Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

задни колони за браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има и един друг фактор - какво предпочита човека и колко разбира. Познавам много хора с car audio JVC и са доволни, а аз примерно не бих си сложил такова в колата никога. Просто вади най-отвратителния бас съществувал някога и някъде. Но пак казам - има хора дето ги кефи.А за усилвателите - навремето Thunder имаха модел, на които постояннотоковата съставка яко гореше говорители.
    Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

    Коментар


      #17
      kkp написа:
      Има и един друг фактор - какво предпочита човека и колко разбира. Познавам много хора с car audio JVC и са доволни, а аз примерно не бих си сложил такова в колата никога. Просто вади най-отвратителния бас съществувал някога и някъде. Но пак казам - има хора дето ги кефи.А за усилвателите - навремето Thunder имаха модел, на които постояннотоковата съставка яко гореше говорители.
      Зa JVC-то и аз съм на същото мнение.А това, че усилвателите на Thunder горели говорители е мит, който беше пуснат от конкурентна фирма. Разгледайте форума на tuning.bg ... има доста писано по темата.

      Коментар


        #18
        Възможно е. Аз не съм ползувал.
        Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

        Коментар


          #19
          тъндърите и сега си изгарят говорители,на скоро брах ядове с един голям тъндър с нещо като дисплей на него,изгори 2 баса един след друг,накрая се оказа,че изходите нещо мешали напрежениятаиначе тези първите тъндъри дето излязоха наистина гърмеха говорителите,то си е и относително с бая неща,кое как ,но редовно съм виждал цъфнали басове от първия тъндър

          Коментар


            #20
            Аз лично от моя Thunder съм много доволен. Преди да го взема четох доста за Thunder усилвателите и на доста места пишеше, че загравяли, след което им се включвала защитата и спирали да работят. Ми как няма да се включва защитата, като ги слушат на MAX. Моя нито е прегравял, нито е изключвал някога. На базата на цената, на която се продават, са перфектен избор.

            Коментар


              #21
              колега wwweb по принцип бих се съгласил с теб напълно - всеки друг thunder който съм слушал звучи повече от отвратително , но явно точно този модел са го направили (преендирам че разбрирам поне малко от музика) .Колкото до усилвателите от тази марка - много добри крайни стъпала и никакво управление , никакви филтри , звука какъвто влиза такъв си излиза ... е как очаквате да не гори говорители като няма хубави филтри .Давам пример - усилили сте един бас държащ от 35 до 400 хз примерно на 170 вата , а неговия капацитет е 200.В сигнала , който пускате обаче се появява честота 15 хз => нужен е повече ток за да извади тази честота , което води до нуждата от по голям капацитет на говорителя и какво става ? Както си свири на 170 В за малко скача на 250. Така 1-2 пъти и имаш прясно опечен говорител. Друг проблем е разваления сигнал - по този начин можеш да прецакаш и 300 Вата бас със 100 Вата сигнал , просто щото той му вкарва топлина , а не мощност .Така че ако се намерят хубави филтри които да се сложат пред усилвателя за да изчистят сигнала thundera става , иначе или не може да се използва пълния капацитет на говорител или съшия гори ( в повечето случаи второто)
              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
              тел. 0883437022

              Коментар


                #22
                чакай сега проблемите са в изходите не във входовете на тъндъразагряването се оправя като се надигне с около сантиметър усилвателя,т.е. задната част да не е напълно прилепналакривенето може да е от тънки кабели,захранващи или за ниското ниво,ако са скапани кабелите ако щеш и 5 филтъра да сложиш той ще продължи да кривита за изходите,работат на + и - , в един момент - не е - !!! променя се,от там идва проблема,поне на тези които съм тествал аз или мой приятел,който наистина разбира от музики

                Коментар


                  #23
                  wwweb написа:
                  Аз лично от моя Thunder съм много доволен. Преди да го взема четох доста за Thunder усилвателите и на доста места пишеше, че загравяли, след което им се включвала защитата и спирали да работят. Ми как няма да се включва защитата, като ги слушат на MAX. Моя нито е прегравял, нито е изключвал някога. На базата на цената, на която се продават, са перфектен избор.
                  цена>качество наистина е оферта,но ако се търси наистина качество,то не е в тъндъраимаше 1 модел незнам какъв беше,един приятел го имаше,на макс нямаше никакви проблеми,нито загряваше нито гърмеше говорители,явно има някой "недоклатени" модели

                  Коментар


                    #24
                    pugsy написа:
                    wwweb написа:
                    Аз лично от моя Thunder съм много доволен. Преди да го взема четох доста за Thunder усилвателите и на доста места пишеше, че загравяли, след което им се включвала защитата и спирали да работят. Ми как няма да се включва защитата, като ги слушат на MAX. Моя нито е прегравял, нито е изключвал някога. На базата на цената, на която се продават, са перфектен избор.
                    цена>качество наистина е оферта,но ако се търси наистина качество,то не е в тъндъра
                    Да, това ми беше мисълта. Иначе за 99 лв. ще ми разглоби колата ...

                    Коментар


                      #25
                      колега pugsy , май аз не съм се дооточнил - не говорех за този проблем , който се оправя по начина , по който ти казваш , а за това , че стъпалата нямат филтри - прав си че всичко може да идва от кабели - не говорим за това , казвам че без тези филтри , които те спестяват в стъпалата си не може да се изкара максимума от един говорител - или трябва по голям , или да му се вкарва по малко мощност , иначе няма да оцелееПример: имаш бас 150 Вата и усилвател тъндър същата мощност - просто ще го издухаш ако го пуснеш на 150 , защото тъндъра ще му вкара и 15 и 10 и 18 хз , докато ако към този бас вържеш някой pioneer и дори boschmann този проблем няма да го има , защото сигнала при тях бива отрязан както откъм горна граница , така и откъм долна , което от своя страна щади говорителя. Това ми беше мисълта
                      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                      тел. 0883437022

                      Коментар


                        #26
                        Rezko написа:
                        (1.7 мм облечена с черен филц)
                        Тука с дебелината си се объркал надявам се щото 1.7мм е по малко от 2 мм сигурно искаш да кажеш 17мм. Обеща да направиш снимки, аиде даваи ги че да видя за кви кутии говориш. Ако правилно разбирам имаш предвид кутии под кулоните за да не играе багажника роля на обемник. Аз мисля да направя такива кутии за 13 ките които също ми седят в багажника но без кутии нищо няма да стане щото баса от големите ще им е***ва мамата. И един въпрос към по разбиращите ако вържа големите елипси и малките 13ки паралелно кво ша стане? като малките им отрежа баса демек да остане повече среда и високи.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #27
                          1.7см исках да кажаА на въпроса ти - всичко ще е ок , ще свирят перфектно , ако се притесняваш , че това което ще ги захранва ще се претовари - нямай ядове , вържи един 47 микрофарада кондензатор(ако искаш да отрежеш само баса) и блъскай яко Относно снимките: довечера ще го снимам , но махнах кутиите на колоните ,защото пречат и нямаше как да вкарам по голямата бас каса , която направих
                          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                          тел. 0883437022

                          Коментар


                            #28
                            Тенкюююююююююю...... А нямали големите кулони да пречат на малките като са в един и същ обем (багажника)
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар

                            Working...
                            X