Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пали-гасне и не пали........

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пали-гасне и не пали........

    Колата е Уно 980кубика карбуратор с електронно делкоКолата запалва когато си иска след малко гасне и не пали повече .Губи се искрата.Сменихме електрониката по делкото включително и вътрешния ундукционен датчик датчик на Хол ли беше на Фол ли .....?И пак не ще и не ще .пали когато си иска (разбирай хвърля искра от бубината)Капачката на делкото няма нищо общо.Моля за съвет ако на някой нещо подобно се е случвало!!!!!Мерси предварително!!!

    #2
    Ако бубината ти е пукната, а това може и да не се вижда външно, получаваш утечка. Пробвай с друга бубина (от работеща кола да речем) и тогава търси да купуваш нова (втора употреба не се препоръчва).
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Проблема е в бензиновата помпа

      Коментар


        #4
        Същия проблем и при мен

        Мойто Уно е 100 FIRE и имам същия проблем казвай как го реши и къде, моля и hit-ko за компетентно мнение ако му се занимава разбира се .При мене пали от раз три комутатора вече смених ,но след известно време като тръгне да загрява и гасне, отпочива десет - петнадесет минути и тръгва ,а като тръгна на майстор посмъртно не ще да гасне ма.. му!От другите мнения и аз съм се насочил към смяна на помпа и бубина но все пак.Дали проблема може да се реши с диагностика.
        FIAT MAREA 1.6 16V

        Коментар


          #5
          Re: Същия проблем и при мен

          dany boy написа:
          Мойто Уно е 100 FIRE и имам същия проблем казвай как го реши и къде, моля и hit-ko за компетентно мнение ако му се занимава разбира се .При мене пали от раз три комутатора вече смених ,но след известно време като тръгне да загрява и гасне, отпочива десет - петнадесет минути и тръгва ,а като тръгна на майстор посмъртно не ще да гасне ма.. му!От другите мнения и аз съм се насочил към смяна на помпа и бубина но все пак.Дали проблема може да се реши с диагностика.
          провери си датчика на ХОЛ, при мен се получи абсолютно същият проблем, и се опказа датчика. Аз се бях насочил към бобина, но се оказа друго. при мен е некъде окол 800ома този датчик а като загрее колата и не пали, уредът показжа 0 ома. и след смяна на датча колата запали жеднага.УСПЕХ!!!п.с.аз чак преди саматя смяна го свързах със загряването и преди да го сменя датчика ми работи около 20 мин на място докато загасна иначе по време на движение заграва колата и гасне още на 10-тата минута.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар

          Working...
          X