Вчвра си загубих цял ден каде ли неходих.Но няма .Ако може някои да ми помогне,да си пусна парното в колата.Вентилатора не върти.Някои кабел ако трябва да дам на късо.Платката регулатор съм я махнал защото не работи.Моля помогнете че ще умрем от студ .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вентилатора в купето на Темпра
Collapse
X
-
klipper написа:Мерси да но си оправя проблемаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Виждам че темата е сходна с моя проблем , за това ще питам все пак....При мен мотора рааботи. В него влиза постоянен 12V . Но се губи масата. В буксата не влиза МИНУС. Къде да турся проблема?Този кабел с масата минава ли през някакви релета и т.н. . Като хвана директно от другаде маса си работи.Ланчия Делта 2 1.9ТД е колата с климатроник. Същата история като темпрата.Има някаква кутийка малко по отзад след мотора , но минусовия кабел въобще не минава от там. Дайте някакъв съвет защото без парно... кофти работаLancia Delta 1.9TD '97
Коментар
-
Не знам как е реализирана схемата, но няма да се учудя ако управлението и е точно през маса. Някой може ли да отвори и да снима въпросната "кутийка", защото ако са използвани с тр-ри по схема Дарлингтън, имам идея как да си спестите излишни разходи. Интересува ме специално мощния елемент или елементи.
Коментар
-
КОЛЕГИ РЕГУЛАТОРА ПОДЛЕЖИ НА РЕМОНТ АКО НЯКОИ МНОГО НЕ СИ Е ИГРАЛ С НЕГО ОКОЛО 30-35ЛВ ГИ ПРАВЯ КОИТО МНОГО Е ОКЪСАЛ ДА ПИШЕ ЩЕ ГО ОПРАВЯ ПО МОРГИТЕ СА ПОИЗЧЕПАХА ОСОБЕННО ЗА ПЕЖО И РЕНО А И ИМ ИСКАТ ПО 50-80 ЛВКолега, моля те погледни 1.6 от: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824Използвай препинателни знаци и завършени мисли!Модерирано от модераторски екип fiat-bg.orgFIAT BARCHETA 1.8 16V 2003G.CHRYSLER 300C 2008G.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар