Има и един друг фактор - какво предпочита човека и колко разбира. Познавам много хора с car audio JVC и са доволни, а аз примерно не бих си сложил такова в колата никога. Просто вади най-отвратителния бас съществувал някога и някъде. Но пак казам - има хора дето ги кефи.А за усилвателите - навремето Thunder имаха модел, на които постояннотоковата съставка яко гореше говорители.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
задни колони за браво
Collapse
X
-
kkp написа:Има и един друг фактор - какво предпочита човека и колко разбира. Познавам много хора с car audio JVC и са доволни, а аз примерно не бих си сложил такова в колата никога. Просто вади най-отвратителния бас съществувал някога и някъде. Но пак казам - има хора дето ги кефи.А за усилвателите - навремето Thunder имаха модел, на които постояннотоковата съставка яко гореше говорители.
Коментар
-
тъндърите и сега си изгарят говорители,на скоро брах ядове с един голям тъндър с нещо като дисплей на него,изгори 2 баса един след друг,накрая се оказа,че изходите нещо мешали напрежениятаиначе тези първите тъндъри дето излязоха наистина гърмеха говорителите,то си е и относително с бая неща,кое как ,но редовно съм виждал цъфнали басове от първия тъндър
Коментар
-
Аз лично от моя Thunder съм много доволен. Преди да го взема четох доста за Thunder усилвателите и на доста места пишеше, че загравяли, след което им се включвала защитата и спирали да работят. Ми как няма да се включва защитата, като ги слушат на MAX. Моя нито е прегравял, нито е изключвал някога. На базата на цената, на която се продават, са перфектен избор.
Коментар
-
колега wwweb по принцип бих се съгласил с теб напълно - всеки друг thunder който съм слушал звучи повече от отвратително , но явно точно този модел са го направили (преендирам че разбрирам поне малко от музика) .Колкото до усилвателите от тази марка - много добри крайни стъпала и никакво управление , никакви филтри , звука какъвто влиза такъв си излиза ... е как очаквате да не гори говорители като няма хубави филтри .Давам пример - усилили сте един бас държащ от 35 до 400 хз примерно на 170 вата , а неговия капацитет е 200.В сигнала , който пускате обаче се появява честота 15 хз => нужен е повече ток за да извади тази честота , което води до нуждата от по голям капацитет на говорителя и какво става ? Както си свири на 170 В за малко скача на 250. Така 1-2 пъти и имаш прясно опечен говорител. Друг проблем е разваления сигнал - по този начин можеш да прецакаш и 300 Вата бас със 100 Вата сигнал , просто щото той му вкарва топлина , а не мощност .Така че ако се намерят хубави филтри които да се сложат пред усилвателя за да изчистят сигнала thundera става , иначе или не може да се използва пълния капацитет на говорител или съшия гори ( в повечето случаи второто)Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
чакай сега проблемите са в изходите не във входовете на тъндъразагряването се оправя като се надигне с около сантиметър усилвателя,т.е. задната част да не е напълно прилепналакривенето може да е от тънки кабели,захранващи или за ниското ниво,ако са скапани кабелите ако щеш и 5 филтъра да сложиш той ще продължи да кривита за изходите,работат на + и - , в един момент - не е - !!! променя се,от там идва проблема,поне на тези които съм тествал аз или мой приятел,който наистина разбира от музики
Коментар
-
wwweb написа:Аз лично от моя Thunder съм много доволен. Преди да го взема четох доста за Thunder усилвателите и на доста места пишеше, че загравяли, след което им се включвала защитата и спирали да работят. Ми как няма да се включва защитата, като ги слушат на MAX. Моя нито е прегравял, нито е изключвал някога. На базата на цената, на която се продават, са перфектен избор.
Коментар
-
pugsy написа:wwweb написа:Аз лично от моя Thunder съм много доволен. Преди да го взема четох доста за Thunder усилвателите и на доста места пишеше, че загравяли, след което им се включвала защитата и спирали да работят. Ми как няма да се включва защитата, като ги слушат на MAX. Моя нито е прегравял, нито е изключвал някога. На базата на цената, на която се продават, са перфектен избор.
Коментар
-
колега pugsy , май аз не съм се дооточнил - не говорех за този проблем , който се оправя по начина , по който ти казваш , а за това , че стъпалата нямат филтри - прав си че всичко може да идва от кабели - не говорим за това , казвам че без тези филтри , които те спестяват в стъпалата си не може да се изкара максимума от един говорител - или трябва по голям , или да му се вкарва по малко мощност , иначе няма да оцелееПример: имаш бас 150 Вата и усилвател тъндър същата мощност - просто ще го издухаш ако го пуснеш на 150 , защото тъндъра ще му вкара и 15 и 10 и 18 хз , докато ако към този бас вържеш някой pioneer и дори boschmann този проблем няма да го има , защото сигнала при тях бива отрязан както откъм горна граница , така и откъм долна , което от своя страна щади говорителя. Това ми беше мисълтаFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:(1.7 мм облечена с черен филц)Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
1.7см исках да кажаА на въпроса ти - всичко ще е ок , ще свирят перфектно , ако се притесняваш , че това което ще ги захранва ще се претовари - нямай ядове , вържи един 47 микрофарада кондензатор(ако искаш да отрежеш само баса) и блъскай яко Относно снимките: довечера ще го снимам , но махнах кутиите на колоните ,защото пречат и нямаше как да вкарам по голямата бас каса , която направихFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар