Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Точно твоят отговор чаках колега ogi28b.Благодаря за което.Още утре ще се погрижа за светлините.П.П.:Не можах да дочакам до утре и изкарах колата за да пооправя малко положението със светлините, които си светеха където си искат. Сега вече може да се каже, че е малко по-добре.Още веднъж благодаря на колегата ogi28b

    Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

    Коментар


      #47
      къде изчезна Оги?

      Коментар


        #48
        Колеги, предлагам във важните теми да не се пишат коментари, лични диалози и други подобни, какъв е смисъла да има важна тема за нещо, с 3 полезни поста и 8 страници безполезни мнения? Трябва да има 1 важна тема, и 1 тема за коментари към важната тема. Тук съм, не съм изчезнал, всеки ден чета форума, чета и личните си съобщения, не че са кой знае колко.... kerrirose - виж темата за срещите в студентски град всяка сряда, и ако дойдеш, ще оправим нещата, пък и ще пием по едно малко няколко пъти.....

        Коментар


          #49
          И аз ще копирам мнението си от Lancia форума с малки добавки - на повечето автомобили реглажните механизми за къси и дълги са едни и същи.Тоест, като регулирате късите се регулират и дългите. Има автомобили с отделни механизми за хоризонтал и с общ за вертикал, а има и такива с 4 врътки 2 за къси-вертикал и хоризонтал и 2 за дълги.Понеже съм регулирал фаровете на доста автомобили реших и аз да споделя няколко неща. 1. Не си правете труда да чертаете по стени - никога няма да достигнете перфектното ниво / защото с машина освен че регулираш по вертикал и хоризонтал, мериш и интензитет на светлината / 2. Много често се случва крушките да са поставени накриво / понякога това си личи и с просто око, но трябва да имаш опит / 3. Случва се след правилен реглаж интензитета на светлината да е слаб / може да се компенсира понякога с по-силни крушки но не 100W - Примерно OSRAM серии NBR, ALS или SVS / / но ако проблема е в рефлекторите или стъклата - или ремонти или нови /втора употреба /фарове 4. Голямата заблуда е, че си регулираш фаровете от копченцето вътре / служи за реглаж по вертикал и то когато се натовари колата, и предницата се поизправи да компенсираш, като ги пуснеш надолу / / нормалното състояние трябва да на 0-ва степен, тогава фаровете трябва да са в оптимален режим / Дето се вика когато приключите с експириментите по стени, намерете някой колега който си разбира от работата и е близо до вас и го посетете! Успех!
          Който иска намира начин, който не иска намира причини!

          Коментар


            #50
            И да добавя още нещо - графиките, които колегата е дал по-горе са за европейската система на фарове и то за къси светлини.Халогенните фарове, както и американската система са само равна графика, т.е регулират се само по вертикал.За мен лично европейската система е много по-добра. Значи, ако се задълбочите в някое списание където има тест за сравнение на светлини приразлични модели, почти е сигурно, че ще видите графика на свтлината, все едно че гледате колата отгоре.Значи при европейската система графиката от десния край, т.е. към банкета и знаците винаги е доста по-дълга, а не като по анимационните филмчета като издължен трапец.Има модели - например при AUDI, където реглажните механизми позволяват ти да си настроиш фаровете по европейска или американска система.Защото се продават и на 2-та пазара.Още нещто графиката показана по-горе е за европейска система и то за автомобили с ляв волан и дясно движение, във Великобритания тя ще изглежда огледално обърнатапо хоризонтал. Аз лично съм виждал коли с 1 фар за десен волан и 1 фар за ляв волан и става една мазаница, ама човека откъде да знае прословутия автовносител какъв сбирщайн му е продал!
            Който иска намира начин, който не иска намира причини!

            Коментар


              #51
              здравейте а аз какво да кажа не ми работи нищо от тва за рагулиране на фарове и халогенни....единия свети в облаците другия добре а дългите се пресичат много е кофти щото сложих ксенон на къси дълги и халогени и като карам зад някой виждам вътре всичко мога да си представя колко е гадно-обаче никъде не щат да ми регулират фаровете свалях ги полирах ги направих ги стъкло а в фиат ми викат още трябва???
              Fiat Coupe 2.0 16V ....

              Коментар


                #52
                Ами наистина ако не ти работиат реглажните механизми е трудна работа.При монтажа на тези евтините ксенони често се случва да не са нагласени добре крушките.Тя светлината е силна, но снопа не където трябва.Поне да ти погледнат на машина къде бие светлината.
                Който иска намира начин, който не иска намира причини!

                Коментар


                  #53
                  много готина тема БРАВО.Аз сношти ги побазиках на пунтака та маи има ефект ама само визуално съм го правил нито сум мерил разтояния рзчертавания и тем подобни.застанах пред една стена и това е.
                  Пунто 1.2 75 94г климатик SX

                  Коментар


                    #54
                    смях

                    като застана пред някой блок и десния фар ми осветява някъде към 8 мия етаж,левия е ок)))
                    Fiat Coupe 2.0 16V ....

                    Коментар


                      #55
                      Да споделя лично мнение.(Гледайки от шофьорското място).Не ми харесва,че лъча на левият фар има чупка надясно и нагоре като на десния.Настроил съм ги напред,но с левият фар при най-леките завои(градско)и заслепявам предната кола.Трябваше да се сетя преди да залепя фаровете(наскоро ги чистих).Можех да изрежа дупката на ламаринката,така че да е равно.Само някакъв белег да оставя,за да може да се регулира.Сега съм дал фара максимално на дясно и е почти до десният.И от болтовете за закрепянето на самият фар,и от врътката.Много съм доволен от себе си. Ще направя снимки и ще кача.
                      Прикачени файлове
                      Marea Weekend
                      2,4 JTD 130 '99

                      Коментар


                        #56
                        Сори за размазаната снимка,ама не се сетих да изгася двигатела Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 В действителност не е толкова ярка светлината.Показвам резултата от рязането на ламаринките по-горе.
                        Прикачени файлове
                        Marea Weekend
                        2,4 JTD 130 '99

                        Коментар


                          #57
                          mareauser написа:
                          Да споделя лично мнение.(Гледайки от шофьорското място).Не ми харесва,че лъча на левият фар има чупка надясно и нагоре като на десния.Настроил съм ги напред,но с левият фар при най-леките завои(градско)и заслепявам предната кола.Трябваше да се сетя преди да залепя фаровете(наскоро ги чистих).Можех да изрежа дупката на ламаринката,така че да е равно.Само някакъв белег да оставя,за да може да се регулира.Сега съм дал фара максимално на дясно и е почти до десният.И от болтовете за закрепянето на самият фар,и от врътката.Много съм доволен от себе си. Ще направя снимки и ще кача.
                          Това дето си го направил не е добре. Тази чупка насочва лъча така, че да не заслепяваш тези, които се движат срещу теб. Такава чупка има на абсолютно всеки автомобил.

                          Коментар


                            #58
                            Колега,ама много не съм съгласен.Сегашното положение на лъча е същото като старото,с тази разлика,че съм премахнал точно чупката,с която заслепявах в завои.Преди като настроя фаровете така,че да виждам все пак,тоест равната част да осветява на 30-35 метра,тази чупка идва доста по-високо и като изпреваря някой и го заслепя(същото е и като ме изпреварват мен) или като завивам и то се вижда как бъркам на колегите в ... очите Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Сега с гаранция не е така.И не на всички коли е така.Гледах преди месец май 1 клипче на май Мазда(нова някаква)ксенон в гараж.Нямаше чупки.Всъщност съм изрязал равната част(нали лупата обръща образа),но съм ги смъкнал надоло и малко си поиграх с крушките,защото пък в сегашното положение средата на ламаринката вече не е срещу крушката а по-надоло и се криви лъча.
                            Marea Weekend
                            2,4 JTD 130 '99

                            Коментар


                              #59
                              mareauser написа:
                              Колега,ама много не съм съгласен.Сегашното положение на лъча е същото като старото,с тази разлика,че съм премахнал точно чупката,с която заслепявах в завои.Преди като настроя фаровете така,че да виждам все пак,тоест равната част да осветява на 30-35 метра,тази чупка идва доста по-високо и като изпреваря някой и го заслепя(същото е и като ме изпреварват мен) или като завивам и то се вижда как бъркам на колегите в ... очите Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Сега с гаранция не е така.И не на всички коли е така.Гледах преди месец май 1 клипче на май Мазда(нова някаква)ксенон в гараж.Нямаше чупки.
                              Незнам как е реализирано на маздата, но знам как е на нашите лупи. И аз искам късите да ми светят като прожектори на 150 м напред, обаче не може и за това си ги регулирам според предписанията, за да не заслепявам колегите срещу мен. Сега ти се опитваш да ме убедиш, че като си изрязал ламаринките заслепяваш по-малко ли? Може би аз не успявам да схвана идеята...

                              Коментар


                                #60
                                Колега не искаш да ме разбереш.Как е по - добре според теб?Даже се самопрецаках малко,защото сега не осветявам по-високите табели както преди.2-рото е монтаж,разбира се,но точно отговаря на сегашното положение на фаровете ми.
                                Прикачени файлове
                                Marea Weekend
                                2,4 JTD 130 '99

                                Коментар

                                Working...
                                X