Вчера като запалих си беше допре изгасих и след 2 часа пак тръгнах на някъде- запали си нормално, но менеше оборотите доста, после я изгасих и до там- няма ток, бутнахме запали- лампата за зареждане на акумулатора примигваше когато колата се движи, когато не се светва тази на еарбега, при движение, фаровете светят слабо, чистачките са мудни, стъклата се свалят бавно въобще като умряла е. Акумулатора на вид изглежда нов, клемите са здраво захванати не знам какво може да е. Помагайте моля Мареа 2000г. 1.6 16В
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето.
Collapse
X
-
Изглежда нов това изобщо не трябва да те радва.А причините за случилото се могат да бъдат доста.Алтернатор,акумулатор,кабели и какво ли още не .Започни със подмяната на акумулатора разбира се без да купуваш за да провериш как ще бъде и ако и той след ден употреба изгуби токове вече смело а се насочваш към алтернатор.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Изглежда нов това изобщо не трябва да те радва.А причините за случилото се могат да бъдат доста.Алтернатор,акумулатор,кабели и какво ли още не .Започни със подмяната на акумулатора разбира се без да купуваш за да провериш как ще бъде и ако и той след ден употреба изгуби токове вече смело а се насочваш към алтернатор.
Коментар
-
Marea Bipower написа:Tornado написа:Изглежда нов това изобщо не трябва да те радва.А причините за случилото се могат да бъдат доста.Алтернатор,акумулатор,кабели и какво ли още не .Започни със подмяната на акумулатора разбира се без да купуваш за да провериш как ще бъде и ако и той след ден употреба изгуби токове вече смело а се насочваш към алтернатор.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Marea Bipower написа:Да, благодаря Tornado, а каква е разликата между двете шайби? И още един въпрос, дали ще стане алтернатор от Браво ХГТ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Самия демонтаж на алтернатора е малко труден и изисква доста разглобяване.Ако ще вземаш алтернатор втора употреба задължително отивай на моргата със стария за сравнение.Ако е заминал реле регулатора на напрежението който е комплект със четките самия той е цена около 50лв.Ето и малко инфо от патил с такъв алтернатор.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Така накрая:1. Алтернатор:1.1 Изгорял диоден блок.1.2 Захабени четки и лагери.1.3 Заминал датчик.Цена за ремонта 120лв.2. Смяна на масло, обслужващи ремъци и всички филтри.Ремъците са Бош, маслото Кастрол, филтрите Бош.Цена 180 лв.Всички цени са с включени материали и труд Предлагаха ми нов алтернатор на БОШ за 355лв.П.С. Благодаря на колегата Tornado за полезната информация!!
Коментар
-
За да не пускам нова тема ще си позволя да пиша тук. Там след втората смяна на маслото за тази година колата ми започна да се гаси при палене. Не знам дали има връзка, но факта си е факт. Освен това днес , когато се прибрах ( много силен дъжд ме валя в София) понечих да преместя малко колата и блокира ключа - свети лампичката за кода, опитах и с червения и с него не ще да тръгне. Очаквам вашите съветиFiat Brava_EL 1.6 16V 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар