Става въпрос за Пунто. Колеги защо като е малко по-студено времето като дам на контанкт лампата на инжекциона ми светва малко по-късно от тези на еърбега и фиат кода (през лятото не беше така). След което загасва тази на еърбега, но фиат кода и инжекциона остават и не мога да запаля. Вкарвам и изкарвам ключа по 7-8 пъти докато и те загаснат. На какво се дължи това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат код
Collapse
X
-
Пробвал ли си с друг ключ?Може проблема да е от капсълата в ключа или от четеца на патрона. Дай боже да е първото.Огледай си също колата са лоша маса - в такъв случай най-невероятни неща откачат.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Значи имах кажи речи същия проблем, само че май не зависеше от сезона, от самосебеси по някое време изчезна, няколко месеца след това пак се появи . Мислех си че най вероятната причина е в лош контакт на някоя клемичка на бобинката на четеца (дето ти чете транспондера в ключа), но все ме мързеше да погледна докато една сутрин неможах да запаля. Ръгах как ли не ключа сигурно 30 пъти поне, след което взех отверката, свалих пласмасовия капак под волана/ключалката и видях въпросната бобинка, като се оказа че е стабилно капсулована/залята (т.е. наяма как да се повреди механично) и от нея излиза един кабел, който отва на някъде си само че добъкса не стигнах, гледах дърпах търсих, но не можах да го проследя, и след като си наместих всичко обратно, сложих капака и се опказа че проработи. Абсолютно без изключение и без проблеми вече 6м. така че проблема е някъде там, и със сигурност лоша връзка.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар