Моя ксенон си е все още в кутията. В момента търся моторчета за фаровете че едниния не се регулира и дори с тези крушки ми присвяткат. Ако сложа ксенона сигурно направо ще отбиват А крушки имам дори и за следващата кола имам едни филипс кул блу с които бях преди да сложа осрама. Те светеха по слабо но по бяло. Так че ще ги тествам и ще реша с кои да остана на дългите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Профилактика на фарове (Bravo/a/Marea);Преработка на схемата
Collapse
X
-
ilkor написа:Моя ксенон си е все още в кутията. В момента търся моторчета за фаровете че едниния не се регулира и дори с тези крушки ми присвяткат. Ако сложа ксенона сигурно направо ще отбиват А крушки имам дори и за следващата кола имам едни филипс кул блу с които бях преди да сложа осрама. Те светеха по слабо но по бяло. Так че ще ги тествам и ще реша с кои да остана на дългите.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Еми какво да ти кажа - ти си знаеш твойто и си го твърдиш и отказваш да приемеш аргументите. И пак не можеш да разбереш че ми даваш някакви примери , в които не отразяваш 100% от това което можеш, а само частица примерно 1%. Еми да, като хващаш 1% от светлината, се стремиш към по-голям рефлектор за да отразиш 2 % или 5 %,колкото може по-голям процент, но веднъж стигнеш ли до 100-те % колкото и след това по-големи огледала да ползваш, повече от 100% няма как да получиш. Съжалявам че не можеш да разбереш разликата, и моля те като не можеш да докажеш нещо, или не искаш, няма нужда да го твърдиш без аргументи и да пълниш темата. Последните 5 поста в темата - нямаше нужда от тях. Ако всеки започне да твърди наляво и надясно нещо, без аргументи... Последните няколко въпроса от предишния ми пост май разбиха теорията ти? Поздрави и предлагам да не пишем повече по темата, освен ако не е нещо полезно, и доказано. Той още JO_666 отговори за големината на рефлектора.
Коментар
-
ogi28b написа:Еми какво да ти кажа - ти си знаеш твойто и си го твърдиш и отказваш да приемеш аргументите. И пак не можеш да разбереш че ми даваш някакви примери , в които не отразяваш 100% от това което можеш, а само частица примерно 1%. Еми да, като хващаш 1% от светлината, се стремиш към по-голям рефлектор за да отразиш 2 % или 5 %,колкото може по-голям процент, но веднъж стигнеш ли до 100-те % колкото и след това по-големи огледала да ползваш, повече от 100% няма как да получиш. Съжалявам че не можеш да разбереш разликата, и моля те като не можеш да докажеш нещо, или не искаш, няма нужда да го твърдиш без аргументи и да пълниш темата. Последните 5 поста в темата - нямаше нужда от тях. Ако всеки започне да твърди наляво и надясно нещо, без аргументи... Последните няколко въпроса от предишния ми пост май разбиха теорията ти? Поздрави и предлагам да не пишем повече по темата, освен ако не е нещо полезно, и доказано. Той още JO_666 отговори за големината на рефлектора.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Оооо, Владиме, много се радвам че се появи отново при нас....Относно цвета на стъклата - и аз мислех че са леко затъмнени, но след като си измих фаровете се оказа че са прозрачни...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Оооо, Владиме, много се радвам че се появи отново при нас....Относно цвета на стъклата - и аз мислех че са леко затъмнени, но след като си измих фаровете се оказа че са прозрачни...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
u_bo
JO_666 написа:ogi28b написа:разбрал-недоразбрал - важно е че е свършена работа чак като ми каза че си с ксенон, (някак си го бях пропуснал този момент в другата тема) разбрах защо ти е зора да преработиш схемата, за да не включва при светкавица. м/у другото "втората" която си прекъснал, всъщност е "четвъртата" , да не вземе някой колега да реже не където трябва
Коментар
-
ти коя синьо-червена си отрязал? Ако си отрязал тази на която има ток при контакт и включени дълги, много съжалявам но не си разбрал правилно. Ако си отрязал другата синьо-червена, на която НЯМА ток при контакт и дълги, значи всичко следва да е наред. Тя отива към релето и т.н. Ако се загледаш хубаво по схемите, ще видиш че това което трябва да се получи, е:1. При включване на къси, да чуеш цъкането на релето, което преди се чуваше само като пуснеш дългите.2. При включване на дълги, късите да не примигват3. Най-важното и лесно забележимо - като присветнеш със светлинния клаксон, светва само"дългия" сектор на фара.4. Като стартираш двигателя с включени къси светлини, преди изгасваха, а след промяната няма да ти изгасват. Най точно ще стане ако снимаш какво точно си правил и какво си рязал и кое с кое си свързвал, за да стане ясно къде точно е грешката. Имам само бегло предположение че като си свързал синьо-червената, си я свързал откъм този край, който остава вързан за буксата, дали е така? Опиши точно какво и къде си пипал/рязал/свързвал, и ще оправим нещата Не е нормалния ефект да ти изгаснат късите, освен ако само си срязал въпросната жица, и не си я свързал със съответната сиво-синя в конектора на волана.
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:ти коя синьо-червена си отрязал? Ако си отрязал тази на която има ток при контакт и включени дълги, много съжалявам но не си разбрал правилно. Ако си отрязал другата синьо-червена, на която НЯМА ток при контакт и дълги, значи всичко следва да е наред. Тя отива към релето и т.н. Ако се загледаш хубаво по схемите, ще видиш че това което трябва да се получи, е:1. При включване на къси, да чуеш цъкането на релето, което преди се чуваше само като пуснеш дългите.2. При включване на дълги, късите да не примигват3. Най-важното и лесно забележимо - като присветнеш със светлинния клаксон, светва само"дългия" сектор на фара.4. Като стартираш двигателя с включени къси светлини, преди изгасваха, а след промяната няма да ти изгасват. Най точно ще стане ако снимаш какво точно си правил и какво си рязал и кое с кое си свързвал, за да стане ясно къде точно е грешката. Имам само бегло предположение че като си свързал синьо-червената, си я свързал откъм този край, който остава вързан за буксата, дали е така? Опиши точно какво и къде си пипал/рязал/свързвал, и ще оправим нещата Не е нормалния ефект да ти изгаснат късите, освен ако само си срязал въпросната жица, и не си я свързал със съответната сиво-синя в конектора на волана.
Коментар
-
по темата- сега имах възможност да тествам фаровете на извънградско, направих към 300 км по тъмно- след профилактиката с почистването има ОСЕЗАЕМО ПОДОБРЕНИЕ, да кажем 20% или нещо подобно, сложих и крушки на късите осрам силвърстар, в петък нямаха найтбрейкър в магазина. мисля да сложа на късуте найтбр., а тези за дългите да го оставя, от самите крушки също усетих сериозно подобрение. почнах да се отказвам от ксенон, не че има нещо общо със силата на ксенона, но вече доста по-добре от преди.ако някой има нужда от помощ с почистването имам и няколко снимки, ще му ги пратяLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моите стъкла от страната на късите са потъмнели, а на дългите са кристални. Искам да си почистя фаровете, но неискам да разлепям стъклото. Как да процедирам според вас? Мисля си да ги измия първо с дестилирана вода (с вода от чешмата остават капки), след това с препарат Meglio (води се обезмаслител), пак дестилирана вода, препарат за прозорци и накрая пак изплакване с дестилирана вода. Не ми се човърка с клечка за уши защото може да повредя рефлектора. Според вас черното по фаровете ще падне ли по споменатия начин или ще трябва да го търкам?Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Колега u_bo ако така си свързал, както си показал на твоята схема - ГРЕШКА!Надявам се да си сбъркал при писането, но да подчертая: реже се 1 от двете синьо-чеРВЕни жици, а не синьо черна.много внимателно разгледай този пост http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=203792#203792 и виж как жицата е свързана към ТЪНКИЯ СИВО СИН кабел на ХОРИЗОНТАЛНИЯ ЛЯВ конектор на волана, а НЕ на вертикалния ляв.Кабела към който си свързал мисля че е главния захранващ кабел за късите, който е предвиден в завода. Затова като дадеш на дълги, тока по него спира и прехвърля на дългите, и понеже вече няма ток на този кабел, а ти там слагаш захранването на бобината на релето, затова и късите ти спират като дадеш на дълги. Ако е така както казвам, от онези 4 точки точно последната няма да е изпълнена, а другите да. За да го потвърдя съвсем ще кажа че ако не си на никакви светлини, и присветнеш, ще светнат само дългите, а ако си на къси, и присветнеш, ще свети целия фар, късите няма да изгаснат. Ако искаш го пробвай. Съжалявам че така се е получило, но не си видял внимателно къде точно е сиво-синия кабел който трябва да използваме. Нищо, в крайна сметка, само ще го облечеш в изолирбанд, и ще заголиш правилния кабел и всичко ще си дойде на място. Ето от твоята схема - поправката: Успех!
Коментар
-
pakumba написа:по темата- сега имах възможност да тествам фаровете на извънградско, направих към 300 км по тъмно- след профилактиката с почистването има ОСЕЗАЕМО ПОДОБРЕНИЕ, да кажем 20% или нещо подобно, сложих и крушки на късите осрам силвърстар, в петък нямаха найтбрейкър в магазина. мисля да сложа на късуте найтбр., а тези за дългите да го оставя, от самите крушки също усетих сериозно подобрение. почнах да се отказвам от ксенон, не че има нещо общо със силата на ксенона, но вече доста по-добре от преди.ако някой има нужда от помощ с почистването имам и няколко снимки, ще му ги пратя
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:...Надявам се да си сбъркал при писането, но да подчертая: реже се 1 от двете синьо-чеРВЕни жици, а не синьо черна....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар