Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето.

    Вчера като запалих си беше допре изгасих и след 2 часа пак тръгнах на някъде- запали си нормално, но менеше оборотите доста, после я изгасих и до там- няма ток, бутнахме запали- лампата за зареждане на акумулатора примигваше когато колата се движи, когато не се светва тази на еарбега, при движение, фаровете светят слабо, чистачките са мудни, стъклата се свалят бавно въобще като умряла е. Акумулатора на вид изглежда нов, клемите са здраво захванати не знам какво може да е. Помагайте моля Мареа 2000г. 1.6 16В

    #2
    Re: Проблем с паленето.

    Marea Bipower написа:
    Акумулатора на вид изглежда нов, клемите са здраво захванати
    Колега, не е важна опаковката, а съдържанието. Провери си акумулатора и зареждането му.

    Коментар


      #3
      Изглежда нов това изобщо не трябва да те радва.А причините за случилото се могат да бъдат доста.Алтернатор,акумулатор,кабели и какво ли още не .Започни със подмяната на акумулатора разбира се без да купуваш за да провериш как ще бъде и ако и той след ден употреба изгуби токове вече смело а се насочваш към алтернатор.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Изглежда нов това изобщо не трябва да те радва.А причините за случилото се могат да бъдат доста.Алтернатор,акумулатор,кабели и какво ли още не .Започни със подмяната на акумулатора разбира се без да купуваш за да провериш как ще бъде и ако и той след ден употреба изгуби токове вече смело а се насочваш към алтернатор.
        А цените на този алтернатор как вървят? За нов и употребяван? Благодаря за съветите момчета!!!!

        Коментар


          #5
          Marea Bipower написа:
          Tornado написа:
          Изглежда нов това изобщо не трябва да те радва.А причините за случилото се могат да бъдат доста.Алтернатор,акумулатор,кабели и какво ли още не .Започни със подмяната на акумулатора разбира се без да купуваш за да провериш как ще бъде и ако и той след ден употреба изгуби токове вече смело а се насочваш към алтернатор.
          А цените на този алтернатор как вървят? За нов и употребяван? Благодаря за съветите момчета!!!!
          За нов не мисли доста солени ще са цените ,а за втора употреба 100-150 лв. с обикновенната шайба и над 200 лв с фрайлайф шайбата.Разбира се всичко заиси от автоморгата.Няма смисъл да се насочваш към купуване на друг алтернатор.Може да се наложи смяна на едни четки за 2 лв.само.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Да, благодаря Tornado, а каква е разликата между двете шайби? И още един въпрос, дали ще стане алтернатор от Браво ХГТ?

            Коментар


              #7
              Marea Bipower написа:
              Да, благодаря Tornado, а каква е разликата между двете шайби? И още един въпрос, дали ще стане алтернатор от Браво ХГТ?
              Днес като остане малко време ще отворя ръководствата и ще прегледам на тоя автомобил кой алтернатор е качен и от кой може да се замени.Само ще помоля дай още малко инфо за автомобила.С климатик ли е колата и дали е седана или комби.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Според ръководствата ще стане.Фрайлайф шайбата при рязка смяна на оборотите осигурява инерцията на алтернатора и двете шайби иначе на размери са еднакви.
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Значи колата е Мареа 1600цц 16в, климатроник, седан 2000 година. Колега мерси за инфото сега отивам на майстор и дано се оправи, после ще пиша.

                  Коментар


                    #10
                    Самия демонтаж на алтернатора е малко труден и изисква доста разглобяване.Ако ще вземаш алтернатор втора употреба задължително отивай на моргата със стария за сравнение.Ако е заминал реле регулатора на напрежението който е комплект със четките самия той е цена около 50лв.Ето и малко инфо от патил с такъв алтернатор.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Така, значи като е запалена колата волтметъра показва от 12В до максимум 13В като на 13 не се задържа, казаха ми, че трябва да дава 14В, защото при под 13 акумулатора се разреждал.Наистина ли е така? Тук в тази тема ще пиша за цените, сервизите кое, как и колко.

                      Коментар


                        #12
                        Вярно е започни със замерването директно на алтернатора ако там нямаш нужното напрежение продължавай с четки,реле регулатор и.т.н
                        Прикачени файлове
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Така накрая:1. Алтернатор:1.1 Изгорял диоден блок.1.2 Захабени четки и лагери.1.3 Заминал датчик.Цена за ремонта 120лв.2. Смяна на масло, обслужващи ремъци и всички филтри.Ремъците са Бош, маслото Кастрол, филтрите Бош.Цена 180 лв.Всички цени са с включени материали и труд Предлагаха ми нов алтернатор на БОШ за 355лв.П.С. Благодаря на колегата Tornado за полезната информация!!

                          Коментар


                            #14
                            Затова сме тук да помагаме с каквото можем.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              За да не пускам нова тема ще си позволя да пиша тук. Там след втората смяна на маслото за тази година колата ми започна да се гаси при палене. Не знам дали има връзка, но факта си е факт. Освен това днес , когато се прибрах ( много силен дъжд ме валя в София) понечих да преместя малко колата и блокира ключа - свети лампичката за кода, опитах и с червения и с него не ще да тръгне. Очаквам вашите съвети
                              Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X