Zloben_Kozel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трети стоп на Брава с диоди - направен, монтиран, работещ
Collapse
X
-
johnfound написа:Характеристиката на светодиодите е силно нелинейна и малки вариации на напрежението водят до големи промени на тока. До големи промени на тока водят и вариациите на температурата. Тоест, включването директно към источник на напрежение гарантира големи промени в силата на светене при малки промени на напрежението на акумулатора и при промяна на околната температура. В някои случаи светодиодите може и да изгорят.Затова, последователно със светодиодите се свързва съпротивление, което до някаква степен да "стабилизира" тока. Другият вариант е да се използва стабилизатор на ток със LM317 - това е по-добрият вариант като стабилност на захранването при различни външни условия.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
С удоволствие ще дойда, къде, кога, и какви материали да си донеса? Искам трети стоп със силни диоди, всеки със съпротивление, запоени както си му е реда. Блока да не е в люлин 19?Fiat brava 1.9 TD100
Коментар
-
крушчиците са 10, искам на тяхно място яркосветещи диоди - най-силните които биха се побрали на мястото на крушчиците. Искам всички диоди да са свързани успоредно, а последователно на всеки от тях - съответния резистор, като за 12 волта. Цялото това нещо след като е монтирано, ще си го направя да свети при натисната спирачка, ако в същия момент съм пуснал и фарове за мъгла задни. Имам и друга идея - двете крайни диода (1ви и 10ти) да светят с габаритите, 1ви 4ти 7ми и 10ти да светят с фаровете за мъгла, а всички да светят при натисната спирачка.
Коментар
-
Не се притеснявай, аз всичко вече съм начертал на схема, въпроса е да имам 3-тия стоп с диодиА останалото сам ще си го направя. То не че и диодите не мога, но никога не съм държал поялник в ръцете си
А пък щом предлагаш, ще взема да сваля кората някой ден, и без това трябва да продухам задната дюза за пръскането, тамън и стопа ще направим, после ще се почерпим и така.... Иначе тия неща дали ще е готино, както съм го замислил, или пък ще е прекалено кичозно?
Коментар
-
Ами за запойка няма проблеми, обаче тва дето си наумил да направиш няма да стане туко-така, защото вс. крушки са свирзани на една писта! ако имаш намерения да свети при габарити-трябва да отделиш лапички/извън пистата!, Същата работа и за "фарове за мъгла задни" НО ЗАПОМНИ, ЧЕ ВСИЧКО НЕМОЖЕ ДА Е НА ЕДНА ПИСТА! (аз лично никога няма да си направа тия работи-ЗАЩОТО ЗА МЕНЕ Е ЦИГАНИЯ, а и обичам вс. да си ми е оригиналка) [ЦИГАНИЯ-ако има роми неискам да ги обиждат, просто такава е думата...]Fiat brava 1.9 TD100
Коментар
-
е ясно де ти пък как го казваш, все едно съм казал че всичко ще е на 1 писта....ама нещо реших че няма да е готино.... единственото което бих направил, е да го направя да светва при спирачки, само ако в същия момент работят и задните за мъгла. Така си го представям - при ясно време, са достатъчни другите 2 светлини за да бъдат забелязани при спиране, а при мъгла - колкото повече, толкова повече. Вече съм го измислил как да стане, и ще мога лесно да си го превключвам както си искам - фабрично или по моя начин. С 1 реленце 30,85,86,87 и 87А, взимам сигнал от светлините за мъгла, а захранването на третия стоп го пускам през релето. И когато искам да си го възстановя - местя кабела от 87 на 87А. Това е съвсем елементарно като за начинаещи
Коментар
-
Колега ogi28b, не мога да разбера защо непременно искаш да направиш нещо, което да не е както си е било оригинално. Автомобилът ти има трета стоп светлина - нормално е този, който кара зад теб да очаква тя да светва, когато натиснеш спирачката (а не само в мъгла).Мисля, че ще е достатъчно подобрение спрямо оригинала да си го направиш със светодиоди (стига да са подходящо подбрани и поставени) - поне що се отнася до живота им.
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар