Митко, ти ми подаде име (JetSpark) и аз като един прилежен юзър потърсих в Google и сега вече разбрах що за чудо е този аванс процесор.Чесно казано по-скоро бих пробвал аванс процесора отколкото ламбда емулатора защотото според мен той би имал много по-голям ефект за работата на газ.Ламбда емулатора е по скоро като ти се прецака сондата да излъжеш компа(особено в случай че си изкормил катализатора).Относно аванс процесора смятам че трябва да отворя нова тема където да задавам въпросите си.Благодаря за търпението.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Lambda емулатор
Collapse
X
-
Според мен нещата стоят така:1.Поставянет на лмбда емулатор има смисъл ако Еку-то трупа грешкиТой друг проблем не решава.Друг е въпроса как се държи двигател със шашнало се ЕкуАз незнам и надявам се да не разбера никога.2.Аванс процесора увеличава времето на горене. От там следва по пълно изгаряне, увеличаване на мощноста, икономия на гориво.И най важното е премахва вероятноста да прогорят калапаните и гнездата им.Това е така защото пропан бутана гори по бавно от бензина а метана още по бавно. И покрай клапаните минава пламак с висока температура. Казано по друг начин горенето вместо да става по време на работния цикъл и да тласка буталото на долу (вършейки работа температурата спада) става по време на изпускане на изгорелите газове и прогаря клапани гнезда ауспохови тръби, топли атмосферата. Разбира се не говорим за 100% а за 10-15% от горивния процес. Увеличаването на предварението е възможно защото октановото число на газта е с около 20% по високо от октановото число на бензина.3.Ламбда контола е доста по сложна и скъпа система. Чакам с нетърпение Алех да я довърши.Там идеята е че се осигорява ОПТИМАЛНОТО отношение гориво въздух в реално време в зависимост от конкретните условия.Слагайки такава система отпада необходимоста от постояните донастрйки при газаджиите (лято, зима, нови мембрани и т.н. ). Това е и основния икономически ефект.Разбира се колата ще върви по добре и ще има икономия на гориво но това ще е по слабо забележимо в сравнение с огромния екологични ефект.Ако сместа е бедна колата няма мощност и има много СО в изгорелите газове. А почити всички карат така с цел икономия.Ако е много богата пък има недоизгорели вълеводороди.Тук може и още да се пише ама вече досаждам така че заключението еСлагайки система 2 и 3 се решават ВСИЧКИ грижи свързани с преминаването от газ на безин. Ламбда емулатора става излишен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар