Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преработка на чистачките: Brava --> Marea

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Забравих да ти кажа, че въпреки шегите по-горе (от които се напиках от смях), имам идея как да си преработиш чистачките, без да сменяш моторчето. Остава да я дообмисля и да се реализира.
    Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Сега, дали е възможно с монтаж на моторче от мареа, и лека преработка на лоста, или там каквото има под волана, да си стане както трябва? Изобщо дали моторчетата на двата модела са еднакви или разликата е точно в това: на мареата има импулсно реле което генерира няколко импулса когато получи ток от помпата?
      Ако иде реч за моторчето на задната чистачка на Мареа Уикенд - няма никакви импулсни релета Дори е решено толкоз елементарно Разлики в моторчетата има най-вече заради това, че на Брава/Браво в оста на чистачката е и пръскалката за течността
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        Detron написа:
        ...Хоби ми е електрониката, но рядко остава време за нея....
        Не бъди толкова скромен, де...Понякога си мисля, че цял учебник можеш да напишеш, ама нали си мързел...
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          jenshen73 написа:
          Ако иде реч за моторчето на задната чистачка на Мареа Уикенд - няма никакви импулсни релета Дори е решено толкоз елементарно
          Тук става въпрос за предните чистачки. А за сведение, за задните чистачки релето е импулсно, т.е. чистачките не чистят постоянно, а на интервали през няколко секунди.
          Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97

          Коментар


            #20
            Detron написа:
            jenshen73 написа:
            Ако иде реч за моторчето на задната чистачка на Мареа Уикенд - няма никакви импулсни релета Дори е решено толкоз елементарно
            Тук става въпрос за предните чистачки. А за сведение, за задните чистачки релето е импулсно, т.е. чистачките не чистят постоянно, а на интервали през няколко секунди.
            Да, за това точно съм съгласен Явно нещо не съм допрочел Проблема на Бравите е, че не се пуска чистачката като пръснете? ... хм... това си се реализира съвсем елементарно според мен, но мисля, че е по-добре така - защото аз като напръскам и веднага като измият - пръскам още няколко пъти здраво докато се "разкисне" някоя курешка от летяща гадина...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              Detron, благодаря за подкрепата, виж във форум "Общи приказки" , там коментирахме с колегите за Daytime Running Lights. По онази тема можем да продължим или там, или на ЛС, щото таЗИ е за чистачки, да не се оплетем...Иначе ДРЛ си е много готино, обаче гоуфаджиите я изтриха темата, щото май са им откраднали идеята, и са изтрили всичко, а там си имаше схеми, обясняваха си кое как защо, имаше клипчета с тестване, имаше схеми на заводски ДРЛ и т.н. , изобщо темата беше 11 по десетобалната. Обаче я свалиха, а инициатора изведнъж ми отказа, а щях да си му платя разумна цена. допълнително -> в другата тема.ред.: jenshen73, за предните става впр, а в тяхното моторче също има импулсно реле, според схемата постната от Detron, което започва да генерира импулси малко след като започне пръскането и след спиране на помпата, генерира още около 4-5. Със сигурност е така на дедрата в подписа

              Коментар

              Working...
              X