Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на DRL-модул - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хубава тема, ама пусто нямам време сега.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #17
      по темата : днес м/у другото свалих кората долната на волана, и разгледах конектор B. Мисля че няма да е проблем да се дръпне жицата от B1.Сетих се и че реле което съм означил като "8." е напълно безсмислено - все пак за късите и за дългите токът си минава през врътката, а дневните никога няма да работят заедно с къси, което значи че токът за дневни може и той да си минава през ключа, т.е. реле 8 отпада, а токът който ще вземем от конектор B1, ще си влиза директно в ДРЛ-управляващото. Остава то да е с 1 диод на изхода, и едно реле с нормално затворени контакти, за да прекъсва масата на фабричното реле.ето така:
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Здравеите преди 2 дена си сложих на АЛФАТА реле за закъснение на фаровете което закупих готово от магазин за електроника и сега не мисля за фарове . Сами си се палят сами си се изгасят. ето ви схемата която беше в кутията. малко не се вижда добре ама я заснех с телефона. Вързах я преди ключа и като го оставиш включен ето ти система, като е изключен си караш без фарове. Малко го омотах ама ме разбрахте.
        Прикачени файлове
        Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
        ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

        Коментар


          #19
          ако можеш да направиш по-ясна снимка, няма да е никак зле, инфото със сигурност ще е от полза, благодаря.

          Коментар


            #20
            Ето и примерно свързване на кабелите, приемаме че всичко е вътре в големия черен правоъгълник, който ще нарчам ДРЛ и от него излизат 4 кабела - Червеното ще е жицата която ще дръпнем от волана от изход 1 на конектор B. Дебелото черно си е фабричен цвят на масата на бобината на реле 317, която ще влиза в ДРЛ за да я прекъсваме. Там тази маса се прекъсва от паралелно свързаното реле с нормално затворен контакт, и излиза в обща маса със масата на самото реле в светло зелената жица. синята жица е тази която излиза от дрл през диод и се свързва паралелно на тъмно-синьо-черната жица влизаща във вход 3 на конектор F на таблото с бушоните. Ако някой види грешка някъде, моля да сподели. всички кабели ще са по 2.5 кв. мм за по-сигурно. Попаднах на трети вариант на схемата, от 2000 година, която принципно се различава само по това че късите постоянно са през реле 317, така извод B3 остава свободен, а бобината на релето се захранва през тъмносиньо-зелена жица от изход C2, през спойка че оттам се захранват и други неща, но това изобщо не пречи на нашето начинаниеСивия правоъгълник с червената граница е самото нещо което ще управлява напрежението
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              Ще следя темата Помислете за вариант само с релета , диоди или други подобни елементи не са препоръчителни.Убеден съм че моя ДРЛ може да стане на всяка кола.

              Коментар


                #22
                Да кажем "Здравей!" и "Добре дошъл!" на L&R във форума на Фиат Вчера от него купих модул No 200 и по неговите думи съм първия му клиент за Благоевград. :D Надявам се със съвместни усилия да помогнем и вместим DRL-модула в традиционните схеми на фиат.
                Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

                Коментар


                  #23
                  Добре дошъл и от мен колега L&R модулчето което взех от теб вече близо месец си бачка без проблеми. Колега Detron ако ще го слагаш на Алфата мога даже с подробно описание на цветове на кабели и места на свързване. В Алфа форума имаше схеми за 145 и 146 от там се ориентирах за всичко.

                  Коментар


                    #24
                    Да, stenli, нужна ми е малко помощ, но да не занимаваме фиат-форума с техн. особености на алфа. Ще ти пиша на ЛС.
                    Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

                    Коментар


                      #25
                      в момента правя промени в схемата, следвайки инструкции от L&R. със сигурност неговият модул ще стане, остава само да прекъснем "синята" (на моята схема) жица така, че да не връща ток , който би затворил фабричното 317. на мястото на диода - реле, с норм. отворен контакт, захранване на бобината - паралелно от захранващата червена жица, маса - обща, верига - синята жица. ето го:значи като подадем контакт, врътката нормално е изключена, при което подава +12 на изход B1 на волана, той захранва - а) реле, което отваря масата на 317.; б) реле което затваря изходната захранваща жица от ДРЛ към дългите; в) самия дрлНека го коментираме в този му вид, ако има грешки с радост ще ги "мисля", само ги споделете.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        ето и най-новата схема на фаровете, дадена е като "2000 UPDATE", с това мисля че се изчерпват всички видове управления на късите светлини, ако някой намери още нека ги постне, моля.Разликата тук е че бобината на релето не се управлява при захранване на дългите, доколкото мога да вникна. Следователно отпада елемент 7 от моята схема. Което значи че модула на L&R направо си се закача и играе! Честито на колегите с "късните" инсталации.Разбира се, може и нещо да съм се объркал....ред.: много мислене му ударих в последния час, заболя ме главата. така и не успях да открия някаква грешка.Доколкото съм запознат с инсталацията на нашите фарове, начина на работа на модула, кабелите влизащи и излизащи от него, възможностите за свързването му към инсталацията, мисля че сме почти накрая. Няма никакъв проблем модула да се монтира в която и да е от трите вида инсталации, като в "късната" ще е най-лесно! еднакво трудно ще е в останалите 2 - трябва по някакъв начин да се блокира захранването на 317 при работа на ДРЛ, както и да се предотврати същото, при нормална работа.още веднъж да напомня: НИЩО ПО ФАБРИЧНАТА ИНСТАЛАЦИЯ НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНЯ, ТЯ ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА РАБОТИ КАКТО Е ПРЕДВИДЕНО, А МОДУЛЪТ МОЖЕ ДА СЕ ДЕМОНТИРА ВИНАГИ, КАТО ТОВА НЯМА ДА ПОВЛИЯЕ НИКАК НА РАБОТАТА НА ФАРОВЕТЕ.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          http://drl.hit.bgв упътването тук съм дал какво му е нужно като сигнали на дрлто, последните работят само в три точки ако не искаме управление на габарит разбира се.Управлението на ксенонови дълги светлини също е невъзможно!!!

                          Коментар


                            #28
                            по ред на кабелите описани в горния сайт: 1/ към дълги - имаме - точка F3 на таблото с бушони2/ 12 постоянен или през контакт - имаме - през контакт - точка B1 на конектора на волана (фабрично предвиден за целта); с цел използване на една от функциите на модула, а именно плавно изгасяне, задължително трябва да е на 12 постоянен3/ D+ или + при контакт - имаме - паралелно на 2/ или директно за алтернатора (при наличие на големи загуби, може до B1 да не достигнат нужните 13.2 В, а например 12.9), препоръчително - на алтрнатора директно4/ маса - имаме - функцията му вече е поета от 2/ който ще бъде захранван при контакт (ако 2/ е 12 постоянен, задължително 4/ се връзва към габарит или заден номер, иначе към маса) ПОДЛЕЖИ НА УТОЧНЯВАНЕ, щото малко ми е неясно....5/ и 6/ - габарити - имаме - по желание на клиента се връзва или не в едни точки на таблото които се виждат на схемите - над бушони 2 и 37/ зависи от 2/ - имаме - свързваме заедно с 2/ ако 2/ е на 12 постоянен, или изолираме ако 2/ е на 12 при контакттова е !колега L&R, моля да разясниш с няколко думи функциите mad mode, home light, easy strobe, какво представляват, как работят, какви са възможностите за включване и изключване, защото мисля че различните колеги биха искали различна конфигурация на тези функции, ако е възможно, разбира се.

                            Коментар


                              #29
                              Малко клипчета за демонстрация на у-то:Ето и вечер след изключване от ключа на автомобила на стандартните светлини(къси/дълги) какво е положението:http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/ho...viФарове при включване на DRL:http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_on.aviФарове при изключване на DRL:http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_off.aviEasy Strobe(или какво се случва при еднократно кратко натискане лоста на светкавицата):http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/Easy_strobe.aviКъстъм изпълнения засега трудно, всеки ще измисли по нещо и ще мога да произвеждам по 1 дрл на ден , та въздържайте се .Устройството е одавна повече от DRL

                              Коментар


                                #30
                                Нещо за масата пак не се разбрахме ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през габаритните светлини

                                Коментар

                                Working...
                                X