам да има връзка м/у захранването на дългите светлини и захранването на късите светлини - минават си по 2 отделни вериги. Това означава че присветване със светкавицата задейства само дългите, докато в старите инсталации задейства и късите. Ако е инсталиран ДРЛ модул, това значи че дългите светейки през ДРЛ, няма да се различават чувствително много при присветване! В старите инсталации светва целия фар, т.е. светва допълнителната секция на фара. За да остане така - при ДРЛ и светкавица да светнат късите, като отделна секция, трябва да се върнем към старата схема на свързване с релета. Това цялото нещо е компенсирано с функцията Easy Strobe, която присветва няколко пъти, което увеличава значително шанса насрещният водач да разбере за присветването, а не да се чуди дали е било подскачане на колата в дупка, или за миг да се е разсеял и да не е видял. крайно време е да взема да преработа темата и в нея да остане само съществената информация, щото много оплетено вече стана.....
Коментар
-
играчка ми е. вече имам чувството че аз съм измислял инсталацията..... КРАЙ НА СПАМА... СЕГА!то и на тия идеята е да светят само вътрешните, но за да светат късите като сме надълги е правено онова захранване на бобината от дългите, което вярвам че чак после са забелязали че при светкавица светкат и късите, и в края на миналиуя век са го оправили с инсталацията 2000 UPDATE
Коментар
-
Буксите ги има в почти всеки магазин за електроника, те ще послужат да се маха джаджата по желание за ъпдейт примерно.Дано до прецакване не стигаме никога.Ето голяма снимкаhttp://www.installer.com/photos/wh85.jpgМоже да си купите и друга букса комплект, аз сложих такава защото се намира навсякъде.При ISO конектора са 8 пина 2 използвам за +, 2 към дълги светлини за всички останали по един стигат точно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар