бях го написал, но искам пак: колега много внимателно оглеждай кабелите и цветовете им, че с времето са се изцапали и е възможно да се допусне грешка. Като откриеш точния кабел, отново го "прозвъни" - на 0 и на габарити трябва да няма напрежение на крачето в което влиза, а на позиция къси трябва да имаш +12. Този кабел отива към релето за задните светлини за мъгла, затова на него има ток само на позиция къси. Успех и драсни резултатите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Профилактика на фарове (Bravo/a/Marea);Преработка на схемата
Collapse
X
-
u_bo
мерси за помоща.днес завърших UPDATE (UPGRADE) - то.тествах ги на място, изглежда ок.леко усъвършенствах технологията ,вместо да режа кабели, изваждам крачето от буксата(веднъж като го усетиш номера е МНОГО лесно.), а на края на ’новия’ кабел слагам подходящ накрайник и си влизат - мъжко в женско по този начин за 2 минути мога да върна старото положение ако трябва.п.с. тука ми идва една идея за хамалски DRL-и , добавям едно ЦК ключе да прекъсва новосъздадената връзкаи като включа на дълги , щракам ключето , късите изгасват и имам DRL towa e offtopic
Коментар
-
това с дрл-а няма да е хубаво - лампите ще светят с пълна мощност и блестят много гадно насреща. А и ако те спрат полицаи, няма да има как да им покажеш че тази част на рефлектора може да светне по-силно, и могат да се заядат за това че караш на дълги. Ако са решили да се заяждат де.Добре си го направил с обувка на кабела, много по-читаво и възстановимо е, и няма да личи че е пипано. А при мен трябва да вържа срязаните или на оплетка, или с лустерклема
Коментар
-
Колеги, оня ден си сложих фарове с лупи (стари) на количката, но се появява малко неприятен двоен ефект от фара върху самото стъкло. Приложил съм и снимка за повече яснота. Дали при едно отваряне и чистене на стъклото от вътре това ще се оправи или просто съм взел фарове, които са предали богу дух вече
Коментар
-
едва ли ще изчезне този ефект, но хич не е зле да отвориш и почистиш фаровете. при мен процедурата даде прекрасен резултат с комбинация с добри крушки може би ми светят с 20-25% по-добре фаровете. така или иначе пак има малко рефлектор и него като зачистиш е добреLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
BolgAryan написа:Колеги, оня ден си сложих фарове с лупи (стари) на количката, но се появява малко неприятен двоен ефект от фара върху самото стъкло. Приложил съм и снимка за повече яснота. Дали при едно отваряне и чистене на стъклото от вътре това ще се оправи или просто съм взел фарове, които са предали богу дух вечеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
искам да ви питам малко въпрос, че дори и да изчета нагоре постовете пак няма да разбера и ми трябва конкретен отговор. Та, ако сложа едно реле след кабелите за фаровете, ще спре ли да ми минава високото напрежение през превключвателя в купето без значение, къси дълги габарити за да не нагаря повече. И ако не е там подходящото място за реле, къде е тогава, че точно с електричарските схеми съм много скаран и грам не разбирам Искам да знам какво да кажа на електричаря, за да не го сложи на погрешно място, не познавайки ел. системата на Бравото Релето го искам, за да не ми се налага повече да сменям превключвателя..Мерси много за отговорите предварително и Sorry за глуповатия въпрос Yellow_Flash_Colorz_PDT_14Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
На електричаря му кажи да ти извади единия от двата синьо-червени кабели, който се пада 4-ти поред, от вертикалния конектор на гърба на таблото с бушони, който е разположен най-откъм волана, и от този кабел да ти пусне една жица от 0.75 кв. мм. и да я свърже успоредно към сиво-синята жица която се пада 1-ва или втора поред отляво надясно, на левия хоризонтален конектор под горната кора на волана. Няма нужда да слагаш допълнителни релета на късите, и така "високото напрежение" дето му викаш, което всъщност е "голям ток", няма повече да минава през превключвателя в купето, нито през контактния ключ, когато караш на къси, и няма да нагаря повече. Това е за късите, а за дългите - слагането на допълнителни релета е неизбежно. Мястото им е единствено - буквално преди фара, с минимално дълги кабели, и задължително с предпазители. Всъщност всеки добър електричар знае как да сложи такова реле. Всеки който ти сложи допълнително реле на късите, значи се гаври с колата ти, учи се на нея, или както искаш го наречи.
Коментар
-
Tornado написа:BolgAryan написа:Колеги, оня ден си сложих фарове с лупи (стари) на количката, но се появява малко неприятен двоен ефект от фара върху самото стъкло. Приложил съм и снимка за повече яснота. Дали при едно отваряне и чистене на стъклото от вътре това ще се оправи или просто съм взел фарове, които са предали богу дух вече
Коментар
-
На срещата на Арбанаси колега ми обясни как се мият фаровете и взех ,че тези дни го направих.Накъсах парченца вестник и ги напусках във фара,налях вода и започнах да го разклащам така няколко пъти.Наистина има голяма разлика във силата на светлината след процедурата.На следващия ден имаше малко изпотено по стъклата което премахнах с много гениална идея която ми хрумна.Поставих във капачката на късите светлини торбичка силикагел която се намира в почти всеки електроуред който си купувате.Силикагела обира влагата перфектно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар