Колеги помагайте.Свалих си фаровете ,но не мога да махна моторчето за регулиране.Завъртам леко и излиза само 1см и толкова.Виждам някаква пружина вътре и целия рефлектор играе като мърдам моторчето.Ако напъвам да не се счупи нещо.
Колеги помагайте.Свалих си фаровете ,но не мога да махна моторчето за регулиране.Завъртам леко и излиза само 1см и толкова.Виждам някаква пружина вътре и целия рефлектор играе като мърдам моторчето.Ако напъвам да не се счупи нещо.
Както си го завъртял и е излезнало малко, напъни леко нагоре края, който е навътре към рефлектора и той ще се откачи. Края е нещо като пъпка, която е нанизана отгоре надолу в едно каналче. Ти като го напънеш нагоре, то ще се откачи.
Колеги помагайте.Свалих си фаровете ,но не мога да махна моторчето за регулиране.Завъртам леко и излиза само 1см и толкова.Виждам някаква пружина вътре и целия рефлектор играе като мърдам моторчето.Ако напъвам да не се счупи нещо.
Както си го завъртял и е излезнало малко, напъни леко нагоре края, който е навътре към рефлектора и той ще се откачи. Края е нещо като пъпка, която е нанизана отгоре надолу в едно каналче. Ти като го напънеш нагоре, то ще се откачи.
Стана работата :D Мерси Отивам да се плацикам с тях в банята :D
Колеги да споделя опит. Гадното лепило се чисти много лесно с коресилин. Трябва само парцал и проветриво място. Засега съм изчистил само стъклото, а днес или утре ще пробвам и пластмасата, мисля че не трябва да има проблем.
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Колеги да споделя опит. Гадното лепило се чисти много лесно с коресилин. Трябва само парцал и проветриво място. Засега съм изчистил само стъклото, а днес или утре ще пробвам и пластмасата, мисля че не трябва да има проблем.
да ако не смяташ за проблем че короселина разтваря и пластмасата така че внимаваи или работи бързо
Колеги да споделя опит. Гадното лепило се чисти много лесно с коресилин. Трябва само парцал и проветриво място. Засега съм изчистил само стъклото, а днес или утре ще пробвам и пластмасата, мисля че не трябва да има проблем.
да ако не смяташ за проблем че короселина разтваря и пластмасата така че внимаваи или работи бързо
Имам едни такива съмнения, но не всички пластмаси се разяждат. ще пробвам първо някъде отвътре и след това ще чистя канала от лепилото. Като го направя ще пиша пак. :D
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Пиша късно но все не остава време за това. Пластмасите с коресилин си е живо самоубийство. Трябва варел коресилин и много ама наистина много време. За миризмата на кореселина не коментирам. Нещо друго което сподели един познат. Той не чисти черната смола от стъклото и пластмасата а слага стълкото и го щипва със щипките. Според него фара си се запечатва отново. Ако иска някой нека пробва. Аз щях да го пробвам но го разбрах когато всичко беше готово. П.С. фаровете станаха страхотно. Пздравления на колегата ogi28b за изчерпателното описание
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Пиша късно но все не остава време за това. Пластмасите с коресилин си е живо самоубийство. Трябва варел коресилин и много ама наистина много време. За миризмата на кореселина не коментирам. Нещо друго което сподели един познат. Той не чисти черната смола от стъклото и пластмасата а слага стълкото и го щипва със щипките. Според него фара си се запечатва отново. Ако иска някой нека пробва. Аз щях да го пробвам но го разбрах когато всичко беше готово. П.С. фаровете станаха страхотно. Пздравления на колегата ogi28b за изчерпателното описание
3 комплекта лупи съм разглобил и сглобил използвайки каквото си има като лепило останало и проблеми не е имало никога. Става си идеално.
Да питам има ли някакъв пиниз при изваждането на кабелите от фара? Днес се опитах да сваля единият фар, обаче не можах да откача кабелитеВ колко теми смяташ да зададеш един и същи въпрос? Модераторски екип на fiat-bg.org
Снощи за около час и половина свалих и почистих десния фар (и това с помотването). Като започнах да разделям стъклото от пластмасата, в началото "малко" се отчаях, но изведнъж всичко приключи доста лесно
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Снощи за около час и половина свалих и почистих десния фар (и това с помотването). Като започнах да разделям стъклото от пластмасата, в началото "малко" се отчаях, но изведнъж всичко приключи доста лесно
Колеги, наскоро и аз проведох операцията по подобряването на фаровете, като резултатът е просто фрапантен!Да уточня - сложих крушки Osram Night breaker plus, 25.70лв от Ауто Плюс.Признавам, че не е особено редно, но само обърнах рефлекторите (след почистване, разбира се). По ред причини не ми се занимаваше да чакам фирми и т.н. Пак казвам, ефектът е невероятен. Само че, не успях да отделя изцяло рефлекторите от корпуса, държаха се на една от ябълковидните щипки. Наложи се буквално да промушвам рефлектора на късите между останалите детайли, но важен е крайният резултат. По време на операцията изгоряха две от старите крушки, но няма значение.Също така, не съм отстранявал старото лепило при монтажа - щом повече от десет години е останало еластично реших да си го оставя - дали бих намерил нещо, което да го замести поне толкова добре Освен това, виждам, че не съм само аз. За всеки случай нанесох отгоре и един слой силикон, не е много красиво, да не казвам грозно, но не се вижда. Евентуално като имам време ще си играя да меря дали да слагам релета.Сега ми остава да се чудя дали да купувам ксенон като изгорят тези крушки.Успех на всички.
Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.
Интересно - написал съм с какво ТОЧНО лепило се лепи фарът, а питаш дали би намерил нещо с което да го залепиш добре. И също така - как обърна рефлектора без да обърнеш ламарината която прави сянка? Тя има пъпки, които са затова да бъде сложена по един единствен начин.
Коментар