Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Букси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Букси

    Здравей те, забелязах че имам две букси на колата който не са включени никъде. Ако може да ми каже някой за какво са.
    Прикачени файлове

    #2
    Re: Букси

    Ka3BaM написа:
    Здравей те, забелязах че имам две букси на колата който не са включени никъде. Ако може да ми каже някой за какво са.
    Обикновено за халогените висят ,ако няма монтирани..

    Коментар


      #3
      Ами на първата снимка това 99,9% са ти кабелите, които трябва да влезнат във въпросния резистор за перките.Виж, ако са дебелички така, че през тях да има възможност да подкара перките значи са тези жици, ако са супер тънички значи не са те. Аз мисля, че това са твоите жици за резистора.Втората букса наистина изглежда като за халогени. Ако имаш халогени и единия не работи, тогава може би това ти е решението. Ако имаш и той работи значи не знам от къде може да е тази жица. Ако нямаш халогени това е подготовката за тях.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Много ми е чудно BO буксата от първата снимка с колко зор ще я закачиш чак в долната част на радиатора
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Благодаря и тук , нямам халогени, но не знам и дали съм имал. Щото съм имал удар и ми е сменявана бронята. Но от другата страна няма такава букса не трябва ли да са две за всеки халоген.

          Коментар


            #6
            Първите с обувките не мога да ти кажа, но втората е за халогени. При мен висеше отдолу. Как си я издърпал незнам Само една трябва да е
            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

            Коментар


              #7
              Не съм пипал нищо автоджамбазите са правили магарии. Това значи ли, че може да си сложа халогени. Да споделя само, че нямам клавиш на таблото, по скоро съм имал, щото като гледам е надраскано се едно е отчекнато от нож.

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Много ми е чудно BO буксата от първата снимка с колко зор ще я закачиш чак в долната част на радиатора
                Еххх, колега, ти и така не разбра че ЖТД-то няма термодатчик на радиатора
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Имам халогени и работят, имам фарове и всичко им работи, имам вентилатори и те работят, но и при мен има една свободна букса до десния фар и друга до левия халоген. Да има, от много глава не боли
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #10
                    Букси

                    Здравей,Така като гледам буксата на първата снимка е за помпичката за пръскалките на фаровете. Окабеляването си го има, дори и да нямаш пръскалки.Най-лесно можеш да провериш дали съм прав, е като закачиш пробна лампа на буксата, дадеш на контакт, пуснеш фаровете на къси и дръпнеш лостчето на чистачките за пръскане на предното стъкло. Ако лампата светне - значи съм прав, ако не светне - тогава вече не знам

                    Коментар


                      #11
                      Така е първата е за това, но втората не знам за какво е. Ако е за халогените няма как да затворя веригата, поради липсата на копчето на халогените.

                      Коментар


                        #12
                        Ka3BaM написа:
                        Така е първата е за това, но втората не знам за какво е. Ако е за халогените няма как да затворя веригата, поради липсата на копчето на халогените.
                        Със сигурност защото даже може и да нямаш куплунг за самото реле.При мен така се оказа.Имах подоно питане и след като се разрових в колата истината излезе на яве.Използва се някакво стандартно окабеляване и в зависимост от допълнителните екстри се добавят необходимите неща.
                        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                        http://vbox7.com/play:124bedab

                        Коментар


                          #13
                          lov написа:
                          Ka3BaM написа:
                          Така е първата е за това, но втората не знам за какво е. Ако е за халогените няма как да затворя веригата, поради липсата на копчето на халогените.
                          Със сигурност защото даже може и да нямаш куплунг за самото реле.При мен така се оказа.Имах подоно питане и след като се разрових в колата истината излезе на яве.Използва се някакво стандартно окабеляване и в зависимост от допълнителните екстри се добавят необходимите неща.
                          Естествено ,че се използва стандартно окабеляване с възможност за окомплектоване на автомобила с всички екстри.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар

                          Working...
                          X