Мойта епопея със стилото няма край след правене на компютъра (сменена букса и две платки и презапояване на процесора) проблемът си остана. Въртяха се пак инжектори, бобини, кабелите се провериха отново не и не и не. След второто оправяне на компа и зачистване на грешките всичко изглеждаше наред, прибирам се аз и след около 40 мин каране компа почна да пищи, давам газ, няма никой, без значение на коя скорост, повече от 5 не дига. Като изключа ключа и запаля наново първоначално е наред, минавам 10 метра и пак същата история. Оставия я да пренощува на пътя, сутринта отидохме с лаптоп да проверим какво става и изписа грешка дроселовата клапа (не знам дали го произнасям правилно и О2 сензор). Запалих и тръгнах, този път без проблем, но след 100 м старата история, почна да придърва и изписа пак инжектор на 4ти цилиндър. След околко 40 мин каране пак изчезна газта и даде дроселова клапа. Вече не знам какво да правя, сега я взе пак човекът, който прави компа да го погледне отново. Вече тотално не знам какво се случва, моля дайте някаква идея или съвет или препоръчайте читав майстор да я види.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с електрониката на Стило..
Collapse
X
-
Колегите ти казваха да не се пипа компютъра ама ти приятел та приятел.Компютър не се разваля лесно,той е пригоден за екстремни условия на работа.Компютър се разваля от НЕКАДЪРНИЦИ макар и приятели.Дано се окажа лош пророк но смятам,че са ти го прецакали за което разбира се ти вина нямаш.Дано не съм прав и всичко се оправи по тънко.Мисля,че трябва да обърнеш внимание на диагностиката.То вече не знаеш дали е от компа или наистина потенциометъра се бъзика.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Ей май го оправих. Компът е идеалка, нищо му няма, дори и да е имало вече е пушка. Вчера отидох и купих една бобинка, защото ми писна от всички майстори и почнах да я въртя на всеки цилиндър да видя дали ще се промени нещо. След смяната веднъж направи номера с придърпването и на диагностика вече даде грешка в запалителната бобина на 1ви цилиндър, сложих новата на 4ти, където пищеше досега и всичко заспа и няма ядове, ни дросели, ни цилиндри, нищо, върви като пушка. Как са ги тествали в сервиза не знам, но изключително много се надявам да не пускам повече постове в тази тема Положителната страна на цялата история е, че вече знам нещата по половината кола и кое какво прави и как да го монтирам/демонтирам Благодаря Ви за съдействието!!!Fiat Stilo 1.6 16V 2003
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар