Колеги... МОЛЯ ВИ НЕ ПРАВЕТЕ ТАКИВА НЕЩА С КОЛИТЕ СИ!!! Срещал съм няколко бравовци (на тях им различавам късите и дългите) с монтиран такъв модул и трябва да ви кажа, че дори с ограничен капацитет на светене, тези светлини заслепяват, защото за разлика от късите светят точно в очите на тези, които карат срещу вас! При положение, че ксеноновите комплекти поевтиняха много, крушките им изкарват много дълго, греят по-малко, консумират по-малко енергия, по-добре инвестирайте в комплект ксенони, а не в нещо с, което освен, че пречите на другите, не виждам с, какво помагате на себе си...Ето ви две снимки от сайта на производителя... Сами виждате, какво имам предвид!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на DRL-модул - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО!
Collapse
X
-
Определено за 30/40/50 % дълги! Защото това на практика не влияе на живота на лампата, а излъчвания цвят е жълт, и много по- се набива на очи. Според мен. И светлината от дългия е по-насочена и по-концентрирана право напред, и пробива по-надалеч. Късата светлина се разстила пред клата и пада надолу. И е бяла. В снежжен ден мисля че по-лесно се набива ярко жълт цвят, отколкото бял. ПП снимката в галерията на сайта е на моята кола За дидоите: Понеже масата на устройството минава през габарита, и по-точно идеята е да мине през предните габарити, затова се запушва системата с по един диод, защото устройството като подаде ток и за габарита, ще се самоизгаси. Като отделиш предни от задни с по един диод, имаш ток само на задните, а предните ползваш за маса. Не знам дали го обесних добре. Накратко - без диоди - нямаш никакви габарити. Както е при мен.
Коментар
-
Само да спомена , че моите модули за дневни светлини претърпяха доста развитие през последните 3 години, последните поколения управляват, дълги , къси или допълнително монтирани дневни светлини, халогенни или LED. Така че по-консервативните могат да ги ползват на 75% или 100%къси или с , които вечер остават да светят силно намалени като сайд маркери.Успешна 2010 година на всички!
Коментар
-
Имам въпрос към колегата stenli, понеже видях че си монтирал модула на Фиат Пунто. Как си вързал модула, така че при стартирането му да не влияе на бобината на релето за късите. Стори ми се че не си слагал допълнителни релета. Щото и аз се опитвам да си сложа един DRL модул, но не мога да оправя пустото жужене на това реле.Поздрави.Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
Закони свързани с използването на дневни светлини
Откривам малко сбита информация по европейското и българското законодателство свързана с използването на дневни светлини.http://www.tuning.bg/avto-novini/drl...Описани са изискванията по монтиране на дневни светлини:- светлината трябва да бъде в границите между 400 кандела и 800 кандела- маркировка, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като ,,фар за движение през деняBravo 1.6 / 16
Коментар
-
Re: Закони свързани с използването на дневни светлини
Riki888 написа:Откривам малко сбита информация по европейското и българското законодателство свързана с използването на дневни светлини.http://www.tuning.bg/avto-novini/drl...algariya-23124 ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Искам да споделя нещо и мисля че тази е подходящата тема, нищо че не е писано в нея скоро. Ще слагам ДЛР модул на двете коли, обаче на мареята с това реле 317 става излишна хамалогия. Не че не мога да го направя, ама няма смисъл. Идеята е да го разкарам на цяло и да светят само късите или само дългите (а не и двете секции като съм на дълги) Както е на фарове с H4 крушки. Така и по малка консумация като си на дълги. Въпросът е дали ще се наруши видимостта и дали ще светят габаритите като съм на дълги, при положение че не светят късите?
Коментар
-
Реших и аз да си инсталирам DRL, и тъй като ще го монтирам на ксеноните (на късите демек), екстри като плавно загасване и светене на 30% не ме вълнуват, и затова си взех ето този модул. Търсих обикновено реле време, ама се оказа че няма, не ми се чакаше, и взех този "невероятен модул". И тъй като госпожиците не можаха да ми отговорят кое точно управлява модула, демек, като си пусна късите от къде взема сигнал за да спре да работи, взех да го доработвам (егати).Това което исках от модула бе да почне да работи след като двигателя е запален + закъснението. Демек, да мога да си стоя на контакт колко си искам, без да задейства фаровете. И друго, като щракна на габарити да спре да работи.След много досаждане на ogi28b, и по негов съвет, пускам и тука примерни схеми за свързване на "великият модул"Това което Оги ме съветваше, горе долу го разбрах така да бъде: Аз пък съм решил така да бъде: Сега мойто излиза ужасно сложно, човек да се пита за какво ти е модул???Ами, относно +12 от контактния ключ, мисля да е през реле, взето от лампата от алтернатора, защото четох (забравих вече къде), че можело да се прецака диодния блок на алтернатора? И затова реших да играя на сигурно.Относно спиране работата на модула чрез габаритите по маса, така и не знам вътре как е свързано. Гледам са сложили копче on/off хората, и реших да ползвам него, отново през реле управлявано чрез ключа на габаритите. Всъщност трябва да отворя модула, и да проверя вътре дали масата отива директно на релето. Ако е така, наистина може да се върже към габаритите на 12+ след ключа. Предполагам нищо няма да и стане на бобината от две 12+, то е електромагнит??? Та дайте тук по едно мнение, че утре сутринта ме чака работа Вече там около инсталацията в колата, 12+ от лампата на алтернатора, намира се на букса А на самото табло, шести или седми пин. 12+ след ключовете за къси и габарити, има на букса F , на бушонното табло. И още един 12+ постоянен преди ключа за къси, ще погледна после от къде да го взема.Отивам да отворя модула, да погледна дали ще си спестя поне едно реле.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар