Тея снимки май ги имаше в някой от по-старите броеве на AutoBild. Даже май и теб те имаше на една.
Ахъм, през януари ни го дадоха за една седмица тоя шлеп. Шашна ме с това, че харчи удивително малко за битурбо V12 с 517 коня и 830 Нм - на градско не можах да го накарам да изгори над 22 литра, хем на всеки свегофар го изрязвах колкото може - а той може много.Иначе средно гореше около 12-13, което за такъв параход е супер.
Ахъм, през януари ни го дадоха за една седмица тоя шлеп. Шашна ме с това, че харчи удивително малко за битурбо V12 с 517 коня и 830 Нм - на градско не можах да го накарам да изгори над 22 литра, хем на всеки свегофар го изрязвах колкото може - а той може много.Иначе средно гореше около 12-13, което за такъв параход е супер.
Гледам ти подписа... Гледам и снимките...Трябва да е потресаващо от едното на другото, като преминаването от едно измерение в друго
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Тея снимки май ги имаше в някой от по-старите броеве на AutoBild. Даже май и теб те имаше на една.
Ахъм, през януари ни го дадоха за една седмица тоя шлеп. Шашна ме с това, че харчи удивително малко за битурбо V12 с 517 коня и 830 Нм - на градско не можах да го накарам да изгори над 22 литра, хем на всеки свегофар го изрязвах колкото може - а той може много.Иначе средно гореше около 12-13, което за такъв параход е супер.
Егати дзвера. Като си представя 200 Нм как ритат, немога и да си представя кво ли е да те блъснат 830 ...
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ... Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар