Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Профилактика на фарове (Bravo/a/Marea);Преработка на схемата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Моя ксенон си е все още в кутията. В момента търся моторчета за фаровете че едниния не се регулира и дори с тези крушки ми присвяткат. Ако сложа ксенона сигурно направо ще отбиват А крушки имам дори и за следващата кола имам едни филипс кул блу с които бях преди да сложа осрама. Те светеха по слабо но по бяло. Так че ще ги тествам и ще реша с кои да остана на дългите.

    Коментар


      #47
      ilkor написа:
      Моя ксенон си е все още в кутията. В момента търся моторчета за фаровете че едниния не се регулира и дори с тези крушки ми присвяткат. Ако сложа ксенона сигурно направо ще отбиват А крушки имам дори и за следващата кола имам едни филипс кул блу с които бях преди да сложа осрама. Те светеха по слабо но по бяло. Так че ще ги тествам и ще реша с кои да остана на дългите.
      Това, че ти "присвяткат" означава само, че не са добре регулирани фаровете ти... А моторчетата са полезна гъзарийка по принцип. Слагай ксеноните, не се бави!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #48
        Еми какво да ти кажа - ти си знаеш твойто и си го твърдиш и отказваш да приемеш аргументите. И пак не можеш да разбереш че ми даваш някакви примери , в които не отразяваш 100% от това което можеш, а само частица примерно 1%. Еми да, като хващаш 1% от светлината, се стремиш към по-голям рефлектор за да отразиш 2 % или 5 %,колкото може по-голям процент, но веднъж стигнеш ли до 100-те % колкото и след това по-големи огледала да ползваш, повече от 100% няма как да получиш. Съжалявам че не можеш да разбереш разликата, и моля те като не можеш да докажеш нещо, или не искаш, няма нужда да го твърдиш без аргументи и да пълниш темата. Последните 5 поста в темата - нямаше нужда от тях. Ако всеки започне да твърди наляво и надясно нещо, без аргументи... Последните няколко въпроса от предишния ми пост май разбиха теорията ти? Поздрави и предлагам да не пишем повече по темата, освен ако не е нещо полезно, и доказано. Той още JO_666 отговори за големината на рефлектора.

        Коментар


          #49
          ogi28b написа:
          Еми какво да ти кажа - ти си знаеш твойто и си го твърдиш и отказваш да приемеш аргументите. И пак не можеш да разбереш че ми даваш някакви примери , в които не отразяваш 100% от това което можеш, а само частица примерно 1%. Еми да, като хващаш 1% от светлината, се стремиш към по-голям рефлектор за да отразиш 2 % или 5 %,колкото може по-голям процент, но веднъж стигнеш ли до 100-те % колкото и след това по-големи огледала да ползваш, повече от 100% няма как да получиш. Съжалявам че не можеш да разбереш разликата, и моля те като не можеш да докажеш нещо, или не искаш, няма нужда да го твърдиш без аргументи и да пълниш темата. Последните 5 поста в темата - нямаше нужда от тях. Ако всеки започне да твърди наляво и надясно нещо, без аргументи... Последните няколко въпроса от предишния ми пост май разбиха теорията ти? Поздрави и предлагам да не пишем повече по темата, освен ако не е нещо полезно, и доказано. Той още JO_666 отговори за големината на рефлектора.
          Извинете господин Сръдльо, че накърних темата Ви с безсмислени брътрвежи!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #50

