Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lambda емулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Митко, ти ми подаде име (JetSpark) и аз като един прилежен юзър потърсих в Google и сега вече разбрах що за чудо е този аванс процесор.Чесно казано по-скоро бих пробвал аванс процесора отколкото ламбда емулатора защотото според мен той би имал много по-голям ефект за работата на газ.Ламбда емулатора е по скоро като ти се прецака сондата да излъжеш компа(особено в случай че си изкормил катализатора).Относно аванс процесора смятам че трябва да отворя нова тема където да задавам въпросите си.Благодаря за търпението.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Според мен нещата стоят така:1.Поставянет на лмбда емулатор има смисъл ако Еку-то трупа грешкиТой друг проблем не решава.Друг е въпроса как се държи двигател със шашнало се ЕкуАз незнам и надявам се да не разбера никога.2.Аванс процесора увеличава времето на горене. От там следва по пълно изгаряне, увеличаване на мощноста, икономия на гориво.И най важното е премахва вероятноста да прогорят калапаните и гнездата им.Това е така защото пропан бутана гори по бавно от бензина а метана още по бавно. И покрай клапаните минава пламак с висока температура. Казано по друг начин горенето вместо да става по време на работния цикъл и да тласка буталото на долу (вършейки работа температурата спада) става по време на изпускане на изгорелите газове и прогаря клапани гнезда ауспохови тръби, топли атмосферата. Разбира се не говорим за 100% а за 10-15% от горивния процес. Увеличаването на предварението е възможно защото октановото число на газта е с около 20% по високо от октановото число на бензина.3.Ламбда контола е доста по сложна и скъпа система. Чакам с нетърпение Алех да я довърши.Там идеята е че се осигорява ОПТИМАЛНОТО отношение гориво въздух в реално време в зависимост от конкретните условия.Слагайки такава система отпада необходимоста от постояните донастрйки при газаджиите (лято, зима, нови мембрани и т.н. ). Това е и основния икономически ефект.Разбира се колата ще върви по добре и ще има икономия на гориво но това ще е по слабо забележимо в сравнение с огромния екологични ефект.Ако сместа е бедна колата няма мощност и има много СО в изгорелите газове. А почити всички карат така с цел икономия.Ако е много богата пък има недоизгорели вълеводороди.Тук може и още да се пише ама вече досаждам така че заключението еСлагайки система 2 и 3 се решават ВСИЧКИ грижи свързани с преминаването от газ на безин. Ламбда емулатора става излишен.

      Коментар


        #18
        Re: Схема

        ivo написа:
        Би ли пратил на мейла ми схема?

        Коментар

        Working...
        X