Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с електричеството на таблото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с електричеството на таблото!

    Здравейте, наскоро си взех Фиат Браво TD100 (1.9TD) 1997 година.След 2-3 седмици каране спря да ми свети таблото, единствените светлини, които имам са на радиото, мигачите, аварийни и дълги светлини. Друго нищо не свети. Спряха да ми работят габаритите и халогените.Понеже не разбирам много, един приятел провери бушоните под таблото и каза, че са в ред. Тези, които са под капака на двигателя също са ОК.Някой може ли да ми каже от какво може да произлиза този проблем? Дали някой е имал същия?
    Fiat Bravo 1997 TD100

    #2
    Проверете буксата на патрона за палене на колата. Вероятно е нагоряла. При мен проблема беше почти същият, с тая разлика, че ми работеха фаровете, а мигачите ги нямаше(както и всичко останало което си описал).
    Настоящата - Ford Focus ST
    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
    Франкенщайн - R.I.P.
    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

    Коментар


      #3
      Korun написа:
      Проверете буксата на патрона за палене на колата. Вероятно е нагоряла. При мен проблема беше почти същият, с тая разлика, че ми работеха фаровете, а мигачите ги нямаше(както и всичко останало което си описал).
      Ще проверя.Ако е това, горе-долу как се оправя, говоря практически, а и като финансово измерение?
      Fiat Bravo 1997 TD100

      Коментар


        #4
        Понеже тая букса е част от окабеляването на колата, не се продава като резервна част. Но в някоя авто морга ще имат със сигурност (на мен ми струваше 3 лв.). Ако е от това, като си взимаш буксата от моргата им кажи да оставят по-дълги кабелите. После свързването - малко лустер клеми и свързваш по цветове . Дано да съм ти бил полезен.
        Настоящата - Ford Focus ST
        Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
        Франкенщайн - R.I.P.
        Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

        Коментар


          #5
          Здравейте колеги,и при мен се появи подобен проблем - нямам мигачи, уредите по таблото не работят, светлинките на разничните диагностики не се запалват като се даде на контакт. Май нямам и спирачни светлини. Напротив, аварийките работят, фаровете (дълги и къси) - също, радиото също. Колата пали и върви. Проблемът се появи в движение. Korun, би ли пояснил за тия, дето не разбират - какъв е този патрон и къде се намира ? Правилно ли схващам, че става дума за това, в което се слага ключа, за да дам на контакт и да запаля ? Лесно ли се сменя ? Колко кабели излизат от него ? Предварително благодаря !
          Тойота Приус

          Коментар


            #6
            ел проблем

            може да видите това за него става въпрос главно на снимката но пи фиатите и някога играе и лостовата система с клиемореда
            Прикачени файлове
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Rayo написа:
              Здравейте колеги,и при мен се появи подобен проблем - нямам мигачи, уредите по таблото не работят, светлинките на разничните диагностики не се запалват като се даде на контакт. Май нямам и спирачни светлини. Напротив, аварийките работят, фаровете (дълги и къси) - също, радиото също. Колата пали и върви. Проблемът се появи в движение. Korun, би ли пояснил за тия, дето не разбират - какъв е този патрон и къде се намира ? Правилно ли схващам, че става дума за това, в което се слага ключа, за да дам на контакт и да запаля ? Лесно ли се сменя ? Колко кабели излизат от него ? Предварително благодаря !
              Баш за патрона за палене става въпрос. Като свалиш капаците на кормилната конзола, от лявата страна на патрона, ще видиш и буксата която е закачена на него. Обикновенно се разхлабва с времето и понеже в нея влизат само силови кабели започва да грее и да нагарят контактите. Мисля, че бяха 4 кабела ( карам по памет). Както съм писал по-горе самата букса не се продава като резервна част. По магазините имат само клемореда (мъжката част, която стои на патрона), а на теб ти трябва женската букса с кабелите (ако от това е проблема ти, защото е възможно и контактите в самия патрон да са нагорели). Та решението е от някоя морга купуваш букса с кабелите (кто я вземаш, гледай да е с по-дълги кабели). Режеш си старата и посредством лустерклема ги свързваш по цветове. Няма как да ги объркаш.
              Прикачени файлове
              Настоящата - Ford Focus ST
              Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
              Франкенщайн - R.I.P.
              Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

              Коментар


                #8
                Корун и Ключарю, много благодаря за отговорите и особено за нагледните материали! Ще се опитам да оправя нещата и ще пиша какво съм свършил.
                Тойота Приус

                Коментар


                  #9
                  Колега какво стана? Оправи ли проблема?
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #10
                    Колеги ще използвам темата за да ви попитам и аз нещо. Аз съм с Темпра и напоследък ми се случва както си карам и по някое време светлините на таблото или изчезват изцяло или супер много отслабват. Някой имал ли е подобен проблем?
                    Един за всички, всички за мен

                    Коментар


                      #11
                      С дигитално табло ли си? Ако да, може да се наложи да го отвориш, имаш лоша спойка под бутоните за реглаж на силата на светлината.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар

                      Working...
                      X