            Коментар


              #51
              Оооо, Владиме, много се радвам че се появи отново при нас....Относно цвета на стъклата - и аз мислех че са леко затъмнени, но след като си измих фаровете се оказа че са прозрачни...
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #52
                Yavor написа:
                Оооо, Владиме, много се радвам че се появи отново при нас....Относно цвета на стъклата - и аз мислех че са леко затъмнени, но след като си измих фаровете се оказа че са прозрачни...
                Хъмм... вече се убеждавам, че като намеря време ще направя и аз операцията с почистването. Най-малкото на вид ме дразнят такива потъмнели... А пък и ксеноните тогава ще са в пълният си блясък! Welcome и на теб иначе!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #53
                  JO_666 написа:
                  ogi28b написа:
                  разбрал-недоразбрал - важно е че е свършена работа чак като ми каза че си с ксенон, (някак си го бях пропуснал този момент в другата тема) разбрах защо ти е зора да преработиш схемата, за да не включва при светкавица. м/у другото "втората" която си прекъснал, всъщност е "четвъртата" , да не вземе някой колега да реже не където трябва
                  Да четвъртата от горе надолу, или втората от долу нагоре,(е те на тази букса са само две синьо/червени и аз исках да кажа че това е втората синьо/червена и до нея започват вече кабели с други цветове) а колега с теб трябва да се видим за да почерпя !!!!! И успех на всеки който реши да си преправя инсталацията, мисля че така е доста по-добре(мое лично мнение) А за тази светкавица дето се получаваше мисля че доста скъсява живота на ксенона, ако бъркам някой да ме поправи !!!!А ето как е при примен:
                  айде и аз да се включа:пристигна ми днес ксенона и реших първо да преработя схемата потази идея, НОзапочнаха проблемите:сравнително бързо намерих тези жици с мултицета, но се оказа че синьо/червената при мен е при мен е съседната (по-горната) и при свързването се получи следния "страничен" ефект:-при превключване на дълги , късите гаснат!първо реших че нещо бъркам но като се позагледах по схемите си мисля че точно това е нормалния ефект.? не знам така ли е? чакам помощедит:сигурен съм за жицата защото я прозвъних до другия край при релето.и за релето съм сигурен щото като го извадя , на’дълги’ късите не работят(без преработката разбира се)

                  Коментар


                    #54
                    ти коя синьо-червена си отрязал? Ако си отрязал тази на която има ток при контакт и включени дълги, много съжалявам но не си разбрал правилно. Ако си отрязал другата синьо-червена, на която НЯМА ток при контакт и дълги, значи всичко следва да е наред. Тя отива към релето и т.н. Ако се загледаш хубаво по схемите, ще видиш че това което трябва да се получи, е:1. При включване на къси, да чуеш цъкането на релето, което преди се чуваше само като пуснеш дългите.2. При включване на дълги, късите да не примигват3. Най-важното и лесно забележимо - като присветнеш със светлинния клаксон, светва само"дългия" сектор на фара.4. Като стартираш двигателя с включени къси светлини, преди изгасваха, а след промяната няма да ти изгасват. Най точно ще стане ако снимаш какво точно си правил и какво си рязал и кое с кое си свързвал, за да стане ясно къде точно е грешката. Имам само бегло предположение че като си свързал синьо-червената, си я свързал откъм този край, който остава вързан за буксата, дали е така? Опиши точно какво и къде си пипал/рязал/свързвал, и ще оправим нещата Не е нормалния ефект да ти изгаснат късите, освен ако само си срязал въпросната жица, и не си я свързал със съответната сиво-синя в конектора на волана.

                    Коментар


                      #55
                      ogi28b написа:
                      ти коя синьо-червена си отрязал? Ако си отрязал тази на която има ток при контакт и включени дълги, много съжалявам но не си разбрал правилно. Ако си отрязал другата синьо-червена, на която НЯМА ток при контакт и дълги, значи всичко следва да е наред. Тя отива към релето и т.н. Ако се загледаш хубаво по схемите, ще видиш че това което трябва да се получи, е:1. При включване на къси, да чуеш цъкането на релето, което преди се чуваше само като пуснеш дългите.2. При включване на дълги, късите да не примигват3. Най-важното и лесно забележимо - като присветнеш със светлинния клаксон, светва само"дългия" сектор на фара.4. Като стартираш двигателя с включени къси светлини, преди изгасваха, а след промяната няма да ти изгасват. Най точно ще стане ако снимаш какво точно си правил и какво си рязал и кое с кое си свързвал, за да стане ясно къде точно е грешката. Имам само бегло предположение че като си свързал синьо-червената, си я свързал откъм този край, който остава вързан за буксата, дали е така? Опиши точно какво и къде си пипал/рязал/свързвал, и ще оправим нещата Не е нормалния ефект да ти изгаснат късите, освен ако само си срязал въпросната жица, и не си я свързал със съответната сиво-синя в конектора на волана.
                      по ред: сигурен съм коя синьо черна е защото я "прозвъних" в двата краяпо твойте точки:1 - да така е !!! - и релето се чува и като го махна си изгасват за разлика от преди промяната2 - да така е ( но и преди не хващах премигване)3 - да така е4 - не съм го пробвал - по долу обяснявам защоследват проблемите1 мисля си не си прочел точнокакво съм писал: " проблема е че е изпълнено 1, 2 и 3 , НО при включване на дългисветлино то тогава секцията с късите изгасва и свети само секцията с дългите ! и като виждам какво е напрежението на сиво/син кабела то това си е нормално според мен. не че ми харесва или го търся като ефект.!!! нов проблем - при така променената схема - като се спрат фаровете от лоста - късите продължават да светят (релето е затворено, следва черешката на тортатА - в този момент изключвам от контакт - и voila късите ПАК СИ СВЕТЯТ - за да ги спра изваждам релето - те изгасват, и като го вкарам наново всичко си е наред така да се каже
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #56
                        по темата- сега имах възможност да тествам фаровете на извънградско, направих към 300 км по тъмно- след профилактиката с почистването има ОСЕЗАЕМО ПОДОБРЕНИЕ, да кажем 20% или нещо подобно, сложих и крушки на късите осрам силвърстар, в петък нямаха найтбрейкър в магазина. мисля да сложа на късуте найтбр., а тези за дългите да го оставя, от самите крушки също усетих сериозно подобрение. почнах да се отказвам от ксенон, не че има нещо общо със силата на ксенона, но вече доста по-добре от преди.ако някой има нужда от помощ с почистването имам и няколко снимки, ще му ги пратя
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #57
                          Моите стъкла от страната на късите са потъмнели, а на дългите са кристални. Искам да си почистя фаровете, но неискам да разлепям стъклото. Как да процедирам според вас? Мисля си да ги измия първо с дестилирана вода (с вода от чешмата остават капки), след това с препарат Meglio (води се обезмаслител), пак дестилирана вода, препарат за прозорци и накрая пак изплакване с дестилирана вода. Не ми се човърка с клечка за уши защото може да повредя рефлектора. Според вас черното по фаровете ще падне ли по споменатия начин или ще трябва да го търкам?
                          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                          Коментар


                            #58
                            Колега u_bo ако така си свързал, както си показал на твоята схема - ГРЕШКА!Надявам се да си сбъркал при писането, но да подчертая: реже се 1 от двете синьо-чеРВЕни жици, а не синьо черна.много внимателно разгледай този пост http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=203792#203792 и виж как жицата е свързана към ТЪНКИЯ СИВО СИН кабел на ХОРИЗОНТАЛНИЯ ЛЯВ конектор на волана, а НЕ на вертикалния ляв.Кабела към който си свързал мисля че е главния захранващ кабел за късите, който е предвиден в завода. Затова като дадеш на дълги, тока по него спира и прехвърля на дългите, и понеже вече няма ток на този кабел, а ти там слагаш захранването на бобината на релето, затова и късите ти спират като дадеш на дълги. Ако е така както казвам, от онези 4 точки точно последната няма да е изпълнена, а другите да. За да го потвърдя съвсем ще кажа че ако не си на никакви светлини, и присветнеш, ще светнат само дългите, а ако си на къси, и присветнеш, ще свети целия фар, късите няма да изгаснат. Ако искаш го пробвай. Съжалявам че така се е получило, но не си видял внимателно къде точно е сиво-синия кабел който трябва да използваме. Нищо, в крайна сметка, само ще го облечеш в изолирбанд, и ще заголиш правилния кабел и всичко ще си дойде на място. Ето от твоята схема - поправката: Успех!
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #59
                              pakumba написа:
                              по темата- сега имах възможност да тествам фаровете на извънградско, направих към 300 км по тъмно- след профилактиката с почистването има ОСЕЗАЕМО ПОДОБРЕНИЕ, да кажем 20% или нещо подобно, сложих и крушки на късите осрам силвърстар, в петък нямаха найтбрейкър в магазина. мисля да сложа на късуте найтбр., а тези за дългите да го оставя, от самите крушки също усетих сериозно подобрение. почнах да се отказвам от ксенон, не че има нещо общо със силата на ксенона, но вече доста по-добре от преди.ако някой има нужда от помощ с почистването имам и няколко снимки, ще му ги пратя
                              Аз все още не съм имал щастието да покарам извънградско с "новите" светлини. Това е добро решение - да оставиш силвърстара на дългите. Но все пак ако се колебаеш за ксенон и финансите не са ти проблемни - аз бих си взел! За съжаление при мен е финансово. Качвай снимките, няма да навреди, само ще е от полза

                              Коментар


                                #60
                                ogi28b написа:
                                ...Надявам се да си сбъркал при писането, но да подчертая: реже се 1 от двете синьо-чеРВЕни жици, а не синьо черна....
                                да, вярно сбъркал съм при писането..мерси за помоща , утре пак започвам с хоризонталния конектор на волана.НО ВСЕ ПАК ДА УТОЧНИМ :при превключване на дълги , след промяната светявт ли и двете секции или само секция дълги?

                                Коментар

                                Working...
                                X