Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трети стоп на Брава с диоди - направен, монтиран, работещ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Zloben_Kozel написа:
    LM317 - това ценеров диод ли е ?
    не това е регулируем интегрален стабилизатор
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    Коментар


      #32
      някой, ако има проблем с 3-тия стоп, да ме потърси на скайпа ми: burgiyata_acho там ще се доразберем
      Fiat brava 1.9 TD100

      Коментар


        #33
        johnfound написа:
        Характеристиката на светодиодите е силно нелинейна и малки вариации на напрежението водят до големи промени на тока. До големи промени на тока водят и вариациите на температурата. Тоест, включването директно към источник на напрежение гарантира големи промени в силата на светене при малки промени на напрежението на акумулатора и при промяна на околната температура. В някои случаи светодиодите може и да изгорят.Затова, последователно със светодиодите се свързва съпротивление, което до някаква степен да "стабилизира" тока. Другият вариант е да се използва стабилизатор на ток със LM317 - това е по-добрият вариант като стабилност на захранването при различни външни условия.
        Абсолютно подкрепям!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #34
          burgiyata написа:
          някой ако има проблем с 3-тия стоп, да дойде пред блока ми и проблема е приключн
          Кой е тоя блок :D
          Brava 103HP
          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

          Коментар


            #35
            С удоволствие ще дойда, къде, кога, и какви материали да си донеса? Искам трети стоп със силни диоди, всеки със съпротивление, запоени както си му е реда. Блока да не е в люлин 19?

            Коментар


              #36
              А някой пробвал ли е да пошкури малко със ситна шкурка диодите да разсейват по-добре светлина, та да не светят в точка.Както на колегата с бялата брава.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #37
                С удоволствие ще дойда, къде, кога, и какви материали да си донеса? Искам трети стоп със силни диоди, всеки със съпротивление, запоени както си му е реда. Блока да не е в люлин 19?
                За материал няма нужда, всичко си имам само кажи колко бяха крушчиците?... с кви диоди искаш да ги заменим аз на мойта кола си сложих червени от 3-волта, минал съм ги последователно и няма как да изгорят, пък и бая силно светат... пък и може с съпротивление пак става хубаво, всичко се запойва за да няма лабави работи! и така, ако имаш намерение да свършиме работата ето ти скайпа ми: burgiyata_acho
                Fiat brava 1.9 TD100

                Коментар


                  #38
                  Усещам че ще направим връзката с колегата burgiyata по люлински хахаха :P
                  Brava 103HP
                  ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                  Коментар


                    #39
                    крушчиците са 10, искам на тяхно място яркосветещи диоди - най-силните които биха се побрали на мястото на крушчиците. Искам всички диоди да са свързани успоредно, а последователно на всеки от тях - съответния резистор, като за 12 волта. Цялото това нещо след като е монтирано, ще си го направя да свети при натисната спирачка, ако в същия момент съм пуснал и фарове за мъгла задни. Имам и друга идея - двете крайни диода (1ви и 10ти) да светят с габаритите, 1ви 4ти 7ми и 10ти да светят с фаровете за мъгла, а всички да светят при натисната спирачка.

                    Коментар


                      #40
                      Всичко това-СТАВА обаче ще е голяма цигания с кабели! а и доста занимавка си изисква
                      Fiat brava 1.9 TD100

                      Коментар


                        #41
                        Не се притеснявай, аз всичко вече съм начертал на схема, въпроса е да имам 3-тия стоп с диоди А останалото сам ще си го направя. То не че и диодите не мога, но никога не съм държал поялник в ръцете си А пък щом предлагаш, ще взема да сваля кората някой ден, и без това трябва да продухам задната дюза за пръскането, тамън и стопа ще направим, после ще се почерпим и така.... Иначе тия неща дали ще е готино, както съм го замислил, или пък ще е прекалено кичозно?

                        Коментар


                          #42
                          Ами за запойка няма проблеми, обаче тва дето си наумил да направиш няма да стане туко-така, защото вс. крушки са свирзани на една писта! ако имаш намерения да свети при габарити-трябва да отделиш лапички/извън пистата!, Същата работа и за "фарове за мъгла задни" НО ЗАПОМНИ, ЧЕ ВСИЧКО НЕМОЖЕ ДА Е НА ЕДНА ПИСТА! (аз лично никога няма да си направа тия работи-ЗАЩОТО ЗА МЕНЕ Е ЦИГАНИЯ, а и обичам вс. да си ми е оригиналка) [ЦИГАНИЯ-ако има роми неискам да ги обиждат, просто такава е думата...]
                          Fiat brava 1.9 TD100

                          Коментар


                            #43
                            е ясно де ти пък как го казваш, все едно съм казал че всичко ще е на 1 писта....ама нещо реших че няма да е готино.... единственото което бих направил, е да го направя да светва при спирачки, само ако в същия момент работят и задните за мъгла. Така си го представям - при ясно време, са достатъчни другите 2 светлини за да бъдат забелязани при спиране, а при мъгла - колкото повече, толкова повече. Вече съм го измислил как да стане, и ще мога лесно да си го превключвам както си искам - фабрично или по моя начин. С 1 реленце 30,85,86,87 и 87А, взимам сигнал от светлините за мъгла, а захранването на третия стоп го пускам през релето. И когато искам да си го възстановя - местя кабела от 87 на 87А. Това е съвсем елементарно като за начинаещи

                            Коментар


                              #44
                              еми нз какви уменя имаш :D оваче няма ли да ти е по лесно да го свиржеш към самия си стоп, защото като пуснеш фаровете за мъгла, вътре в стопа си има отделни крушки, така че и от там можеш да си гепиш ток нети трябват никакви релета съответно по-малко цигания.
                              Fiat brava 1.9 TD100

                              Коментар


                                #45
                                Колега ogi28b, не мога да разбера защо непременно искаш да направиш нещо, което да не е както си е било оригинално. Автомобилът ти има трета стоп светлина - нормално е този, който кара зад теб да очаква тя да светва, когато натиснеш спирачката (а не само в мъгла). Мисля, че ще е достатъчно подобрение спрямо оригинала да си го направиш със светодиоди (стига да са подходящо подбрани и поставени) - поне що се отнася до живота им.
                                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                                Коментар

                                Working...
                                X