Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо свети мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слабо свети мареа

    На мареата ми прави впечатление, че късите не светят силно. Фаровете са новите с лупите. По земен път е добре, но по асфалта не е. Дългите са супер. Отварях фара, крушките са Philips, H1 55W.Ако някой има опит, да даде съвет. На Уното късите определено са по добре. Като ги сваля долу светят силно, ама близко. Като ги вдигна интензивноста на светене е недостатъчна, особено на извънградско и по висока скорост.

    #2
    Няма да караш бързо и на къси Все пак идеята на ВСИЧКИ къси светлини е да виждаш не само ти, а и тези които карат срещу теб. Знаеш ли колко е противно твоите фарове да си светят нормално и в параметри, а отсреща ти да кара голф 2 с къси светлини настроени най-вече да свалят самолети???Ако толкова те дразни слабата светлина - купи си крушки 90 вата и ги смени. Преди това обаче си сложи релета на късите. Аз лично харесвам как свети моята Мареа - не дразни околните, а и аз със 90км виждам какво има на пътя.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Има доста писано по темата, ползвай търсачката. Само ще кажа , да така е. Отварях фара, чистих го, не си играй няма смисъл. Смених няколко вида крушки. Преди месец намерих Osram +50% и мисля, че с една идея са по-добри.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #4
        Голямо значение за това как светят фаровете има регулировката им. Изпитах го на собствен гръб. Още като взех колата ми направи впечатление, че късите са слаби. Още на следващия ден смених лампите с Philips Night vision +50%. Обаче единствената промяна, която забелязах, е малко по-бялата светлина. Всичко се оправи с прецизна регулировка. п.с. Крушките ги търсете по дърветата. Във фаровете на вашите/нашите автомобили има лампи!
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          Grancharov написа:
          Има доста писано по темата, ползвай търсачката. Само ще кажа , да така е. Отварях фара, чистих го, не си играй няма смисъл. Смених няколко вида крушки. Преди месец намерих Osram +50% и мисля, че с една идея са по-добри.
          Извинявам се не искам да го приемаш като заяждане, но напоследък се изпозва понятието една идея . Бихте ли ми обяснили какво означава това? Дали е процент или степен на сравнение, а бе изобщо как да изчисля 50w х една идея това на колко е равно.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            Една идея = неопределима величина според този на когото е идеята Проблема идва от там, че след като е вложен труд - трябва да има и резултат
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              jenshen73 написа:
              Една идея = неопределима величина според този на когото е идеята Проблема идва от там, че след като е вложен труд - трябва да има и резултат
              А бе аз съм завършил математика и затова търся що годе логически резултат и бих го написал вместо ИДЕЯ - %. Та затова питах и не искам никого да засегна, но и по медииите така се изразяват и взе да става мода този израз, а мен честно казано ме дразни и не само той има и много други модернизирани и поамериканчени изрази, като презентация вместо изложба или показване, ама нейсе мястото на темата не е тук.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                NikMar написа:
                Извинявам се не искам да го приемаш като заяждане, но напоследък се изпозва понятието една идея . Бихте ли ми обяснили какво означава това? Дали е процент или степен на сравнение, а бе изобщо как да изчисля 50w х една идея това на колко е равно.
                Защо започвам да си мисля, че нещо влизаме в подробности - в автомобилен форум едни разбирали от круши, други от проценти. Не съм филолог, нито математик. Но и аз имам държани и взети 4 математики и сега се питам как математически да изчисля, с какво неравенство да опиша малко по-високия коефициент на светлоотдаване на автомобилни лампи Н1 Osram +50% от другите Н1 Osram равен на
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  Аз правих няколко пъти "гимнастиката" с различни крушки и единствения извод, до който стигнах е, че най-добре е да се мине на ксенон. Сега събирам пари. Няма какво да се лъжем - слаби са ни фаровете.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Какво ли не съм пробвал и все не съм доволен от светлината, затова си мисля че решението и ксенон. Решил съм да си слагам, май няма друго по-добро решение.

                    Коментар


                      #11
                      крушки

                      и азднес минах ведин магазин и видях че има разлечни видове крушки H1 55W доста модели 3A 3B 3C на Филипс и Осрам с малко жълрто светещи в син цвят светещи светло сини решил съм да ги сменя и жиците до тях на една кола друга имаше ефект /поне така кадваше сопственика /
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, тия "фарове с лупите" си светят перфектно. Те разпределят светлината равномерно върху цялото пространство което трябва да осветяват а не прявят две по-ярки петна и останалото разсеяна светлина да пречи на насрещно идващите, както са повечето обикновени фарове. Като си монтирате ксеонови лампи със всичките му салтанати за къси само ще си нправите мръсно сами. Късите продължават да свеят и когато са включени дългите, тогава тия дето са с ксеонови къси остават "заслепени" от късите тъй като светят по-ярко от дългите и немогат да вждат добре надалеч, и след 1-2 часа нощно каране очите стават като понички. :D Апък за мъгла и дъжд хората са монтирали допълнителни фарове.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          По темата...

                          Ами да взема и аз да се включа в темата! Не знам дали ще ви бъда от полза, но моите къси на моята Мареа си светят идеално...питайте Rokambol! Що се отнася до слабо светещите ще споделя това, която видях с очите си при друга Мареа. Бях в един сервиз, не случайно, и докато си чаках реда неволно станах свидетел на консултация относно проблем в светлините на една Мареа. Колегата се оплакваше на служител в сервиза, че след смяна на лампи за къси светлини, се оказва, че осветяването се случва някъде посока небето, а не на пътя отпред! След известно умуване и разсъждение от страна на всички, се стигна до настройка на фаровете, които дори при най-ниско положение на осветяване, биеха очевидно нагоре. Колегата настоя да му донесат други лампички, макар, че го убеждаваха, че са едни и същи с тези, с които е в момента. Още в мига когато монтираха новите лампи фаровете сякаш заспаха в идеално положение. Оказа се, че въпреки еднакви като мощност, но различни като марка, проблема се появява от положението и големината на пъпките на металната част на лампата. И двата вида лампи по каталог излизат за Мареа, но очевадно имаха разлика в осветяването. Това е, което аз мога да кажа от личното ми наблюдение. Може би донякъде проблема с лошото осветяване идва от неправилното положение на лампата в леглото на самия фар, което неправилно положение се дължи на разликата в изработката на самите лампи при различните марки и производители.Сега може би ще ме попитате каква точно марка са лампите, с които се е случило нормалното осветяване, но за съжаление ще ви кажа, че нямам никаква представа, а що се отнася до сервиза, дори не ми се иска да казвам кой е, защото служителите му до последния момент убеждаваха колегата, че си въобразява.Така че не подценявайте тези лампи, защото и десет сменени такива, може да не са подходящите.
                          Fiat Marea 2.4 TD

                          Коментар

                          Working...
                          X