Забравих да ти кажа, че въпреки шегите по-горе (от които се напиках от смях), имам идея как да си преработиш чистачките, без да сменяш моторчето. Остава да я дообмисля и да се реализира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преработка на чистачките: Brava --> Marea
Collapse
X
-
ogi28b написа:Сега, дали е възможно с монтаж на моторче от мареа, и лека преработка на лоста, или там каквото има под волана, да си стане както трябва? Изобщо дали моторчетата на двата модела са еднакви или разликата е точно в това: на мареата има импулсно реле което генерира няколко импулса когато получи ток от помпата?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Ако иде реч за моторчето на задната чистачка на Мареа Уикенд - няма никакви импулсни релета Дори е решено толкоз елементарноAlfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97
Коментар
-
Detron написа:jenshen73 написа:Ако иде реч за моторчето на задната чистачка на Мареа Уикенд - няма никакви импулсни релета Дори е решено толкоз елементарноSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Detron, благодаря за подкрепата, виж във форум "Общи приказки" , там коментирахме с колегите за Daytime Running Lights. По онази тема можем да продължим или там, или на ЛС, щото таЗИ е за чистачки, да не се оплетем...Иначе ДРЛ си е много готино, обаче гоуфаджиите я изтриха темата, щото май са им откраднали идеята, и са изтрили всичко, а там си имаше схеми, обясняваха си кое как защо, имаше клипчета с тестване, имаше схеми на заводски ДРЛ и т.н. , изобщо темата беше 11 по десетобалната. Обаче я свалиха, а инициатора изведнъж ми отказа, а щях да си му платя разумна цена. допълнително -> в другата тема.ред.: jenshen73, за предните става впр, а в тяхното моторче също има импулсно реле, според схемата постната от Detron, което започва да генерира импулси малко след като започне пръскането и след спиране на помпата, генерира още около 4-5. Със сигурност е така на дедрата в подписа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар