Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на DRL-модул - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ако правилно разбрах, вместо по 1 от жиците , ползваш по 2, за да поеме 10-те ампера безпроблемно?

    Коментар


      #47
      ogi28b написа:
      ако правилно разбрах, вместо по 1 от жиците , ползваш по 2, за да поеме 10-те ампера безпроблемно?
      Да, въпреки че 10те ампера са импулсни си тече ток там.

      Коментар


        #48
        Програмирането нали винаги си е възможно, независимо от това дали кабел 7 е свързан или изолиран? И също: нали веднъж програмирано, настройката се запазва, не изчезва при изгасяне? например 40% +габарит, след повторно стартиране пак са си 40 % + габ. ? Мисълта ми е че модула няма да има постоянно 12+ ами ще ги има само на контакт. Ако трябва всеки път да се програмира заради това, трябва на друго място да го връзваме....

        Коментар


          #49
          ogi28b написа:
          Програмирането нали винаги си е възможно, независимо от това дали кабел 7 е свързан или изолиран? И също: нали веднъж програмирано, настройката се запазва, не изчезва при изгасяне? например 40% +габарит, след повторно стартиране пак са си 40 % + габ. ? Мисълта ми е че модула няма да има постоянно 12+ ами ще ги има само на контакт. Ако трябва всеки път да се програмира заради това, трябва на друго място да го връзваме....
          7 няма никаква връзка с програмирането, паметта на джаджата е енергонезависима, програмираш ли го веднъж докато сам не промениш настройките си помни, независимо от захранването.Предполгам се бъркаш с двойното захранванв при автомобилното аудио, тук не е така.

          Коментар


            #50
            За мен темата е напълно изчерпана теоретично. Няма какво повече да добавя. разбира се ако се сетя нещо, съществено ще го постна. Ясни са вариантите на свързване, инсталирането е възможно при всяка една инсталация. Всеки колега който се интересува от устройството ще бъде информиран напълно подробно за всичко което го интересува по свързването му. Инструкции по практическата му работа и въпроси за нея: към L&R.

            Коментар


              #51
              МНОГО НЕПРИЯТНО....свалих корите на волана, горната се сваля лесно, но се закача обратно малко "с пиниз" , гледам конектор B и ....греда! - няма нищо общо с която и да е схема! цветовете са същите, но подредбата им е коренно различна. Поне +12 при контакт си имам на тези на които трябва да е по схема. Сега трябва в лоста на позиция нула да намеря дали 6 и 3 са на късо, или 6 и 5, и дали като съм на позиция габарити, тая връзка се прекъсва. Това ми трябва за да намеря т. нар. "+12 при контакт", на който ще връзвам захранващата жица на ДРЛ-аПоне в конектор C всичко е наред - и цветовете си съвпадат, и местата им са същите.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #52
                Преминавам към друг вариант на свързване. Промяната F4 - C2 остава в силаПоради това че така или иначе таблото ще се сваля, заради споменатата промяна, ще направим връзките в жиците влизащи и излизащи от таблото. Кабел 1 ще го свържа към F3Кабели 2 и 7 - към конектор B в таблото с бушони, или евентиално към А, според зависи, че там са едни доста дебели кабели по 6 квадрата... може и друго място да му намеря....Кабел 3 ще го свържа към конектор B на волана на светлосиньо-бялата жица на която имам +12 при контакт, стига да имам поне 13.5 при работещ ДВГ на нея. потвърждавам, 14.1 волта при работещ ДВГ.Кабел 4 го връзвам към F5Кабели 5 и 6 вероятно няма да ги свързвам за момента. Почти е сигурно че никога няма да ползвам едновременно габарити заедно с дрл-аКабелите към F3 и F5 лесно ще проверя дали отговарят по цвят и по функции с помощта на мултицет при свален конектор и включени дълги и на двете трябва да имам +12, на F4 не трябва да има нищоНякой ако има идея как да изкарам тока от конектор B, при положение че в буксата нямам кабелна обувка? Аз нямам никва идея!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #53
                  Новини: таблото няма да се сваля ! имам частичен достъп до конектора F като легна "как си требва" в краката на шофера. Има една кора, която ми се стори че ако махна ще имам пълен и свободен достъп както до F така и до B.

                  Коментар


                    #54
                    Ако искаш заедно с DRL-модула да ти светят всички габарити и осветлението на номера, ти предлагам да сложиш диод във веригата на лампата за габарити в таблото и от катода му да изведеш кабел 4 за модула. Диода може да е от рода на 1N4001-1N4007 за ток поне 1А.
                    Прикачени файлове
                    Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

                    Коментар


                      #55
                      За връзването на модула L&R предлага ISO Radio Plug, но освен женски, ще трябва и мъжки. Ето снимка и цени.
                      Прикачени файлове
                      Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

                      Коментар


                        #56
                        С DRL-a трябва да светят задните и по изключение най-много предните габарити, номер, табло и т.н НЕ категорично!Всеки може сам да си подбере букси дадох просто пример.

                        Коментар


                          #57
                          аз ще се спра на варианта връзка през лустер-клеми. струва ми се практично - сравнително лесен монтаж, демонтаж и т.н.Няма да го свързвам към габарити, а Detron също ми предложи маса през лампата на таблото. +12 постоянен ще взема от ключа, 12 при работещ двг ще взема от конектор Б на волана и така... вече съм го намислил, в понеделник ще свързвам кабелите. 2 и 7 ще ги вържа заедно на късо, през ключа както казах. За да не пипам онези дебелите кабели на таблото с бушони.

                          Коментар


                            #58
                            Detron написа:
                            Ако искаш заедно с DRL-модула да ти светят всички габарити и осветлението на номера, ти предлагам да сложиш диод във веригата на лампата за габарити в таблото и от катода му да изведеш кабел 4 за модула. Диода може да е от рода на 1N4001-1N4007 за ток поне 1А.
                            И да внимаваш да не го вържеш обратно
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #59
                              ааа за това питайте Detron той бил направил тая магария, доколкото разбрах, и затворил всичко преди да пробва! не му е било готино. днеска много скапано времето, немам желание за работа, иначе корите са разглобени, само чакат 4 жици да опъна и съм готов.

                              Коментар


                                #60
                                ogi28b написа:
                                ааа за това питайте Detron той бил направил тая магария, доколкото разбрах, и затворил всичко преди да пробва! не му е било готино. днеска много скапано времето, немам желание за работа, иначе корите са разглобени, само чакат 4 жици да опъна и съм готов.
                                Хайде, действай, че май ще те изпреваря
                                Fiat Marea 1.8i 16V
                                Fiat Tipo 1.4i 8V
                                Fiat Punto 1.6i 8V
                                www.italauto-bg.net/forum/

                                Коментар

                                Working...
                                X