На мареата ми прави впечатление, че късите не светят силно. Фаровете са новите с лупите. По земен път е добре, но по асфалта не е. Дългите са супер. Отварях фара, крушките са Philips, H1 55W.Ако някой има опит, да даде съвет. На Уното късите определено са по добре. Като ги сваля долу светят силно, ама близко. Като ги вдигна интензивноста на светене е недостатъчна, особено на извънградско и по висока скорост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слабо свети мареа
Collapse
X
-
Няма да караш бързо и на къси Все пак идеята на ВСИЧКИ къси светлини е да виждаш не само ти, а и тези които карат срещу теб. Знаеш ли колко е противно твоите фарове да си светят нормално и в параметри, а отсреща ти да кара голф 2 с къси светлини настроени най-вече да свалят самолети???Ако толкова те дразни слабата светлина - купи си крушки 90 вата и ги смени. Преди това обаче си сложи релета на късите. Аз лично харесвам как свети моята Мареа - не дразни околните, а и аз със 90км виждам какво има на пътя.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Голямо значение за това как светят фаровете има регулировката им. Изпитах го на собствен гръб. Още като взех колата ми направи впечатление, че късите са слаби. Още на следващия ден смених лампите с Philips Night vision +50%. Обаче единствената промяна, която забелязах, е малко по-бялата светлина. Всичко се оправи с прецизна регулировка. п.с. Крушките ги търсете по дърветата. Във фаровете на вашите/нашите автомобили има лампи!Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Grancharov написа:Има доста писано по темата, ползвай търсачката. Само ще кажа , да така е. Отварях фара, чистих го, не си играй няма смисъл. Смених няколко вида крушки. Преди месец намерих Osram +50% и мисля, че с една идея са по-добри.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Една идея = неопределима величина според този на когото е идеята Проблема идва от там, че след като е вложен труд - трябва да има и резултатSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Една идея = неопределима величина според този на когото е идеята Проблема идва от там, че след като е вложен труд - трябва да има и резултатFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Извинявам се не искам да го приемаш като заяждане, но напоследък се изпозва понятието една идея . Бихте ли ми обяснили какво означава това? Дали е процент или степен на сравнение, а бе изобщо как да изчисля 50w х една идея това на колко е равно.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Колеги, тия "фарове с лупите" си светят перфектно. Те разпределят светлината равномерно върху цялото пространство което трябва да осветяват а не прявят две по-ярки петна и останалото разсеяна светлина да пречи на насрещно идващите, както са повечето обикновени фарове. Като си монтирате ксеонови лампи със всичките му салтанати за къси само ще си нправите мръсно сами. Късите продължават да свеят и когато са включени дългите, тогава тия дето са с ксеонови къси остават "заслепени" от късите тъй като светят по-ярко от дългите и немогат да вждат добре надалеч, и след 1-2 часа нощно каране очите стават като понички. :D Апък за мъгла и дъжд хората са монтирали допълнителни фарове.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
По темата...
Ами да взема и аз да се включа в темата! Не знам дали ще ви бъда от полза, но моите къси на моята Мареа си светят идеално...питайте Rokambol! Що се отнася до слабо светещите ще споделя това, която видях с очите си при друга Мареа. Бях в един сервиз, не случайно, и докато си чаках реда неволно станах свидетел на консултация относно проблем в светлините на една Мареа. Колегата се оплакваше на служител в сервиза, че след смяна на лампи за къси светлини, се оказва, че осветяването се случва някъде посока небето, а не на пътя отпред! След известно умуване и разсъждение от страна на всички, се стигна до настройка на фаровете, които дори при най-ниско положение на осветяване, биеха очевидно нагоре. Колегата настоя да му донесат други лампички, макар, че го убеждаваха, че са едни и същи с тези, с които е в момента. Още в мига когато монтираха новите лампи фаровете сякаш заспаха в идеално положение. Оказа се, че въпреки еднакви като мощност, но различни като марка, проблема се появява от положението и големината на пъпките на металната част на лампата. И двата вида лампи по каталог излизат за Мареа, но очевадно имаха разлика в осветяването. Това е, което аз мога да кажа от личното ми наблюдение. Може би донякъде проблема с лошото осветяване идва от неправилното положение на лампата в леглото на самия фар, което неправилно положение се дължи на разликата в изработката на самите лампи при различните марки и производители.Сега може би ще ме попитате каква точно марка са лампите, с които се е случило нормалното осветяване, но за съжаление ще ви кажа, че нямам никаква представа, а що се отнася до сервиза, дори не ми се иска да казвам кой е, защото служителите му до последния момент убеждаваха колегата, че си въобразява.Така че не подценявайте тези лампи, защото и десет сменени такива, може да не са подходящите.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар